hát ez nézőpont kérdése,nyilván mindenkinek a hozzá legközelebb eső pálya a kedvence és igazából mindenhol jót lehet menni.Ami tőled függ leginkább,hogy jól érzed e magad
Melyik az a pálya amire azt mondod hogy ez igazán jól motorozható és amin egy kezdő is jól tudja érezni magát?
Egyszóval melyiket ajánlanád első pálya motorozásra?
Tudni fogsz róla ki,mikor,hova megy pályára,még egy másfél hónap és felpezsdül a fórumélet is. Bár a faszbukk mostanában kiégeti az embereket sajnos. . . . .engem is
Hát aki zongorához van szokva, az persze hogy nem bírja
Vannak rajtam kívül is azért még páran (legalább egyről tudok ezen a topikon is), aki(k) meg ezzel a vibrátorral letoltak napi 4-6-800 km-eket, akár utassal és csomagokkal is, szóval a hiba itt tényleg a Te készülékedben keresendő
Persze, tény, hogy rezeg, de hogy attól ne lásson az ember, azt azért enyhe mediterrán túlzásnak minősíteném.
Az is tény, hogy a 640 gyári állapotában tényleg csak az ilyen léghűtéses őskövületekhez (Dominator, XT600 stb.) viszonyítva "harapós", egy versenyendurohoz vagy sportmotorhoz képest lomha dög.
De az SC/SXC/SMC azért ha valós teljesítményét tekintve nem is (~3-7 LE a difi), érzésre eléggé más liga, én legalábbis még a 250-es kétütemű után is élvezem a kis kertitraktoromat
Én is hasonlót "kombi" sisakot nézegettem! Az icon nagyon tetszik meg az 551-is de végül is ax8 dual mellett tetem le a voksom mert szemüveggel is lehet tolni pl pályán, ha meg streeten megy a karistolás akkor meg jól jön a plexi!
eddig teljesen rendben van a sisak. viszont nem sportmotorra való mert 120 felett már bele tud kapni a szél.
egyébként nagyon jó. jól szellőzik, kényelmes, a lencse mint 1 napszemüveg.
Pár ezer km-el vettem, gyönyörű volt, első látásra szerelem, persze előtte jól beoltottak hogy hogy igazi ütős paripa még a csajom is "élvezni fogja", erre, húztam neki nem ment, csak csühögött csattogott, baszogattuk a karbit hátha, fúvókáktól kezdve a rugó méretéig, nagyjából elfogadható lett. Amit már biztosan hallottál róla hogy rezeg (tudom versenygép mielőtt GD. kijavítana) és nem arra találták ki hogy városba 50-el közlekedjenek vele, konkrétan azt hittem hogy a sisak plexije rezeg és attól nem látok de mikor felnyitottam akkor sem láttam csak homályosan, hát a szemem nem bírta. Megfogadtam hogy soha többet KTM, de most megint van 3 típus amivel szemezgetek
mams