Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Egy srác árul a KTM Klub fórumon egy Akra rendszert 2005 utáni Supermotohoz. Igaz kicsit sokat kér érte, de próbálkozz rá, hátha! www.ktmklub.hu
Szerintem egy olajcseréhez nem elég alapjáraton melegíteni a motort amíg a víz felmelegszik, mert az olaj hőfoka még sehol sincs ilyenkor. Én a helyedben megjáratnám a mocit rendesen, a váltó is dolgozzon, hogy közel üzemmeleg legyen az olaj. Fontos, mivel minél hidegebb olajat engedsz le annál több marad benn a blokkban.
Szerintem.
Szia! smc re nincs esetlek akra rendszeretek elfekvőben ?
ja tényleg a lényeg lemaradt!
Na de ha így csinálok mindent akkor okés lesz!
Köszi mindenkinek az építő jellegű hozzászólásokat!
Köszönöm
Sanya vagy?
mikor töltöd bele az új olajat ne felejtsd visszatenni az olajleeresztő csavart
Sziasztok!
Beszereztem a szűrőket az olajat a cseréhez!
1-elindítom a motort és járatom egy keveset
2-megállítom a motort
3- leengedem az olajat és utána kiveszema szűrőket
még valamit?,
Eladó sorba került az alábbi akrapovic SXS slipon dob. Az apróban bővebb infókat találtok róla.
Igen volt. Negatívum egy KTM-ről?!?!?!
Amit írtál talán az a legnagyobb negatívuma, a segédváz repedése/törése. De lehet hegeszteni ill. ha kell, itt van a garázsomban éppen 1, úgyhogy cserélhető is!
Ami ugyancsak reped/törik a rezgéstől az a kipufogó Y-cső felfogató fülek és a rendszámtartó vas hátul. Ezek is hegesztős történetek.
A többi az a szokásos LC4 blokk nyűgök. Teljesség igénye nélkül: 2002-ig kuplungtengely csapágy, utána himbagörgő csapágy, hengertalp tömítés, szabadonfutó ill. az önindító áthajtó fogaskerekek, oldalsztender kapcsoló ill. annak stekkerének kontakthibája, stb.
Nagyon megbízható, kiforrott motorok. Kellő odafigyeléssel! Olajcsere, légszűrőtisztítás, szelephézag, lehetőleg nem több km egykerék egyhuzamban! No és nagy-nagy szeretet ill. odaadás! Viszonozza!
Az olaj témához ami felmerült lejjebb. A Motorex jött be nekem is, nagyon régóta használom, sosem volt gond.
A Castrolt viszont nagyon nem szereti az LC4, ebben személyes tapasztalatom is van és az összes német fórumon is megtalálható ez az info. Nagyon elvékonyodik, a kuplung szinte biztosan elkezd csúszni és a váltó sem szereti. Ismétlem, LC4 tapasztalat!
ipone bontatlan? megvenném
kersz helyette szolgalati motort?
ne viccelj, oda ha kell bejárok a feléért is egy héten mondjuk egyszer,, persze 13., meg 14.-havi fizu az kell,,, de lemondok a szolgálati autorol soförrel,,
ezért nem melóz6sz a párlamentben 7-8 kilóért ,mert nem bírod a szavazásdit .....ja ez egy reklámfaszság
azért most már kezd tele lenni a faszom evvel a szavazosdival,,,,
De előbb itt meg szavazzuk, hogy szavazzunk vagy ne szavazzunk
Igazad van GD, rá se 'ránts'...
Tom de, állj fedezékbe mert van tapadó korongos stukkerem
Amúgy Neked volt Duke II-esed?Tudsz róla valami negatívumot is írni? olvastam olyat,hogy előfordul a segédvázrepedés nála.Tapasztaltál ilyesmit?Motorikusan "erős igénytele"(viszonylag...)?
Előre is kösz!
nem tudok semmi komolyat, de, már láttam egy verseny naptárt aszem ápr. tizen körül kb
Te vagy az egyik aki közé lőni kéne...
itt erdekes motorozasi rend van semi,holnap le fotozok moci boltot kegyetlen.mikor lesz elso versenyed?
Ne genyózzá. ..lőjjé közéjük ha nem bírnak magukkal
Hogy menjek oda... várjál ráülök egy PéBé palackra és alágyújtok