Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Ati! Ha érdekel yamaha xt660x 2006-os, kevés kilóméterrel, full gyári állapotban, karcmentes, nagyon jó pízért, akkor keress meg. Hali!
itt a környéken én vezettem be a gumisoknál a vakszelep létezését... neki állt állt volna géppel letépni a külsőt ha nem szólók neki
na de Neked akkor van ilyen műanyag baszásod a felnire szereléshez?! bevállt?
én is.. akkor vegyél egyet, és ha fasza akkor veszek én is
ezért gondolkozom már rég egy ilyen állványon csak nem tudom jók-e meg megéri-e
Szia, nem tudsz vezérmütengelyeket a géphemhez?
Vagy csak simán csapágyat kellene cserélni benne, mert akinél van az nem vállajlja el? lehet eggyáltalán cserélni?
nekem mondod? 4 tengelyes billencs kereket szerelik 1500-ér...
7 ezer? Az geci sok!
Ja, két kerékkel+gumikkal a hátamon...szép baleset lenne

Jut eszembe, nincs is biciklim
valaki használ ilyen szerelőállványt? múltkor fizettem 7ezret gumisnál 2 szaros cserére meg kis centír... pedig én vittem gumit, belsőt...
találtam is. Ilyen. , meg kell hozzá ilyen felnivédő. ez szerintetek jó, simán le lehet cserélni vele a gumit? nem is vészes,hamar behozza az árát..
Kitekersz bicajjal, mi az neked komoly sportembernek.
Gyál nekem odavissza kb. 40 km lenne...
Az legalább nem bassza össze, mert a Tibi egy régi motoros.
en ide jarok gyalra a fekti gumihoz, itt cserelnek mindent.
az a hidraulikus ami a gumisnal van, az komoly osszeg
nem új, csak nagyon keveset nézem, még ilyenkor télen is. de hogy p vagy i, azt még nem néztem meg, de majd előszedem a használati kézikönyvet. bár lehet beírnám a modellt, te egyből rávágnád.
köszi szépen,de ezt tudtam eddig is.. azért írtam,hogy leragasztom mikor kiveszem...én mindig gumisnál cserélek gumit
ha már témánál vagyunk:
mennyibe kerül egy gumizógép? nem tudjátok hol lehet kapni? milyen minőségi kategóriák vannak?
Én eddig akárhány gumisnál jártam mind húzta a száját a belsős kerékre...vakszeleptől meg pláne ki szokott lenni az arcuk...szóval inkább szerelem magamnak...
hat en ugy cserelek gumit, hogy itthon kiugrik a kerek, elmegyek a par utcara levo gumishoz es otthagyok 2000 ft ot a gumizasert

Szerelessel egyutt megvan 30 perc alatt az egesz moka, es gyonyoru meg mindig a felnim.

Mondjuk en nem tul surun cserelem. Aki hetvegente annak megeri beszerezni egy sajat gumizogepet.

Az autoszerelo ismerosomnek elvileg most tavasszal lesz, akkor aztan kb egy sorer kicsereli nekem
amugy a designod mocskosul tetszik
mindenkinek mas az izlese, de nem is baj, mert mindenki szereti, ha egyedi a motorja. Mik lennenek itt, ha mindenki ua t csinalna
Én vettem ilyen felnivédő műa. vackokat és azokkal szerelek...mondjuk én nem rohanok sehova, a két gumi cseréje a kerekek ki-beszerelésével, szerszámok elő-elpakolásával egy laza félnapos mutatvány szokott lenni
Megint a régi téma...az eloxált is érzékeny, ugyanis a szerelővas van úgy, hogy 1-2 mm mélyen is megnyomja a peremet szerelés közben, míg az eloxált réteg nagyon vékony. A versenyeken nincs idő szöszölni, és minden felni karcos, nyomorgatott. Csak van aki a következő futamra kicseréli, ha fontos a design. Annak nem olyan a felni egyedül, aki gumis géppel cserél gumit. A színterezett felület azért sérülékenyebb, mert egy külső, puhább bevonat, míg az eloxálásnál a színezőanyag belediffundál a felületbe.
Elox rulez
nekem szinterezett, és tényleg nagyon érzékeny. úgy szoktam kivenni,hogy leragasztom