Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratula!
Méretválasztással vigyázz, általában mindenki elpuskázza az Icon cuccokkal!
És mi a helyzet nagyobb tempónál (100-130 km), nem kapdos bele a szél?
Én a crossot azért cseréltem le, mert sok bogár ill kavics bejött a bukó meg a szemcsi között. az esőről nem is beszélve, hogy mennyire tud csípni... igaz a levegőzése tuti, de egy jó zárt sisakon is el lehet érni jó levegő beáramlást a plexi felnyitása nélkül...
nem tudom, nekem nem jött be a plexis cross, mivel ahhoz hogy egy kis levegő is jöjjön be fel kellett nyitni, akkor meg már minden por/kosz jött a szemembe a legkisebb résnél is nálam az abszolút favorit a cross bukó szemüveggel de kinek mi
Sziasztok !
Nem tudom jó helyen járok-e !
Jövőre vennék egy supermotot ! Gyorsulásiról ülnék át supermotora ! Mit tudnátok ajánlani ! (Olyan kéne ami az erdőt is jól bírja) ! :)
Válaszokat előre is köszönöm ! :)
1 hét és nálam lesz a Variant Construct
Akkor már inkább egy ilyen!
http://rideicon.com/product_de...
Egyrészt a motor formájához a krosszsisak illik, másrészt általában egy supermotoval általában nem száguldozunk 150-200 felett illetve többnyire jó időben motorozunk, és egy krosszsisak ugye sokkal jobban szellőzik, gondolok itt egy fullasztó pályázásra 30 fokban. Hosszabb utakra egyébként valóban jobb megoldás lenne egy zárt sisak.
Pl, most a kánikulában,a városban azért jó mert kapsz levegőt....
Ilyet kéne minden sm-esnek :D
Király bukó
valaki tud segiteni benne, hogy a supermotosok egy része aszfalton miért mx bukót visel? nem hangosabb az oda?
Így már más a képlet, a gyári 47-es hátsó lánckerékkel gondoltam a 2-3-ban felvételt, ha 39-el nyomod hátul, akkor is pici kuplunggal fel kell jöjjön szépen másodikban.
Volt már olyan, hogy átestem a motor felett, úgy nekicsaptam az elsőt.:)Szerencsére enduro szettel a szántáson gyakoroltam, így megúszta a vas.
Igen, szerencsére nagyon hatásos a motorfék, de a tanulást is úgy kezdtem, hogy egykerék és egyből beletapostam a hátsóba. Sokat gyakoroltam, ezt tanácsolták.
Fogaskerekek: hátul 39, az elsőt elfelejtettem.
Milyen lánckerék áttételed van, ha túl nagy lehet azért nem bírod felvenni.
Van az a pont, ahonnan a jóisten motorféke sem hoz vissza...a fék viszont igen. Kérdés hogy mi a jobb, egy hátas vagy egy csuklótörés.
Szerintem veszélyes egykeréken hátsó fékkel operálni kezdő ként. Túlhúzod, megijedsz jobban rátaposol, úgy földhöz vágja az elejét, hogy kirántja a kormányt a kezedből. Egy 400-as négyütemű egyhengeresben van annyi motor fék, hogy holtponton túlról visszahozzon, persze a landolás úgy sem lesz kellemes:). Aztán a következő szint, amikor már egykeréken tudsz lassulni.
http://youtu.be/Myb2DH9emls
Köszi szépen, én is igy állitottam be, csak le szeretném ellenőrizni hogy jó-e.
Egyébként úgy csináltam hogy megnyitottam a csapot és alul a leeresztő csavart kicsavartam majd a csőben a kapilláris hatás miatt megegyezik a szint a bentivel

MÁS!
Létezhet olyan hogyha kihúzom a TPS rendszert a karbiból (gázállás érzékelő) akkor jobban megy a motor?
Mert én nagyon ezt vettem észre az enyémen.
