A yard komolyan gondolta,hogy ha nem állok meg akkor leütnek,mert ott volt egy ujságtól fotoriporter és kemény volt a fellépés.
Azzal meg televertem egy autót akinek stop táblája volt,de nem állt meg
Igen, sajnos forgalmija nincs neki.Ez a legnagyobb bánatom, h folyton figyelni kell,
h hol bukkan fel a seriff.Nem tudtam még épített motorként sem levizsgáztatni.
Nem tud esetleg vki vmi megoldást?
Versenyzésre nem használom, de a szabályzatnak megfelelne a 2henger, és a
hengerűrtartalom miatt.
Pozitívum a gyári blokkhoz képest: fogyasztás 4,7 ;tartósság, begbíz6óság, hang.
Negatívum: sújtöbblet(teletankolva 165kg)
A hűtés amúgy tökéletesen mukodik, egy 125ös sportmotor banánhűtőjének
személyében.Igy az egyik oldalán elfért a Kawa ventillátora is.Szűkösen, de elfért.
Sziasztok!
Valóban, Kawa ER6f szív van az Apriliában, nem, nem azért mert nemvot elég erős,
egész egyxüen nem vot neki motorja. Ugy jött a váz, üresen.Valszeg versenyquadot faragtak
az 550-esből.
Erre voltam kíváncsi. Szóval a 100 üó alatt végül is nem kellett semmit cserélni, csak a 2 törött szepelrugót és elvégezni az általános szervizt. Jól hangzik. Nem lennék ilyen csóró akkor már állna egy a garázsban.
Azzal meg televertem egy autót akinek stop táblája volt,de nem állt meg