sziasztok!
ezekről a gépekről tudnátok némi infóval, tapasztalattal szolgálni! Nagyon megtettszett és kicsit eljátszottam a gondolattal, hogy tavaszra lecserélem a gépemet.
Elöre is köszi szépen!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/hus
qvarna_sm510r-3436406
Ja, igen, és aki megvette a gixxeremet, most ő is Pilottal használja. De nézz utána alaposabban, mert Pilot Power és Sport között is van különbség, de lehet valaki tudja itt
A K6-os gixxeremen BT016-os volt, közúton az is megfelelt, a DRZ-n Pilot Power volt, nnna az aztán tapadt rendesen Én a Pilotra szavazok.
Az SXV-n Dunlop D206 van, ezt még csak 8-12 fok között próbáltam, igy csúszkált az eleje-közepe-hátulja talán ha melegebb lesz
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.Megérettek a gumik cserére a motoron(KTM 640 LC4 SM) csak nem tudom milyet tegyek rá
Amilyen igényeim vannak:Supermoto lévén jó dönthetőség és biztos tapadás(mégha ez a tartósság rovására is megy,de azért ne 3-5ezer km alatt nyalja le...)
Amik eddig nálam szóba jönnek:
-Bridgestone BT016(bár ez a Motorrevü gumitesztje alapján nem a legjobb választás...)
-Continental ContiForce SM(hallottam róla jót-rosszat,nemtudom...)
-Dunlop,na de abból milyet?talán ez a GPR AL-10F?
-Metzeler Sportec M3(MotorRevü szerint elég jó…)
-Michelin Pilot Power 2CT(a MotorRevü szerint a legjobb,bár rohadt drága is...)
-meg Pirelli,csak abból nem tudom mit...talán Diabló H?
Utcai használatra kellene,pályára szinte sose tévedek.Fontos hogy mindig bátran dönthető legyen,ne kelljen attól fosni,hogy mikor csúszik ki alólam...
Igaz az,hogy ezekre elsősorban a H jelzésű gumikat érdemes felrakni,mert azok az ilyen tömegű és teljesítményű gépekhez lettek kitalálva(gyorsabb bemelegedés...)
Ha valakinek van bármelyikkel tapasztalata,vagy egy jó tippje,hogy mit lenne érdemes,kérem írja le.
Köszönöm szépen!
jaja vágom, vasas cigó ipari tanuló volt ahhoz képest
bár ez enyém is kb úgy néz most ki... meglátom ha szar majd leszedem, mondjuk Anitának gyárilag van rajta...
ezekről a gépekről tudnátok némi infóval, tapasztalattal szolgálni! Nagyon megtettszett és kicsit eljátszottam a gondolattal, hogy tavaszra lecserélem a gépemet.
Elöre is köszi szépen!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/hus
qvarna_sm510r-3436406
Sportot tilos venni! szvsz....
tudok ajánlani valami boltot/embert/akármit ahol tudnák küllőt + anyát venni méret szerint?
A K6-os gixxeremen BT016-os volt, közúton az is megfelelt, a DRZ-n Pilot Power volt, nnna az aztán tapadt rendesen Én a Pilotra szavazok.
Az SXV-n Dunlop D206 van, ezt még csak 8-12 fok között próbáltam, igy csúszkált az eleje-közepe-hátulja talán ha melegebb lesz
Egy kis segítségre lenne szükségem.Megérettek a gumik cserére a motoron(KTM 640 LC4 SM) csak nem tudom milyet tegyek rá
Amilyen igényeim vannak:Supermoto lévén jó dönthetőség és biztos tapadás(mégha ez a tartósság rovására is megy,de azért ne 3-5ezer km alatt nyalja le...)
Amik eddig nálam szóba jönnek:
-Bridgestone BT016(bár ez a Motorrevü gumitesztje alapján nem a legjobb választás...)
-Continental ContiForce SM(hallottam róla jót-rosszat,nemtudom...)
-Dunlop,na de abból milyet?talán ez a GPR AL-10F?
-Metzeler Sportec M3(MotorRevü szerint elég jó…)
-Michelin Pilot Power 2CT(a MotorRevü szerint a legjobb,bár rohadt drága is...)
-meg Pirelli,csak abból nem tudom mit...talán Diabló H?
Utcai használatra kellene,pályára szinte sose tévedek.Fontos hogy mindig bátran dönthető legyen,ne kelljen attól fosni,hogy mikor csúszik ki alólam...
Igaz az,hogy ezekre elsősorban a H jelzésű gumikat érdemes felrakni,mert azok az ilyen tömegű és teljesítményű gépekhez lettek kitalálva(gyorsabb bemelegedés...)
Ha valakinek van bármelyikkel tapasztalata,vagy egy jó tippje,hogy mit lenne érdemes,kérem írja le.
Köszönöm szépen!
bár ez enyém is kb úgy néz most ki... meglátom ha szar majd leszedem, mondjuk Anitának gyárilag van rajta...