Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az az, vazzátok mög a sötét garázsban a 8-ast 6-osnak néztem, a mintájára meg oda sem figyeltem
sziasztok!
ezekről a gépekről tudnátok némi infóval, tapasztalattal szolgálni! Nagyon megtettszett és kicsit eljátszottam a gondolattal, hogy tavaszra lecserélem a gépemet.
Elöre is köszi szépen!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/hus
qvarna_sm510r-3436406
A Michelin Pilot Power és a Sport két nagyon más szint.
Sportot tilos venni! szvsz....
ez d208RR
link ez nem d207
d208 nem? RR
pedig az jóféle gumi
tudtok...
Hej

tudok ajánlani valami boltot/embert/akármit ahol tudnák küllőt + anyát venni méret szerint?
vagyis D207 van az aprilián, bocsi
ha csak utcázol, akkor pirelli scorpion sync.
Ja, igen, és aki megvette a gixxeremet, most ő is Pilottal használja. De nézz utána alaposabban, mert Pilot Power és Sport között is van különbség, de lehet valaki tudja itt
DUNLOP d207 Gp oszt cső. ne kertelj sokat mert a végén ,mehetsz felnin
Hello!

A K6-os gixxeremen BT016-os volt, közúton az is megfelelt, a DRZ-n Pilot Power volt, nnna az aztán tapadt rendesen Én a Pilotra szavazok.
Az SXV-n Dunlop D206 van, ezt még csak 8-12 fok között próbáltam, igy csúszkált az eleje-közepe-hátulja talán ha melegebb lesz
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.Megérettek a gumik cserére a motoron(KTM 640 LC4 SM) csak nem tudom milyet tegyek rá
Amilyen igényeim vannak:Supermoto lévén jó dönthetőség és biztos tapadás(mégha ez a tartósság rovására is megy,de azért ne 3-5ezer km alatt nyalja le...)
Amik eddig nálam szóba jönnek:
-Bridgestone BT016(bár ez a Motorrevü gumitesztje alapján nem a legjobb választás...)
-Continental ContiForce SM(hallottam róla jót-rosszat,nemtudom...)
-Dunlop,na de abból milyet?talán ez a GPR AL-10F?
-Metzeler Sportec M3(MotorRevü szerint elég jó…)
-Michelin Pilot Power 2CT(a MotorRevü szerint a legjobb,bár rohadt drága is...)
-meg Pirelli,csak abból nem tudom mit...talán Diabló H?
Utcai használatra kellene,pályára szinte sose tévedek.Fontos hogy mindig bátran dönthető legyen,ne kelljen attól fosni,hogy mikor csúszik ki alólam...
Igaz az,hogy ezekre elsősorban a H jelzésű gumikat érdemes felrakni,mert azok az ilyen tömegű és teljesítményű gépekhez lettek kitalálva(gyorsabb bemelegedés...)
Ha valakinek van bármelyikkel tapasztalata,vagy egy jó tippje,hogy mit lenne érdemes,kérem írja le.
Köszönöm szépen!
jaja vágom, vasas cigó ipari tanuló volt ahhoz képest
bár ez enyém is kb úgy néz most ki... meglátom ha szar majd leszedem, mondjuk Anitának gyárilag van rajta...
Eladó Bergre egy SS Racing olaj beöntő nyílás kupak.Talán KTMhez is jó. 2000HUF
Mit csak hogy nézni? Megyünk a hátsó sorban , aszt lógatjuk az elejét, ahogy szoktuk
Na ja.... Majd leugrunk nézzni Titeket!
de ezt az oldalt uzemeltettuk ill itt voltam csoportvezeto
Az ötlet jó,csak az a baj,hogy össze van repedezve a padlóm Csak nem emelem le a plafont a garázsról
Mondtam konkrét árat, a gumit meg megkapod te...
Khmm, egy konkrét forintos vagy eurós árat kérek akkor-tehát..........bár mint mondtam a telefonban gumi nélkül kellene (úgy jobb)
De tanítóbácsi kérem, hogy volt a felni-ügy? Mióta is? Ja, mi van a spanodnak nem kell a garnitúra?
Oké fiam, leülhetsz, ötalá