A KTM-nek is vannak ocsmány modelljei. KTM 690 SM pl (a gólya). Ha egy kínai gyár adta volna ki, már rég napalmot kapott volna, hült helye lenne az objektumnak.... Így meg veszi a sok ízlésficamos sznob .
Láttál már ilyet élőben?
Ritka ronda szegény. A 110-s első gumi az állati széles fejidommal nagyon aránytalan. Szemből is, oldalról is. A Duke az már vmi.
Volt egy fickónak, 3-szor ült talán rajta 1 év alatt, volt benne vagy 40 km, akkor is futóval hozták mindig haza, ha leállt. NEM INDULT BE RUGÁSRA. Mondjuk azt is nyakon vágnám aki tervezte, és engedte egyáltalán kigördülni a gyárkapun.
Bammeg,most csinálok egy ilyen PDS gátlót mint a tied.ÁÁÁÁ,vigyázz rá,gyerek is megvettea motort,a teló szar volt,elküldte csináltatni,pfú bammeg úgy jártak vele,hogy elfolyt az olaj,beljebb csúszott az alja,azt az O-gyűrű-nél a mocsok teljesen kidörzsölte a belét.28 ezer az a szar,munkahenger.
A 20 L-s fogyasztás, a dekompresszor nélküli kínlódásos indítás, az agyonkínzott alulméretezett berugómechanikák állandó pátyolgatása, folytonos benzinpancsolás, enduronál, motonál gázfröccs a kenés miatt. A CR 500 aluvázban is csak egy elavult kövület marad. Ezért vegyek nagyköbös 2 T-t? Hagyjatok már a hülyeségekkel.
Ezen is beszartá vóna,WP elöl,Öhlins hátul,full tuning,szénszálas légszűrőház,úszótárcsa,stb,má nemtudom kié lehet eladtam,vagy 4 éve ha nem több.125 krossz sehol sem volt
van egy 18 éves spanom aki kipróbálta a CRM et és amikor leszált nem birt beszélni meg remegett , majdnem sirt sokkot kaphatott ( előtte csak simsonozott 90%)
Ritka ronda szegény. A 110-s első gumi az állati széles fejidommal nagyon aránytalan. Szemből is, oldalról is. A Duke az már vmi.