én úgytudom, h a szuszka meg a kawa is gyári szelephibás,
aki csak "divatmocizik" nyilván nem tud utánna állítani kb 3 hetente, be kell hangolni időnként és cső
Nem tudom hogy te a crf-t újonnan vetted -e, vagy 1akárhány gazdás, akárhány üzemórás motorod volt, de mindegy. Neked rossz tapasztalatod volt vele, elfogadom, ne vegyél olyat. De mikor crf-ről van szó és egyből jönnek ezzel a szelep szakadással meg hogy milyen szar, nem értem nekem semmi bajom nem volt még vele.
Lehet kifogtam azt az egyet a sok közül ami még működik!
3 motorozás alatt 1 régi és 1 vadi uj vezláncfeszítőt tett tönkre. A vezlánc jo volt pedig. Magától leesett a kuplungházról a nagyanya a lapoltvassal együtt.
Ennyi elég is volt nekem belőle!
Szia! Egyik e-mail címemről se tudok neked választ adni a kérdésedre, nem tetszik nekik az e-mail címed, így leírom itt:
58612027050 36200Ft
60012027200 30200Ft
60012027300 54100Ft
58412019000 32900Ft
Ha kell valami, hívj és megbeszéljük.
Monnyuk, ha tolja körbe a pályán, még úgy is gyorsabb nálam.
(szombaton gokart verseny)
A 2006-tól a kawasaki áttervezte a blokkot, és új saját futóművet és vázat tett hozzá, azóta golyóálló.
A gyakorlatban 100 óránál biztonsági dugócsere, 200-nál hajtókarcsere.
A 450-es úgy tudom mindkét típusnál tartós, erős, megbízható.
aki csak "divatmocizik" nyilván nem tud utánna állítani kb 3 hetente, be kell hangolni időnként és cső
Lehet kifogtam azt az egyet a sok közül ami még működik!
Ennyi elég is volt nekem belőle!
58612027050 36200Ft
60012027200 30200Ft
60012027300 54100Ft
58412019000 32900Ft
Ha kell valami, hívj és megbeszéljük.
Ment egy mail!