micsoda parázs vita alakult itt ki errőla felni/gumi kérdésről. na meg itt van ez a csúnya fék is.
felni/gumi: ha lehet csatlakoznék Giraffe64 komához, ugyanis itthon tényleg az a lényeg, hogy jó minőségű, olcsó gumihoz tudjál jutni. ezek legtöbb esetben 120-125 és 160-170-es slickek. amik ráadásul a legtöbbet használt méretek az SM sportban. így előre 3.5", hátra 4.5"-5"-es felni a legmegfelelőbb méret. persze lehet okoskodni, meg hogy mennyire húzza be meg indokolni, hogy ez jó meg az jó! de a LEGJOBB az általam említett méretek. SXV nem is kanyarodik, amikor a gyári 180as D208 RR van rajta!
fék: jómagam még nem is láttam ilyen gépet, amin volt baloldalt a kuplung kar mellett egy fékkar is, de ez nem jelenti azt, hogy nem létezik. viszont azzal az állítással, hogy ennek a féknek 100+ lóerővel meg kell bírkóznia, nem csak a visszabillentés a szerepe, szívesen elvitatkoznék. de azon tény tudatában, hogy fékezés közben nem húzzuk a gázt, illetve 100+ Le-nél teljesen mindegy, milyen féked van, ha húzod mind a féket, mind a gázt, fölöslegesnek tartom a vita kibontakozását!
Én ezt értem(sőt megistudom oldani)+ellehet tolni/fűzni is a ráfot.Csak ez megint olyan hogy nem gyári mert kell kokányolni/bütykölni...stb amit ugye sokan nem tudnak/akarnak.
na, akkor a hazai stuntriderek nagy része valszeg komplett idióta,
meg pár világbajnok is, mert nagy részük mind 4 dugós radiális satut
használ, vajh miért?Mert a féknek soxor nemcsak a motor előrebillentésével
kell megbírkóznia, hanem 100+ lóerővel is.
Ezt picit rosszul látod. Mivel nem lassítani akarsz vele, hanem a holtpontról előre billenteni a motort, így szinte mindegy, hogy egy dugattyús úszó, vagy sok dugattyús fix nyeregről beszélünk. Az áttétel is csak a működtetéshez szükséges erő miatt fontos...
a minap láttam valahol sxv gyári sumo gurigákat hirdetve, nem akarok
butaságot irni, de asszem 150-ért.na, ha az nem elég széles, akkor semmi.
arra mehet nyugodtan 180-190-es hátsó.
de egyébként dögöljek meg, ha rosszul gondolom, de egy egydugós nyereg
akkor sem fog akkorát harapni,mint egy négydugós.Akármilyen méretü munkahengert használsz
A gyári mérettől eltérő felni használata kompromisszumokkal jár. Vagy kihézagolod a lánckerekeket, és akkor nyersz egy kis helyet, vagy felteszed az úgynevezett láncvezető kaput. De ha valaki 165-ös slickben gondolkodik, az már valószínűleg gondol ilyenekre és nem egy Simsonba próbálja meg betenni. Van nálam olyan amerikából vett Yamaha, amibe 180 gumi volt téve, és előre megvágták a gumi oldalát, hogy elférjen a lánc.
De jóóó, már cimborák is lettünk... Figyu! Az, hogy visszajön-e egy ujjal vagy sem, az csak attól függ, hogy mi a 2 munkahengered áttétele...cimbora...
ÁÁÁÁ, semmi. Csak annyi, hogy DRZ-be szeretne valaki sm szettet, és miközben próbáltak segíteni egymásnak, meglátta valaki, hogy 2 munkahenger van a DRZ. Érted? Rosszul aludtál, vagy mi?
cimbora, hidd el, ismerem azt is, a gsxr-emen ugy van megoldva.De: ha a gyári nyereggel
oldod meg, az gyenge.az nem fog egy ujjal visszahozni hanyattesésből.ha viszont feldobsz
egy 2-4 dugós satut, akkor meg normál utcai közlekedésnél lesz zavaró, h állandóan el akar menni a hátulja
felni/gumi: ha lehet csatlakoznék Giraffe64 komához, ugyanis itthon tényleg az a lényeg, hogy jó minőségű, olcsó gumihoz tudjál jutni. ezek legtöbb esetben 120-125 és 160-170-es slickek. amik ráadásul a legtöbbet használt méretek az SM sportban. így előre 3.5", hátra 4.5"-5"-es felni a legmegfelelőbb méret. persze lehet okoskodni, meg hogy mennyire húzza be meg indokolni, hogy ez jó meg az jó! de a LEGJOBB az általam említett méretek. SXV nem is kanyarodik, amikor a gyári 180as D208 RR van rajta!
fék: jómagam még nem is láttam ilyen gépet, amin volt baloldalt a kuplung kar mellett egy fékkar is, de ez nem jelenti azt, hogy nem létezik. viszont azzal az állítással, hogy ennek a féknek 100+ lóerővel meg kell bírkóznia, nem csak a visszabillentés a szerepe, szívesen elvitatkoznék. de azon tény tudatában, hogy fékezés közben nem húzzuk a gázt, illetve 100+ Le-nél teljesen mindegy, milyen féked van, ha húzod mind a féket, mind a gázt, fölöslegesnek tartom a vita kibontakozását!