Tömören fogalmazva, egészen jól bírta a strapát a kicsike,100 üó alatt 2db szeleprugó törése volt de, nem kell félni mert nem ér bele a dugóba(hallod, érzed, hogy sziszeg), a dugó, főtengely+csapágyak elmennek vagy 200at is vagy még többet....amúgy új blokkos volt....az szerví zárakat nem tom, mert a javítás járt a motorhoz...eléggé jó, tartós motor egy pár apró ktm betegséggel megáldva( pl:régen dupla szelep rugós volt, mióta megvette a ktm szimpla)
Sanya ha megkérhetlek tudnál beszélni a husaberg szervizköltségeiről?
Mennyi üzemórát bírnak a szelepek, dugó, hajtókarcsapágyak, egyebek verseny körülmények között. Milyen árban vannak? A te géped még a régi 644ccm-es blokkos? Mennyi versenyt bír ki komolyabb felújítás nélkül?
Ha nem akarod teleírni a fórumot, akkor a válasz jöhet e-mailben is az rhegyipeti(kukac)freemail(pont)hu-ra.
Esetleg a kérdés nem csak Sanyának szól, hanem akinek van még Husaberg FS 650-je és kellett már felújítani.
Előre is köszönöm.
Csao apraszaki láttam az adatlapodon az sxv-t nagyon gyönyörű motor de nem ezért írok neked hanem én is olyan sisakot akarok venni mint neked van az airoh tudnál rólla mondani valamit hogy jó vagy nem vennéd meg újból vagy valami? előre is köszi!
ezen Én már rég túlvagyok ...
itt is kiderült , több fordulón keresztül , hogy ezek jók (3,5" és 4,5"osak )
aki meg versenyezni akar , az ugysem Tőlem fog venni felnit a 180-190-es gumijaihoz
bocs ha félreérthető voltam, de én egy szóval sem mondtam a kerekeidre hogy virslik. de azzal ne érvelj hogy a 150-es gumi tökéletesen áll rajta, mert pont arról megy itt a vita, hogy ne 150-es gumiban gondolkozzon, mert csak szopni fog vele. persze ha a 160-as is jól áll még a felniden, akkor hajrá, jó vétel lesz, 150-es gumikat viszont soha nem fog találni jó minőségűt jó áron itthon, mert szinte senki nem használ olyant. és igen, akkor lehet venni fűzött felnit tetszőleges méretben jó drágán. csak lehet hogy 5 garnitúra gumin megtérül az a költség, amivel többe került, és közben élvezted a motorozást, meg volt normális kereked.
nemértem miért baj az, ha vki picit összevonja a sumo-t a stuntolással,
a saját maga szórakozására.ehhez meg nekem köll aza fránya fék, na.
az nsr kerék meg akkoris eladó, és gurul,mukodik.Nem profi, de mukodik.
Mennyi üzemórát bírnak a szelepek, dugó, hajtókarcsapágyak, egyebek verseny körülmények között. Milyen árban vannak? A te géped még a régi 644ccm-es blokkos? Mennyi versenyt bír ki komolyabb felújítás nélkül?
Ha nem akarod teleírni a fórumot, akkor a válasz jöhet e-mailben is az rhegyipeti(kukac)freemail(pont)hu-ra.
Esetleg a kérdés nem csak Sanyának szól, hanem akinek van még Husaberg FS 650-je és kellett már felújítani.
Előre is köszönöm.
Egy Twin Air légszűrőt mikor kell kicserélni?Amikor már foszlósra mostam?
Apraszaki milyen blokk van az adatlapodon szereplő motorban? Ha jól látom nem a gyári.
töréstesztem még nem vot vele hálistennek.
csak az fekete vot, sima runner.
itt is kiderült , több fordulón keresztül , hogy ezek jók (3,5" és 4,5"osak )
aki meg versenyezni akar , az ugysem Tőlem fog venni felnit a 180-190-es gumijaihoz
úgyhogy ...ELADÓK a kerekek
Állítólag lesz sok külföldi supermotos figura.
Vki jön Nyiregyházára teremkrosszra?
a saját maga szórakozására.ehhez meg nekem köll aza fránya fék, na.
az nsr kerék meg akkoris eladó, és gurul,mukodik.Nem profi, de mukodik.