Mert ha jól tudom akkor az azt csinálja hogy fordulattól függően állitja az elő illetve utógyújtás mértékét.
Lehet rosszul van beállitva a gyújtás és azért nem érzem ennek a hatását?

Egyébként fura hogy ha nézegetek 660 SMC-kről képet mindegyiknek össze-vissza van állitva a gyújtása (kivülről lehet állitani)
Bikepics.com-on nézelődve van amelyiknek teljesen a szélénél van, van amelyiknek középen, 1/3-án stb
Köszönöm a tippeket! Sztem az én DRZ-m kettesben csak gázra nem jön kerékre, muszály lesz belekuplungolni.
Ternokalminál a pont, ne egyesben próbáld, az E-s Drz-t még 4-ben is fel lehet kapálni, de 2-3-ban simán! Minél lassabban próbálsz hátsókeréken gurulni, annál nehezebb...ezzel nem azt akarom tanácsolni, hogy 100-al próbáld, de ha nagyobb a tempó, könnyebb egyensúlyozni. Próbáld megtanulni használni a hátsóféket, ha nagy gebasz készül, megmenthet! A kuplunggal váltásról meg csak annyit, hogy elég épp csak belesimogatni a karba, és kurvagyorsan elpöccinteni a következő fokozatot, ha nem akarod hogy lepotyogjon az eleje, de ehhez valóban holtponthoz közeli állapotban kell legyen a bringa, amihez megintcsak kéne tudni használni a hátsó féket! Egyszóval előbb tanuld meg azt mondjuk másodikban, vagy harmadikban, és utána gyakorold a váltást.
Én soha egyetlen egy motort nem vettem fel egyesben. Szerintem túl lassú akkor a tempó és nehezebb egyensúlyozni. Meg aztán 1. és 2. között van egy üres ott rosszabb átkapcsolni. Szóval az én teknikám: kettesbe fel majd a holtpont körül szépen lehet váltogatni. Azt meg el se tudom képzelni hogyan kuplungolnak egy keréken. Nekem elég, hogy a kormányon lógva kapaszkodjak
Én egykeréken is kuplunggal váltok. Nem kell kapkodni, csak szép fokozatosan, a hátsó féken legyen a lábad, ha túlhúzod, akkor tudsz vele korrigálni. Még én sem érzem teljesen a holtpontot, meg fékezni sem tudok még, de azért már jobban megy mint mikor kezdtem.
Majd magadtól érezni fogod, hogy mikor közelít a holtponthoz, olyankor kicsit elkönnyül, már nem kell annyi gáz, hogy fent maradjon, sőt, ha nem engeded visszább a gázt, akkor hanyatt esel.
Ilyenkor nincs annyira megterhelve a váltó és lehet egyel feljebb váltani akár kuplung nélkül, de én inkább kuplunggal javasolnám, az mégis csak kíméletesebb.
Hali.Itt az én LC4-em eladó!
Sziasztok,
már két helyről hallottam, hogy kuplung nélkül váltanak, ez igaz?
DRZ-E vel próbálgatom az egykerekezést, írhatnátok néhány tanácsot!
Egyesben már felveszem, és amíg lepörög megyek. De hogy tegyem be kettesbe? Sztem az nem tudom megcsinálni. A holtpontot kell még jobban megkeresnem, és akkor menni fog? Kuplunggal vagy nélküle?
köszi!
Ja az kimaradt, hogy szerintem az 2-es szint lenne a jó. A benya nem párolog el olyan gyorsan a karbiból, inkább csak ha elzárod a benzincsapot, akkor nincs folyamatos után táplálás, a tűszelep rendesen le tud zárni (amit nyitott benzincsapnál valami oknál fogva nem ott csinál ahol kéne) és ezért optimalizálódik a benzinszint ott ahol egyébként kéne.
Lehet, hogy rossz a gondolatmenet esetleg valaki javítson ki, ha jobban képben van.