Pár apróság ami még kell ahhoz, hogy utcán "nyugodtan" tudjak mocizni. Mert ugyi csak az első és hátsó lámpa lett felrakva, bekötve. Nem működik a féklámpa, index, tükör, kapcsolók. Tank és hátsó idom. Kitámsztó. Valamit elszúrtak a lámpázásnál is.... amikor megjött a ventilátor nem tudták bekötni, mert nem volt meg hozzá a csati. Van még mit csinálni rajta.......................
Általában csak arról szoktam nyilatkozni/véleményt mondani, amit csináltam/kipróbáltam...azért 21 év versenyzés alatt ragadt rám valami a koszon kívül is...
Ja, értelek.
Csak azthittem te is motorozol, mert annyira magabiztosan irogatsz. De látom csak az elmélettel vagy tisztában.
Pedig a gyakorlat sokkal jobb
Vegyél egy sportmotort aztán gyere pályázni!
Örülök, ha segíthetek...mindent meg lehet oldani, csak kitartás kell... Látni kell a mocit hozzá...ha tudod fényképezd le a lábtartó környékét mindkét oldalon...
Azt hiszem Téged ajánlott még régebben valaki........ kellene majd egy pici segítség kitámasztó ügyben.................... ugyi, hogy a Bergen gyárilag nincsen, ez még nem is lenne gond, csak a vázon sincs meg a tartó konzol.
Te tudnál Nekem ebben segíteni, vagy rosszul emlékszem?
Ez a mondat a lényeg: Csak legyen ott és tudd hogy mennyit dönthetsz még...ezt hívják szondázásnak...
A 400 után jött egy ZXR 750 R, aztán eladtam. Én autóversenyző voltam, csak hobby volt a motorozás, de az utca túl veszélyes volt...3 évet supermotoztam, aztán ugyanez csak quaddal...
Nem kell folyamatosan húzni.
Csak legyen ott és tudd hogy mennyit dönthetsz még.
Én is löktem már vissza térddel a motort, persze ehhez kell a jó gumi és futómű is.
És azóta mivel nyomod?
Melyik pályákon szoktál menni?
Az, hogy leér a térdkoptató, és az, hogy folyamatosan húzod a térded kanyarban, és 5 kör alatt lekopik a koptató, az azért nagy különbség. Egyébként 94-ben kezdtem motorozni egy ZXR 400-al...persze nagyon lassan...
Ezzel azt akarod mondani, hogy te a térdeden támaszkodsz a kanyarba? Én egyszer láttam ilyet, idén Doningtonban, mikor Edwards a célegyenes végén a kicsúszó elsőkerekét úgy mentette meg, hogy térddel-combbal megtámasztotta...
Egy kérdés: a DRZ-s szupermoto kereket alá lehet tenni a 250-es RM-re? /tudom hogy nem oda való/
Vagy kell valami különleges átalakitást csinálni?
Csak azthittem te is motorozol, mert annyira magabiztosan irogatsz. De látom csak az elmélettel vagy tisztában.
Pedig a gyakorlat sokkal jobb
Vegyél egy sportmotort aztán gyere pályázni!
Azt hiszem Téged ajánlott még régebben valaki........ kellene majd egy pici segítség kitámasztó ügyben.................... ugyi, hogy a Bergen gyárilag nincsen, ez még nem is lenne gond, csak a vázon sincs meg a tartó konzol.
Te tudnál Nekem ebben segíteni, vagy rosszul emlékszem?
Nincs én nekem arra pézem hogy ilyen drága vackokat vegyek, inkább eliszom, vagy elmotorozom az árát.
A 400 után jött egy ZXR 750 R, aztán eladtam. Én autóversenyző voltam, csak hobby volt a motorozás, de az utca túl veszélyes volt...3 évet supermotoztam, aztán ugyanez csak quaddal...
Csak legyen ott és tudd hogy mennyit dönthetsz még.
Én is löktem már vissza térddel a motort, persze ehhez kell a jó gumi és futómű is.
És azóta mivel nyomod?
Melyik pályákon szoktál menni?