Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A yard komolyan gondolta,hogy ha nem állok meg akkor leütnek,mert ott volt egy ujságtól fotoriporter és kemény volt a fellépés.
Azzal meg televertem egy autót akinek stop táblája volt,de nem állt meg
Ha nembaj, h megkérdem.
Bocs, Hooligan, a seriff mit akart a gumibottal az ellenőrzésnél?
(adatlap képek)
És mijazúristen lett azzal az eleje nélküli szépséggel?
Laca fent vagy?
na egy környéki
Szevasztok!
Na figyu csak! Megkértem SLASH kollégát,hogy pakolja föl valami elérhető helyre az AUSTRIA vb-t.1 kis türelem és hamarosan megnézhetitek!
hát sxv- t tuti nemfogok találni törve.Próbáltam pegasot keresni, de azok is a legtöbb csak hobbyra való olasz import papér nélkül.
Hát azzal sokra nemmész valami romátörött donor kellene rá Csak azmeg ritka
A váznak sajnos semmi papírja, a blokkról van egyedül egy itthoni adásvételim.
Pontosan nemtom de autókereskedők szokták kikérni gondolom cég...Kinti papirja sincs?
Mármint Próba rendszám?
Ahhoz mi köll?
P-s rendszám..
Igen, sajnos forgalmija nincs neki.Ez a legnagyobb bánatom, h folyton figyelni kell,
h hol bukkan fel a seriff.Nem tudtam még épített motorként sem levizsgáztatni.
Nem tud esetleg vki vmi megoldást?
http://www.kepesmotor.hu/honda... eladó honda xr 125/50 supermoto
Versenyzésre nem használom, de a szabályzatnak megfelelne a 2henger, és a
hengerűrtartalom miatt.
Pozitívum a gyári blokkhoz képest: fogyasztás 4,7 ;tartósság, begbíz6óság, hang.
Negatívum: sújtöbblet(teletankolva 165kg)
Szia(sztok)Akkor ez teljesen hobbymotor mármint rendszámtalan?
A hűtés amúgy tökéletesen mukodik, egy 125ös sportmotor banánhűtőjének
személyében.Igy az egyik oldalán elfért a Kawa ventillátora is.Szűkösen, de elfért.
Sziasztok!
Valóban, Kawa ER6f szív van az Apriliában, nem, nem azért mert nemvot elég erős,
egész egyxüen nem vot neki motorja. Ugy jött a váz, üresen.Valszeg versenyquadot faragtak
az 550-esből.
Így már világos.
Valószínűleg streetfighter versenyzésre használja, ott viszont minimum követelmény a 2 henger és 600 ccm.
Én is kíváncsi vagyok, hogy miért cseréltél ki a motort ?

ÉS most nem mond nekünk, mert nem volt elég erős !
Kawasaki er6-os blokk, hűtés nem t'om hogy lehet megoldva
Én szombatra terveztem hogy megyek, de még vasárnap is lehet belöle, ha igy orientálodik mindenki a vasárnapra.
Sött, lehet mind2 nap
Erre voltam kíváncsi. Szóval a 100 üó alatt végül is nem kellett semmit cserélni, csak a 2 törött szepelrugót és elvégezni az általános szervizt. Jól hangzik. Nem lennék ilyen csóró akkor már állna egy a garázsban.
Köszi az infot apraszaki akkor ilyen sisakot veszek elég teccetős is
...ja és mind ezt nyél gázon, télen, nyáron,pórban, sárban