Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azta nagyon zsír lett! én is próbálom matricázgatni a motort,de mindig elbaszom. csak nekem narancsot kéne belecsempészni ,nagyon fekete. mivel,vagy hogy szoktad csinálni a sablont?
Ő is arra gondolt...
Ami a dob végén van arra gondoltam
nagynyomású gázcső és ewa bilincs.
Helló!Hol lehet kapni kipufogó védő gumit vagy mi az?
és egy BST 40 beszámításával mennyi volna?
kész van
Na mindegy, ha el akarod adni elérsz, ha nem, hát nem.
Látom értesz a műszaki dolgokhoz, csak erre voltam kiváncsi
Miért, már Wankel-re építetted át
Rendben, holnap rádcsörgök!
Hajtókar? Az is van benne?
Most FCR 39 van rajta, vagy arra kerülne vagy az LTZ-re (azon még gyári van), mindkettő 440-es.
Hát igen. Meg nem tudom mennyivel kisebb fúvóka kéne bele, hogy ne fulladjon meg.
Ok az fasza lenne...Akkor beszélünk vagy csörögj ha mész ki már!
Mikor mész keszire? Kimegyek sztm..Laci mikor megy ki?
Mehetnénk gurulni is akkor együtt!
Még nem tudom pontosan, sztem kora délután. Jó lenne végre egyet közösen motorozni
Legfeljebb hetente cseréli majd a hajtókarokat
Ez jó, de egy BST 40-est vissza kell rakjak a helyére. Az FCR-t természetesen kompletten adom (bowdenek, bilincsek, minden), az átszerelést vállalom. A DRZ-re nem lesz sok a 41-es?
Eladom a KTM-et, és az új tulaj nem tart igényt a karburátorra.
Csak gyenge BSR 36 van 2 db. Holnapra igértek egy FCR 39-et 60-ért, de ha az nem jönne össze (sztem nem fog) én igényt tartanék rá, hmm?
Miért cseréled?
Persze kimegyek , hogyne, akár csapathatunk is együtt vmerre.
Mikor lesz a csere? délelőtt vagy mikor taliztok? Holnapra jó időt mond
egy BST 40-es karbi, plusz ráfizetés, hirdetés az adatlapomon