[44058]
"A 690-nek semmi köze a régi LC4 blokkhoz...ennek egykerekezés nélkül is beáll a főtengelye vagy éppen elfogy az összes olaj belőle és megsül a kuplung"
Az fasza..akkor jók az uj fejlesztések
Hát remélem nekem azért jobban birja a blokk....
Mindegy végülis gari van rá ha szétmegy kicserélik..de szomoru hogy visszafejlődnek nem előre...Na majd kiderül..
És a száraz karter cucc az jó vagy nem?Itt kerónál kapja az olajat vajon?
Mindkét motor ismerősé (690 SM, 690 enduro). Utóbbiban 2400 km volt mikor a kuplung megsült.
De az 530 is egy halom fos, 2 van az ismeretségi körben, mindkettő legalább a 3. akksiját fogyasztja, mlgis mindig rugdosni kell őket
A 690-nek semmi köze a régi LC4 blokkhoz...ennek egykerekezés nélkül is beáll a főtengelye vagy éppen elfogy az összes olaj belőle és megsül a kuplung...fostalicska
Halee
Egy nagy kérdés! Az uj Lc4 -eseknél 690 -eseknek már ugy tudom más a blokja. Annál már nem áll fenn ez az olaj téma kerózásnál?
Nem tudja valaki?
Asszem ezek száraz karterosak vagy mi..Én nem értek hozzá mit jelent, de ha valakinek van infoja az uj blokkról e téren szívesen olvasnám
Köszi....
Azt se felejtsük el hogy a hengerfejbe meg csak annyi olaj kerül fel amennyit a vezérműlánc (ami az olajpumpák előtt van a blokkban, tehát már kisebb állásszögnél is "szárazra" kerül) felhord, íúgyhogy ha valaki sokat és hosszan egykerekezik akkor először a vezérműtengely meg a himbatengely csapágyai adják meg magukat.
Hali!
Mivel én KTM mániákus vagyok, ezért természetesen nagyon meg voltam vele elégedve!
Kisebb kompromisszumokkal mindenre jó. Sokat túráztam is vele, de hobbi pályázni is abszolút alkalmas. Igazi FUNBIKE!
Azért nem kap olajat egykerekezéskor, mert a blokk aljából szív a olajpumpa és gyertyában levegőt szívhat főleg ha a felső nívó alatt van a szint.
Mindkét szűrő cserés mindig és igen, légteleníteni kell csere után az olajrendszert.
No para...húúúzukkk mááá nekiii
"A 690-nek semmi köze a régi LC4 blokkhoz...ennek egykerekezés nélkül is beáll a főtengelye vagy éppen elfogy az összes olaj belőle és megsül a kuplung"
Hát remélem nekem azért jobban birja a blokk....
Mindegy végülis gari van rá ha szétmegy kicserélik..de szomoru hogy visszafejlődnek nem előre...Na majd kiderül..
És a száraz karter cucc az jó vagy nem?Itt kerónál kapja az olajat vajon?
De az 530 is egy halom fos, 2 van az ismeretségi körben, mindkettő legalább a 3. akksiját fogyasztja, mlgis mindig rugdosni kell őket
De biztos igazad van!Te ezeket tapasztaltad vagy honnan az info?
Eltévedtem
Most egy órán belül indulok haza,
a hétvégén csak az időjárás függvénye a dolog
Egy nagy kérdés! Az uj Lc4 -eseknél 690 -eseknek már ugy tudom más a blokja. Annál már nem áll fenn ez az olaj téma kerózásnál?
Nem tudja valaki?
Asszem ezek száraz karterosak vagy mi..Én nem értek hozzá mit jelent, de ha valakinek van infoja az uj blokkról e téren szívesen olvasnám
Köszi....
Mivel én KTM mániákus vagyok, ezért természetesen nagyon meg voltam vele elégedve!
Kisebb kompromisszumokkal mindenre jó. Sokat túráztam is vele, de hobbi pályázni is abszolút alkalmas. Igazi FUNBIKE!
Azért nem kap olajat egykerekezéskor, mert a blokk aljából szív a olajpumpa és gyertyában levegőt szívhat főleg ha a felső nívó alatt van a szint.
Mindkét szűrő cserés mindig és igen, légteleníteni kell csere után az olajrendszert.