amugy meg lehet ám rendes sumo felnit is venni, 150-200 ezer használtan.na, azzal nem lesz szenvedés a gumimérettel.csak az ára a bökkenö.Énis azért használtam az öntött alukerekeket, mert azt tudtam
megfizetni.És hobby szinten, utcára tökéletesen megfelelt.Kibírt nyócvanhatmillió egykerékből
lerakást, elsőkeróból odaba*ást, és semmi baja.
Motogp-ben momentán egyről sem tudok, de ez nem jelent semmit. Az, hogy egy ujjal húzod, vagy a hüvelykujjaddal nyomod, az csak a működtetésben különbség. A lényeg az, hogy egy munkahengerben elmozdítasz egy dugattyút, ami olajat fékolajon keresztül közvetíti az erőt a pedálmunkahenger felé. Tehát felesleges másik munkahenger...
hát Én ezt nem étrem ...
Már 3adszor mondom , hogy ez nem virsli !
Mit nem lehet ezen érteni ?
NEM VIRSLI ! és teljesen normálisan áll rajta a 150-es gumi !NEM húzza be ...
A hüvelykujj-fék azz más, azt a motoGP-s fenegyerekek használják.
A kuplungkar alatti fékkart rendesen a bal ujjaiddal húzod, jobb esetben eggyel.
Ezért kell másik nyereg, ami 2-4 dugós, h minél kisebb kézerőt igényeljen a használata.
Na én is bekavarok. Nekem meg ZZR 600-ból való kerekeim vannak még eredeti állapotban. Kompletten (féktárcsa, menesztő, tengelyek) 75eFt-ért vihető. Egyébként SM méretű kerekek, az első 3,5-es a hátsó 5-ös. A 120/160-as gumik tökéletesen álltak rajta!
Nem csomókeresés nekem is van ilyen "sm"kerekem és virsli(de erős virsliből ) sportmotorból kiszedett,teljesen normállisan áll rajta a 150es.Van 150es dunlop,conti..arra hogy hobbyzol bőven jó...szvsz..
egyáltalán nem csomókeresése a kákán szerintem. csak azért mondom, mert nekem volt már ilyen "sm"-kerekem nem is olyan rég, hogy valami virsli sportmotorból kiszedték, és már a 150-es gumi is elég gázul állt rajta. arról nem is beszélve hogy valóban alig találni rá gumit, max. ilyen általános használatú szarokat, ami semmire sem jó igazán. na meg a terhelés sem mindegy az erőátvitelnél, hogy milyen nyomatékra tervezték... erről is van rossz tapasztalatom
Az úgynevezett hüvelykujj féket be tudod kötni a lábfék munkahenger fékolajtartály csatlakozásába, és akkor mindkét kar tudja működtetni, és nem kell másik munkahenger... A streetfighterek is ezt alkalmazzák, de a superbike vb-n Troy Corser használta a kormányról a hátsó féket előszeretettel...
nemvagyunk egyedül
sztem még semmim nem vot gyári.
emlékszem, mikor a drz-t hazavittem a kereskedésből(első,és utolsó új bringám),
kb 40 km volt benne(hazaút) és már ugrott is ki belőle a kecskeba*ó gyári vaskormány,
helyére a kedvenc answer pru taper, ami most ottfigyel az Apraszakiban.
Amott hol ?
és ki a bátor ?