Jut eszembe ennek kapcsán...az egyik nap igen elmélyült diskurzus folyt a csizma megvasalásáról, lemezzel való talpalásáról. Tudom, hogy kicsi az ország, és viszonylagosan szűkebb a lehetőségek, de bezzeg leleményesség az van... Sehol máshol nem látni ilyet, hogy lemez koptatót tennénk a csizmára, részben azért, mert megengedhetik maguknak, hogy új csizmát vegyenek, részben azért, mert nem engedik fel őket a pályára vasalt csizmával. Az osztrák versenyeken volt olyan pálya, ahol pl. kötelező a lábtartóra műnyag koptató felszerelése, hogy ne tegyék tönkre a pálya burkolatát. De kicsiny hazánkban még az a szemlélet an, hogy kimegyünk a MÉH telepre, aztán keresünk valamit odaillőt...
ICE BEAR RACE 2009
Pannónia-Ring, 2009. február 15.
Az évek óta szezonnyitónak számító bolondos motorversenyt, a Yeti-Race-t idén az Ice Bear Race váltja fel, mégpedig a neves motorversenyző, Andreas Meklau szervezésében. A szórakoztató verseny lényege természetesen megmarad: Továbbra is ez az év első motoros endurance csapat versenye, amely egyedülálló élményt kínál mind a nézelődőknek, mind a résztvevőknek a Pannónia-Ringen.
Versenyszabályzat, részletek:
Start időpontja: Február 15., 13 óra.
Edzés: Február 15., 9.30-12.00
Versenytáv: 2 óra + 1 kör
Finálé: A leggyorsabb 10 motoros látványos 5 körös sprintversenye, maga az Ice-Bear ellen!
A verseny megrendezésre kerül, bármiylen időjárási körülmények is várhatóak.
A verseny indítása előtt a szervezők kihírdetik, hogy Race", Wet" vagy Snow" futamot tartanak.
Race" = Eső vagy hó esetén a versenyt megszakítják és újraindítják. A versenytávot lerövidítik.
Wet" = Csak havazás esetén várható a verseny megszakítása.
Snow" = A verseny semmilyen időjárási körülmények között nem szakad meg, a versenypályát viszont szükség esetén lerövidítik a 3-as kanyar utáni átkötővel.
Technikai feltételek:
100 ccm felett bármiylen motorkerékpárral lehet nevezni. Mindennemű optikai és műszaki átalakítás megengedett.
Gumik szabadon választhatóak!
Tilos: hólánc, szögesgumi és minden aminek több, mint 2 kereke van vagy a versenyszervezők veszélyesnek ítélik meg.
Résztvevők:
Maximális résztvevőszám 60 csapat. A csapatok tagszáma nincs korlátozva. A startfelállást a nevezési díj beérkezési sorrendje (visszaigazolása) dönti el.
A verseny Le Mans strattal indul!
Árak:
Csapat nevezési díj: 60 euró (helyszínen 80)
Csapat-Tag nevezési díj: 25 euró ( helyszínen 30)
Jelentkezés e-mailben:
MEKLAU-Racing Team GmbH: andy@meklau-racing.com
vagy
Phoenix-Racing:info@pa
lyamotorozas.hu
Előjelentkezési és banki utalási határidő: 2009. február 6.
Nevezni a helyszínen is lehetséges, de csak amennyiben nem telt meg a 60 fős csapatlétszám!
Bankszámlaszám:
Meklau Racing Team GmbH
BANK Austria UniGredit Group
Kontonummer: 00604 282 202 BLZ: 12000
IBAN: AT72 1200 0006 0428 2202
BIC: BKAUATWW
Szervező:
Meklau Racing Team GmbH
Phoenix-Racing Pályamotorozas
supermotos barátaim. még a hétvégén rendeltem foxinredsox-tól egy Forma dominator comp SM csizmát. nagy örömömre meg is érkezett. meg kell hogy mondjam, sok csizmát láttam már de ezen vannak olyan kis plusz dolgok, mint például a csatt megoldása, ami meg kell hogy mondjam, lenyűgözött.
a hangja nekem is nagyon jó lett,de még én sem tudom mivel lett több vagy kevesebb a motor az elsö rajtszámom kész,majd holnap felrakom a képet.egy középszarral jellemezném ma már nem csinálom,nem bírom idegekkel
az elsö egy kicsit ,de nem csinálom ujra igy marad, az oldalsó/hátsó szerintem egész jó lett.Ja és idén a számom -73
Én úgy értelmezem, hogy +25eur/versenyző.
