Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

wazze

Amott hol ?
és ki a bátor ?
amugy meg lehet ám rendes sumo felnit is venni, 150-200 ezer használtan.na, azzal nem lesz szenvedés a gumimérettel.csak az ára a bökkenö.Énis azért használtam az öntött alukerekeket, mert azt tudtam
megfizetni.És hobby szinten, utcára tökéletesen megfelelt.Kibírt nyócvanhatmillió egykerékből
lerakást, elsőkeróból odaba*ást, és semmi baja.
Motogp-ben momentán egyről sem tudok, de ez nem jelent semmit. Az, hogy egy ujjal húzod, vagy a hüvelykujjaddal nyomod, az csak a működtetésben különbség. A lényeg az, hogy egy munkahengerben elmozdítasz egy dugattyút, ami olajat fékolajon keresztül közvetíti az erőt a pedálmunkahenger felé. Tehát felesleges másik munkahenger...
Na ...
Lemértem .
Az első felni 3,5"
a hátsó 4.5"

Ez virsli ?
Aya ez nem a te napod, itt is, meg amott is bántanak...
Valszeg ők csak slicckben gondolkodnak mert az 120-125...160-165..+++ .
hát Én ezt nem étrem ...
Már 3adszor mondom , hogy ez nem virsli !
Mit nem lehet ezen érteni ?
NEM VIRSLI ! és teljesen normálisan áll rajta a 150-es gumi !NEM húzza be ...
A hüvelykujj-fék azz más, azt a motoGP-s fenegyerekek használják.
A kuplungkar alatti fékkart rendesen a bal ujjaiddal húzod, jobb esetben eggyel.
Ezért kell másik nyereg, ami 2-4 dugós, h minél kisebb kézerőt igényeljen a használata.
apraszaki@freemail.hu
Most dolgoztam fel, a GO-GO1 nevezési lapjairól a neveket, címeket. hihetetlen mennyi szép emlék jutott eszembe!
Csatlakozom!
Eddig asszem 2 gummát vettem idén,mindkettő 165-ös.Nemtom hogy állna 4.00-s felnin... Én azért vettem ezt a kereket,mert 4.5-ös.(ZZR400)
értem én - viszont akkor is azt mondom, hogy ha tud, vegyen inkább normális szélességű felnit, később megköszöni magának
Képet tudsz feldobni?Hány mm átmérőjű tengely való bele?
Na én is bekavarok. Nekem meg ZZR 600-ból való kerekeim vannak még eredeti állapotban. Kompletten (féktárcsa, menesztő, tengelyek) 75eFt-ért vihető. Egyébként SM méretű kerekek, az első 3,5-es a hátsó 5-ös. A 120/160-as gumik tökéletesen álltak rajta!
Ugy hobby célra hogy utcán mászkál álltalában,néha elmegy pályázni...
és ki veszi meg hobbi célra a gumi darabját 20-30 k-ért
Nem csomókeresés nekem is van ilyen "sm"kerekem és virsli(de erős virsliből ) sportmotorból kiszedett,teljesen normállisan áll rajta a 150es.Van 150es dunlop,conti..arra hogy hobbyzol bőven jó...szvsz..
egyáltalán nem csomókeresése a kákán szerintem. csak azért mondom, mert nekem volt már ilyen "sm"-kerekem nem is olyan rég, hogy valami virsli sportmotorból kiszedték, és már a 150-es gumi is elég gázul állt rajta. arról nem is beszélve hogy valóban alig találni rá gumit, max. ilyen általános használatú szarokat, ami semmire sem jó igazán. na meg a terhelés sem mindegy az erőátvitelnél, hogy milyen nyomatékra tervezték... erről is van rossz tapasztalatom
Eladó 2005-ös 17000km Gyári állapotban 1450000ft.
Nem rosszak?Akkor 75öt mondassz rá irányárnak?mi az e-mail cimed beszéljünk ott!
Az úgynevezett hüvelykujj féket be tudod kötni a lábfék munkahenger fékolajtartály csatlakozásába, és akkor mindkét kar tudja működtetni, és nem kell másik munkahenger... A streetfighterek is ezt alkalmazzák, de a superbike vb-n Troy Corser használta a kormányról a hátsó féket előszeretettel...
pro taper
nemvagyunk egyedül
sztem még semmim nem vot gyári.
emlékszem, mikor a drz-t hazavittem a kereskedésből(első,és utolsó új bringám),
kb 40 km volt benne(hazaút) és már ugrott is ki belőle a kecskeba*ó gyári vaskormány,
helyére a kedvenc answer pru taper, ami most ottfigyel az Apraszakiban.
Aha jovan szevasz....
Aszittem csak én vagyok alergiás a gyári termékekre
Böööörnííííí erre gondoltam, a tükrös narancs (fire iridium) lencsével!

Kicsit megkéstem vele. Elnézést!