Hát igen egy hentes barátom szokta mondani amikor mesélem az autója problémáit hogy nekem hiába mondod én csak egy egyszerű hentes vagyok!
És tényleg mindenki csinálja azt amihez ért.
De ezt még a motorod eladója csinálja meg vagy ez már neked megy zsebből?Vagy nem értem hogy így hogy adhatta el hogy még igazából nincs kész a motor.
A GRT rövidítés a Giraffe Racing Technology-t takarja, a 612 a hengerűrtartalomta utal. A váz saját építés, a blokk alapja egy 525-ös KTM blokk, ami a tuning után 612 és kb 80 LE lett...
Sziasztok!
Én megkérdezhetem,hogy a quadod miből építetted?Már régebben is néztem a képeid,de csak tippelgetek mit rejthet a GRT 612 kifejezés?
Ha már korábban írtad,bocs.
egy kapcsoló-mint ahogy a nevében is van-zárja illetve nyitja az áramkört,ami féklámpa esetében a + mert a - azaz a test az maga a motor váza illetve többi fém része
És máris kész a szikra láng füst és minden más egyéb ami egy kis tűzhöz kell.
Ha valamihez nem értesz akkor ne adj tanácsot!
Egyébként télleg nem bonyolult de azért egy kicsit jobban át kell gondolni mint ahogy azt te tetted!
Nem olyan nehéz az,
A piros a pozitív a kék a negítív
A kapcsolóra rákőtöd mindkettőt úgy hogy amikor kapcsol vagyis fékezel zárjon vagyis világítson a lámpa, ezt megtudod csinálni te is, nem nehéz.
Nem tudsz mit eltéveszteni sem mert mindegy hogy melyik vezetéket hova kötöd a kapcsolón.
Mikor lett kész?csak mert egészen véletlenül nem volt a motorrevüben cikk róla?
Mintha olvastam volna régebben ilyesmit...
És tényleg mindenki csinálja azt amihez ért.
De ezt még a motorod eladója csinálja meg vagy ez már neked megy zsebből?Vagy nem értem hogy így hogy adhatta el hogy még igazából nincs kész a motor.
Én úgysem nyúlok hozzá, majd keresek valakit aki tényleg ért a dolgokhoz, aztán megcsinál meg beköt nekem mindent.
Én megkérdezhetem,hogy a quadod miből építetted?Már régebben is néztem a képeid,de csak tippelgetek mit rejthet a GRT 612 kifejezés?
Ha már korábban írtad,bocs.
Vagyis csak szeretnéd Foxit
Ha valamihez nem értesz akkor ne adj tanácsot!
Egyébként télleg nem bonyolult de azért egy kicsit jobban át kell gondolni mint ahogy azt te tetted!
A piros a pozitív a kék a negítív
A kapcsolóra rákőtöd mindkettőt úgy hogy amikor kapcsol vagyis fékezel zárjon vagyis világítson a lámpa, ezt megtudod csinálni te is, nem nehéz.
Nem tudsz mit eltéveszteni sem mert mindegy hogy melyik vezetéket hova kötöd a kapcsolón.