Mivel csapaton belül nincs korlátozva az indulói létszám!
Szerintem.
A nevezési dijjal kapcsolatban lenne az a kérdésem , h van 1x az alap 60 eur csapatnevezési dij , majd versenyzőnként még annyiszor 25 ?
Pannónia-Ring, 2009. február 15.
Az évek óta szezonnyitónak számító bolondos motorversenyt, a Yeti-Race-t idén az Ice Bear Race váltja fel, mégpedig a neves motorversenyző, Andreas Meklau szervezésében. A szórakoztató verseny lényege természetesen megmarad: Továbbra is ez az év első motoros endurance csapat versenye, amely egyedülálló élményt kínál mind a nézelődőknek, mind a résztvevőknek a Pannónia-Ringen.
Versenyszabályzat, részletek:
Start időpontja: Február 15., 13 óra.
Edzés: Február 15., 9.30-12.00
Versenytáv: 2 óra + 1 kör
Finálé: A leggyorsabb 10 motoros látványos 5 körös sprintversenye, maga az Ice-Bear ellen!
A verseny megrendezésre kerül, bármiylen időjárási körülmények is várhatóak.
A verseny indítása előtt a szervezők kihírdetik, hogy Race", Wet" vagy Snow" futamot tartanak.
Race" = Eső vagy hó esetén a versenyt megszakítják és újraindítják. A versenytávot lerövidítik.
Wet" = Csak havazás esetén várható a verseny megszakítása.
Snow" = A verseny semmilyen időjárási körülmények között nem szakad meg, a versenypályát viszont szükség esetén lerövidítik a 3-as kanyar utáni átkötővel.
Technikai feltételek:
100 ccm felett bármiylen motorkerékpárral lehet nevezni. Mindennemű optikai és műszaki átalakítás megengedett.
Gumik szabadon választhatóak!
Tilos: hólánc, szögesgumi és minden aminek több, mint 2 kereke van vagy a versenyszervezők veszélyesnek ítélik meg.
Résztvevők:
Maximális résztvevőszám 60 csapat. A csapatok tagszáma nincs korlátozva. A startfelállást a nevezési díj beérkezési sorrendje (visszaigazolása) dönti el.
A verseny Le Mans strattal indul!
Árak:
Csapat nevezési díj: 60 euró (helyszínen 80)
Csapat-Tag nevezési díj: 25 euró ( helyszínen 30)
Jelentkezés e-mailben:
MEKLAU-Racing Team GmbH: andy@meklau-racing.com
vagy
Phoenix-Racing:info@pa
lyamotorozas.hu
Előjelentkezési és banki utalási határidő: 2009. február 6.
Nevezni a helyszínen is lehetséges, de csak amennyiben nem telt meg a 60 fős csapatlétszám!
Bankszámlaszám:
Meklau Racing Team GmbH
BANK Austria UniGredit Group
Kontonummer: 00604 282 202 BLZ: 12000
IBAN: AT72 1200 0006 0428 2202
BIC: BKAUATWW
Szervező:
Meklau Racing Team GmbH
Phoenix-Racing Pályamotorozas
www.palyamotorozas.hu
info@palyamo
torozas.hu
Ezt a terméket ismeritek?
Magyar árú!
Ilyet tudsz szerezni?
Váltás! Én meek. Csá
Ma nem ünneplek.Nincs mit
Hogy van a jobb csorelód? Meg én megvasalnám ezt a csizmát is az tutibiztipipi Amúgy szép.És nem volt drága.
Ti láttátok ezt az operatőrt a GO-GO 2-n?
Jó kis anyag lett belőle
http://www.sportmotor.hu/motor...
Még jó, hogy Én már végeztem vele...Jó munkát srácok.
Mire kisüt a nap kész legyen......
Itt van egy kis ösztönzés