Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha van akksid, akkor a féklámpát könnyű megcsinálni...
Tank idom meg hátsó sárvédö kell a matricázáshoz!
A tanknak mi baja?
Pár apróság ami még kell ahhoz, hogy utcán "nyugodtan" tudjak mocizni. Mert ugyi csak az első és hátsó lámpa lett felrakva, bekötve. Nem működik a féklámpa, index, tükör, kapcsolók. Tank és hátsó idom. Kitámsztó. Valamit elszúrtak a lámpázásnál is.... amikor megjött a ventilátor nem tudták bekötni, mert nem volt meg hozzá a csati. Van még mit csinálni rajta.......................
Milyen alkatrészeket?
Okés, csak még nincs nálam a gép, de az alkatrészeket a jövő héten mindenképp megakarom rendelni, hogy időben elkészüljön minden!
3 év sportmotoros múltam van, de nem versenyeztem motorral a supermoto-n kívül...gokartoztam, tereprallyztam, supermoto, és superquad...
Egyébként meg az előbb 3 év SM-et írtál meg quadot. Sehol a sportmotoros múlt ahol lennt a térded!
A kosz az jó mert az legalább látszik!
Üdv.

Egy kérdés: a DRZ-s szupermoto kereket alá lehet tenni a 250-es RM-re? /tudom hogy nem oda való/
Vagy kell valami különleges átalakitást csinálni?
Általában csak arról szoktam nyilatkozni/véleményt mondani, amit csináltam/kipróbáltam...azért 21 év versenyzés alatt ragadt rám valami a koszon kívül is...
Nem tetszik a csizma Luki?
Ja, értelek.
Csak azthittem te is motorozol, mert annyira magabiztosan irogatsz. De látom csak az elmélettel vagy tisztában.
Pedig a gyakorlat sokkal jobb
Vegyél egy sportmotort aztán gyere pályázni!
Örülök, ha segíthetek...mindent meg lehet oldani, csak kitartás kell... Látni kell a mocit hozzá...ha tudod fényképezd le a lábtartó környékét mindkét oldalon...
Szia!

Azt hiszem Téged ajánlott még régebben valaki........ kellene majd egy pici segítség kitámasztó ügyben.................... ugyi, hogy a Bergen gyárilag nincsen, ez még nem is lenne gond, csak a vázon sincs meg a tartó konzol.

Te tudnál Nekem ebben segíteni, vagy rosszul emlékszem?
Én is vasalom az enyémet elég keményen
Nincs én nekem arra pézem hogy ilyen drága vackokat vegyek, inkább eliszom, vagy elmotorozom az árát.
Ez a mondat a lényeg: Csak legyen ott és tudd hogy mennyit dönthetsz még...ezt hívják szondázásnak...

A 400 után jött egy ZXR 750 R, aztán eladtam. Én autóversenyző voltam, csak hobby volt a motorozás, de az utca túl veszélyes volt...3 évet supermotoztam, aztán ugyanez csak quaddal...
Szép estét srácok!
Nem kell folyamatosan húzni.
Csak legyen ott és tudd hogy mennyit dönthetsz még.
Én is löktem már vissza térddel a motort, persze ehhez kell a jó gumi és futómű is.
És azóta mivel nyomod?
Melyik pályákon szoktál menni?
azt hiszem igen!
ez talán Zóka művek nekem őő csinálta ilyen az is
Az, hogy leér a térdkoptató, és az, hogy folyamatosan húzod a térded kanyarban, és 5 kör alatt lekopik a koptató, az azért nagy különbség. Egyébként 94-ben kezdtem motorozni egy ZXR 400-al...persze nagyon lassan...
Te mikor teszed le a térded?
Ezzel azt akarod mondani, hogy te a térdeden támaszkodsz a kanyarba? Én egyszer láttam ilyet, idén Doningtonban, mikor Edwards a célegyenes végén a kicsúszó elsőkerekét úgy mentette meg, hogy térddel-combbal megtámasztotta...