Nekem csak a vasárnap a jó, szombaton céges csapatépítő tréning, amit ki kell majd pihenni.
De a vasárnapi helyszín képlékeny még. Ami szóba jöhet:
- Euroring
- Kakucs
- Kecsó.
Amikor Bozarov ír, akkor vagy összeveszik a fórummal, vagy helyesen szól. Most a 2. eset áll fenn!
Én is sor 4-el kezdtem (600RR), nagyon jó volt (ahogyan azt már korábban annyiszor le is írtam), de érzelmileg nem varázsolt el.
Javaslat:
kicsipénzért lehet olyan sor4-et venni, ami az utcai vércukorbombához elegendő, amivel le lehet nyomni több száz km-rt is/nap. Inkább vegyél egy ilyen ócsóért, az SXV-t meg hagyd meg. Lóf@sz a teljesítmény adó rá, és nem egy tucat motor! (tudod, akik fórumot olvasnak azok nem vesznek ilyet, mert azt hiszik, hogy sz@r!)
Add le az üres üvegeket és vegyél egy párszázezres rizsevőt.
Egyetértek Luki-val....A v2 nekem is jobban fekszik....(Aprilia,Ducati)
Nekem is volt gsxr-em tavaly még....két évesen adtam el 8000 km-rel....ebből kb. 2000-et tettem meg én...a többit a haverok..utáltam mint a szart...minden csicska reteknek ilyen van...ezer jött velem szembe...pont olyan hulladék mint egy amerikai kocsi..és mikor hazaértem mindig eszembe jutott,hogy a sok nagyképű buzinak is ilyen van...ezért nem mentem vele...tescos műanyagok..a hézagok össze-vissza...
Egy dolog miatt jó választás a japán sornégyes...elég nehéz kivégezni a blokkját..több szezont elmegy olajcsere nélkül...egy igénytelen szutyok ezt el kell ismernem....de a nagybetűs MOTOR kategóriát messze nem üti meg....
Nincs neked annyi időd,hogy elhasználj egy motort...nem érsz rá 50 000 km-eket motorozni....Azt a pár hétvégét meg bőven kibirja egy gyönyürű Ducati vagy Aprilia...
Azért köszi.
Ha esetleg hallasz eladót szólj.
Köszi előre is!
Minden jót!
üdv.
SMR-nem eladó véletlen?
üdv.
De a vasárnapi helyszín képlékeny még. Ami szóba jöhet:
- Euroring
- Kakucs
- Kecsó.
Köszi!
Én is sor 4-el kezdtem (600RR), nagyon jó volt (ahogyan azt már korábban annyiszor le is írtam), de érzelmileg nem varázsolt el.
Javaslat:
kicsipénzért lehet olyan sor4-et venni, ami az utcai vércukorbombához elegendő, amivel le lehet nyomni több száz km-rt is/nap. Inkább vegyél egy ilyen ócsóért, az SXV-t meg hagyd meg. Lóf@sz a teljesítmény adó rá, és nem egy tucat motor! (tudod, akik fórumot olvasnak azok nem vesznek ilyet, mert azt hiszik, hogy sz@r!)
Add le az üres üvegeket és vegyél egy párszázezres rizsevőt.
Nekem is volt gsxr-em tavaly még....két évesen adtam el 8000 km-rel....ebből kb. 2000-et tettem meg én...a többit a haverok..utáltam mint a szart...minden csicska reteknek ilyen van...ezer jött velem szembe...pont olyan hulladék mint egy amerikai kocsi..és mikor hazaértem mindig eszembe jutott,hogy a sok nagyképű buzinak is ilyen van...ezért nem mentem vele...tescos műanyagok..a hézagok össze-vissza...
Egy dolog miatt jó választás a japán sornégyes...elég nehéz kivégezni a blokkját..több szezont elmegy olajcsere nélkül...egy igénytelen szutyok ezt el kell ismernem....de a nagybetűs MOTOR kategóriát messze nem üti meg....
Nincs neked annyi időd,hogy elhasználj egy motort...nem érsz rá 50 000 km-eket motorozni....Azt a pár hétvégét meg bőven kibirja egy gyönyürű Ducati vagy Aprilia...