Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért valljuk be az se teljesen normális dolog hogy az olajcsere intervallum fele alatt totál elfogy az olaj egy új motorból...
És az is igaz, hogy mert volt egy ilyen 690, azért ez még nem biztos, hogy típushiba...
Azért az a tulajdonos is megérdemli, aki indulás előtt nem nézi meg az olajszintet...
Köszi Sasa vettem az adást ( SMS )..
No para...húúúzukkk mááá nekiii
Nem. Mikor bevitték a szervizbe és szétszedték kicsurgott belőle kb. 5 csepp olaj...
690 enduro
[44058]
"A 690-nek semmi köze a régi LC4 blokkhoz...ennek egykerekezés nélkül is beáll a főtengelye vagy éppen elfogy az összes olaj belőle és megsül a kuplung"
Ez azért eléggé X-Aktásan hangzik...
Észre se vették hogy hol folyt el csak egyszer eltűnt? Az komoly....
690 sm volt az is?
Mutatok én olyan kuplungot, amiben volt olaj rendesen (Ipone) és mégis lilára sült...
Akkor talán nem azt kéne kiemelni, hogy leégett a kuplung...
Hogy elfogyott a blokkból az _összes_ olaj...és nem tudják hogy miért...
És mitől sült meg a kuplung?
Vakaikitől még......690 es blokkrol vélemények még esetleg?vagy tapasztalatok?
Az fasza..akkor jók az uj fejlesztések
Hát remélem nekem azért jobban birja a blokk....
Mindegy végülis gari van rá ha szétmegy kicserélik..de szomoru hogy visszafejlődnek nem előre...Na majd kiderül..
És a száraz karter cucc az jó vagy nem?Itt kerónál kapja az olajat vajon?
Mindkét motor ismerősé (690 SM, 690 enduro). Utóbbiban 2400 km volt mikor a kuplung megsült.
De az 530 is egy halom fos, 2 van az ismeretségi körben, mindkettő legalább a 3. akksiját fogyasztja, mlgis mindig rugdosni kell őket
Köszi a segítséget..bár nekem nem ezek a tapasztalatok jöttek le..
De biztos igazad van!Te ezeket tapasztaltad vagy honnan az info?

Eltévedtem

A 690-nek semmi köze a régi LC4 blokkhoz...ennek egykerekezés nélkül is beáll a főtengelye vagy éppen elfogy az összes olaj belőle és megsül a kuplung...fostalicska
Szeva
Most egy órán belül indulok haza,
a hétvégén csak az időjárás függvénye a dolog
Halee
Egy nagy kérdés! Az uj Lc4 -eseknél 690 -eseknek már ugy tudom más a blokja. Annál már nem áll fenn ez az olaj téma kerózásnál?
Nem tudja valaki?
Asszem ezek száraz karterosak vagy mi..Én nem értek hozzá mit jelent, de ha valakinek van infoja az uj blokkról e téren szívesen olvasnám
Köszi....
Azt se felejtsük el hogy a hengerfejbe meg csak annyi olaj kerül fel amennyit a vezérműlánc (ami az olajpumpák előtt van a blokkban, tehát már kisebb állásszögnél is "szárazra" kerül) felhord, íúgyhogy ha valaki sokat és hosszan egykerekezik akkor először a vezérműtengely meg a himbatengely csapágyai adják meg magukat.
Hali!
Mivel én KTM mániákus vagyok, ezért természetesen nagyon meg voltam vele elégedve!
Kisebb kompromisszumokkal mindenre jó. Sokat túráztam is vele, de hobbi pályázni is abszolút alkalmas. Igazi FUNBIKE!
Azért nem kap olajat egykerekezéskor, mert a blokk aljából szív a olajpumpa és gyertyában levegőt szívhat főleg ha a felső nívó alatt van a szint.
Mindkét szűrő cserés mindig és igen, légteleníteni kell csere után az olajrendszert.
A judosok kemények mint a vídia, én tudom ....az ápolókiscsajszik gondolom keringenek körülötted, majd ha jobban leszel háláld meg nekik rendesen