Szinte csak pályán használom, ott viszont nyelezem, nem kímélem.
Eddig még semmi bajom nem volt vele. Legutóbb az Euroringen kerülgettem vele az ezres sportmotorok 90 százalékát. Szóval, szeretem, imádom , bár ha ktm-em, vagy bergem lenne azzal sem lenne semmi bajom (ennyi idő alatt).
Kezdésnek elég jó egy Berg...és ha kipróbálsz egy ilyet egyből megszeretnéd de ennél azért többet kell mérlegelni.....ugyanis amikor tingli-tangli módon mész kényelmetlen és foglamazznuk úgy,hogy értelmetlenül rövidíted az életét....illetve elég rendesen növeled a szervizköltséget....Amikor kanyargós útra érsz nagyon élvezetes és ott nem veszed észre a kényelmetlenséget és minden porcikája jól működik....ha nyüstölöd mint az állat akkor is tízszer annyit bír ki mint egy japó 450-es.....Én nem bántam meg de túrázni nem megyek vele...arra alkalmatlan...
Megmértem én a Marzocchit. (ezzel támasztjuk a garázsajtót és pont a kezemben volt a tolómérő, mert főtengely sonkatávot mértem )
54 mm fölül 58 mm alul
SMC-t még megálmodom, de olyan 1 M körül
Kovácsolt teflonozott Wössnert kapott, új vezláncot, új hajtókarszettet, 2 főtengelycsapágyat, kupplung alatti hengergörgős csapágyat, 2 gumit, hátsó fékbetétet, láncszettet. 2 személyre vizsgáztatást most intézem. Kecsóra hétvégén lehet elviszem.
Eddig még semmi bajom nem volt vele. Legutóbb az Euroringen kerülgettem vele az ezres sportmotorok 90 százalékát. Szóval, szeretem, imádom , bár ha ktm-em, vagy bergem lenne azzal sem lenne semmi bajom (ennyi idő alatt).
Köszi
54 mm fölül 58 mm alul
SMC-t még megálmodom, de olyan 1 M körül
Kovácsolt teflonozott Wössnert kapott, új vezláncot, új hajtókarszettet, 2 főtengelycsapágyat, kupplung alatti hengergörgős csapágyat, 2 gumit, hátsó fékbetétet, láncszettet. 2 személyre vizsgáztatást most intézem. Kecsóra hétvégén lehet elviszem.
csikasz-cocote
No az nekem nem kell szerintem... pedálossal megyek azzal is keresztbe a pályán