Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elsö verseny lessz vagy már voltál?
Ebben igazad van, de erre a termékre nem vonatkozik. Volt nálam huskyra egy szett (hozzáteszem olyan nehezen lehetett tölük megvenni hogy ihaj). Most meg már képtelenség öket elérni. Az elsö pár dobot még carbon-performance gyártotta. utána sporolni kezdtek.
Mikor a Jabilban dolgoztam,a művezető és a csoportvezető is csak magát hitte nagynak. Ez pont az amit én nem vállalnék.Alulról is piszkálva van a dolgozók nyomorával,felülről meg mindenki őt tapossa,meg kéri számon. Én ezt nem bírnám inkább,mint a 3 műszakot.
Igazad van...muvez, vagy csopvez nem mindegy...
AMugy muvez es a csopvez kozott eleg nagy kulonbsegek vannak!

csopvez joval nagyobb jogkornek orvend, es felette csak a cegvezeto van. Nalunk igy van / volt.

Muvez, csak muszakot vezet, de a koordinalason kivul mast nem csinal, nincs alairasi es dontesi joga.

En csopvez voltam.
Nem celom
Nem akarok minősíteni senkit, de a vezető nem gályázik 3 műszakot. Az meg hogy a műszakban dolgozó emberek közül kineveznek egy 'műszakvezetőt' az nem ugyanaz...

De kívánom, hogy legyen szerencséd, csak ne a fórumon adj pénzügyi tanácsokat...
21 leszek mindjart, de melozom mar 15 eves korom ota.

Nem vagyok mar palyakezdo ugy ertem.

Es nem veletlen voltam a legjobb vezetok kozott az elozo cegemnel. De nem birtam mar a 3 muszakot.
19 évesen milyen tapasztalatról beszélsz? Ne már...
hát ez ilyen.én pedig nem akartam....csak túl könnyen adta magát
Mondjuk alapjaban van elcseszve ez az egesz rendszer.
Nyomatjak a felsooktatast mint allat es van egy csomo ember aki lediplomazik es semmihez se ert.

En pl tavkozlesi technikus vagyok, de a budos eletben nem dolgoztam a szakmaban.

Sajnos Mo-n nincs kereslet az ilyenekre. Alkalmazottakat nem fizetik meg, lehetetlen elore jutni.
Egyedul a vallalkozasok viszik meg elore az orszagot.

Ezert akarok egyenlore en is itt elhelyezkedni.

Eleg nagy patthelyzet van. Es hiaba is nyilna sok gyar pl, nem lenne aki dolgozna mert mindenki tulkepzett.
Sose gondoltam volna hogy egy pasit is meg lehet erőszakolni...
De akkor most intenzíven elkezdtelek sajnálni
Hat igen! Ketkezi munkast nem igazan keresnek. ezzel egyerertek
De sajnos nekem pl a motorszerelesrol nincs papirom.

Penzugyi, meg kockazatelemzesi, ugyfelszolgalat vezetoi tapasztalattal csak ilyen helyeken tudok elhelyezkedni.

Viszont ja koszonheto a bankoknak. De ezert kellenek szakemberek akik vagjak , hogy te egy momdjuk hitelbol hogy tudsz kijonni. Apameknak egy ilyen segitseg milliokat szamitott es nem mindegy.

Ha itthon nem , irany kulfold
ne haragudj
leírjam 100szor?
"kellett"?
jogos.
Igazán nem akarlak elkeseríteni, de mostani helyzet nagyban köszönhető a bankoknak, a pénzügyi tanácsadóknak, és az őket mozgató lobbiknak. Mindenki csak tanácsokat akar adni másoknak, hogy mi miért jó befektetés. De kérdem én, ki akar terméket, értéket előállítani? Lassan mindenki csak elméleti szakember akar lenni, lásd számítástechnika, programozás. Ha kihal a szüleink generációja, akkor eltűnik szinte az összes olyan ember, akinek fogalma van a gyártásról, a gépekről, az esztergálásról, marásról...
Az a carbon dob, amit bárki megvehet, illetve az, amit egy 'támogatott' versenyző használ, az ég és föld! Akár kidolgozásra, akár a belső tartalomra gondolunk. Azért esik szét, mert a végletekig le van könnyítve, mert a súlya a szempont, és nem az, hogy egy évben 2 vagy 3 kipufogót használ-e el...
Szerintem aki, azt mondja, hogy nem szeretné egy picit se egyedivé tenni a motorját, hazudik. Mi csak a lehetőségeinkhez képest szeretnénk megtalálni a legjobb matricást, mint ahogy minden másban is utánajárunk, hogy mit, hol és mennyiért érdemes megvenni!

A lényeg az, amit Te is említettél: különbözőek vagyunk!
Szetesik a carbon dob. Team DSR ( Dirk Spaniol ) hasznalta egy szezonra, de hagytak is. Mar csak Petr Vorlicek indul azzal, mivel az ö szemelyes szponzorra...
azon gondolkozom egyébként, hogy vállalkozóként ilyen banki ügyekben fogok utazni. Pénzügyi szakértőként. Apám egyik barátja segítene nagyon sokat, hogy megtanuljam még jobban ezt a szakmát. És akkor egy hónap alatt meg tudnám keresni a motorom árát. Persze ehhez sokat kell tanulnom, de hát basszus előttem az élet Ha sose vágok bele, akkor kudarc se lesz meg siker se


egyébként is ha láttátok volna mekkora dromedár csajt kellet bevállalnom
hát nem olyat mint a GD videójában volt
Csúnya is lenne ha feladnád...fiatal vagy, jó szakmád/referenciáid vannak stb....nem hiszem hogy sokáig kell majd keresgélned...
na jól van emberek

jóccakát

azé köszi a jó szót nem adom feel