azt döntsd el, hogy utcára kell vagy pályára, pályára az sm610 nehéz... utcára tökéletes. pályára az előttem linkelt gép tökéletes sm610, KTM 640lc4 pl ugyanazt tudja(nem is üzemórásak 5000enként olajcsere könyv szerint, 3000nél illik már), én az enyémet 27ezerrel adtam el, mai napig működik.
Sziasztok, eddig Sport, illetve most egy Túra-Sportom van, de szeretnék belekóstolni a Supermotozásba. Milyen motort ajánlotok? Drz annyira nem jön be. KTM és Husky-ban gondolkozom, 400 ccm fölött melyik lenne megfelelő erre a célra? 600.000 FT környékén: KTM-ek típusait nem nagyon ismerem, EXC, SX stb, ezek mit jelképeznek? Terepre való? Üzemórás e? vagy mit?:) Huskyból SM610S-t néztem ki, arról van vélemény? Köszi előre is:)
Féktárcsa 310 es berringer
Yamaha Wr 450 F yz idomokkal meg sok extrával.... érdeklődni email és telefonon.
apriliarx125@gmail.com
06304170233
Szétbontom a pályamotorom, így eladó minden jó kis kütyü róla:
- komplett fékrendszer (FTE Beringer radiális felső, KTM/Beringer 4 dugós nyereg (normál 95mm-es felfogatásra))
- 310-es KTM Powerparts hullámos féktárcsa
- GDS mart villahíd (http://www.gdsmotorsport.at/st...)
- Supermoto szett (gyári KTM agyak, arany EXCEL ráfok 3,5 és 5 coll)
- WP48-as supermoto villa (Jochen Jasinski német S2-es bajnok régi teleszkópja), arany titánnitrides becsúszószár, rugóelőfeszítés állító, 95mm-es normál féknyereg felfogatás
- Keihin FCR 41-es karbi gázmarkolattal, bovdenekkel
- K&N légszűrő Venturi csővel
- komplett SMR ruha (idomok, tank, ülés, váznyúlvány) LC4-re átalakítva
- Sebring Supermoto Race Replica titán duplacsöves kipufogórendszer (csak önindító nélküli LC4-re!)
Érdeklődni ne itt, hanem CSAK magánban! E-mail adatlapon!
a magura ára engem is érdekelne
ez kell neked
0hat harminc4harminc2-3543