komolyan mondom irigyellek a munkádért (bár nem látok bele) mi apuval elkezdtünk felújítani egy 67es komárt csiszoltam rajta egy csomót elvitte porfestőhöz ma jövök haza motorozásból már félig kész van mondom jó hogy segíthettem
egyébként milyen végzetséged van (most vagyok pályaválasztás előtt és teljes a káosz)
Az 500-as Yamaha szét lett szedve, és 515-ös lesz a blokkja. Most várom az alkatrészt amerikából. Egy KTM 450 SX-et újítottam fel, és próbáltam átalakítani enduróvá, már amennyire lehet... Most szedtem szét a quadomat, mert megpróbálom értékesíteni, hogy egy gyári KTM vázat tudjak szerezni. Ha nem sikerül, akkor a sajátkészítésű vázat fejlesztem tovább a télen...
nekem 5000km van megadva de ügye új motornál jobb egy kicsit sűrűbben ledobni (valahol hallottam ilyet )
Egy a lényeg ha van kedvem akkor cseréljem le ha nincs akkor ráér tavasszal is?
Egy normál szervizintervallumban futott kilométert, vagy időt adnak meg. Pl. 6000 km, vagy egy év. Ha most lecseréled, akkor vagy 6000 km múlva, vagy 1 év múlva kell újra. Az alatt nem érdekli az olajat, hogy állsz, vagy mész vele...
helló!
meglett a 2000km a motoromban lecseréljem most az olajat vagy majd tavasszal, én szívem szerint lecserélném most csak nem tudom mennyit fogok menni télen és azt mondják felesleges akkor lecserélni ha nem megyek vele.
Kösz az infókat. Az lessz most hogy mivel nincs jogsim eleve úgy tervesztem hogy pár kör, csak mégis hogy kipróbáljam, aztán garázs. Olajcsere mindenképpen ez természetes, aztán szelephézag+ a telószimeringezés meg egy két apróság. Ezeket megcsinálom magam, ha aztán elcsendesül a motor, vagy megbizonyosodik hogy az a kuplung hangja akkor ok, ha pedig nem akkor lehet tovább keresgélni. Szetinem nem a hajtókar csapágy, élőben enyyire nem vészes a hang mint egy digitális fényképezővel készített videón. Először amikor a tulaj beinditotta direkt figyeltem csörög e valami és észre sem vettem semmit + a hirdetés ben is az volt hogy a kuplungja csörög. Megpróbálok majd egy másik videót készíteni mert van digitális kamerám is. De ezeket majd csak 2-3hét mulva mert most huzok külföldre a sulival, aztán majd beszámolok a dolgokról!
Hát így a videóról nem tűnik normálnak ez a hang. DE persze ez csalós, hisz nagyon nehéz így megállapítani bármit is, élőben kellene hallani. Szerintem próbáld megmutatni egy olyan embernek, aki ért egy kicsit hozzá, és beszélj a volt tulajjal, hogy mi volt a felújítás a motoron ill. jó lenne ha a szerelővel is tudnál beszélni, mert sok értékes infoval szolgálhat.
Az LC4-nek szólhat a kuplungja erősen, de ha behúzod teljesen el kell hallgatnia. Ha behúzott kuplunggal fémes hangot hallat, akkor valami nem OK. A szelephézag finomabban szól, nekem nem annak tűnik. De egy ellenőrzés sosem árt. A gyári érték 0,1mm (szívó-kipufogó) de 0,15-re állíthatod nyugodtan mindet, főleg ha egy kicsit sportosabban akarod használni.
Ha hajtókar csapágy gyanúja merülne fel a motorral, akkor sehova tovább, még beindítani sem szabad, mert az olajrendszerbe kerülő csapágyfém felkerülve a hengerfalra tönkreteheti a nicasilt és a dugót (persze ha még nicasilos a henger és nem jó magyar módra meghüvelyezett...). Ezzel kapásból egy ~2-300eFt-os javítási költségbe vernéd magad. Nem akarlak megijeszteni, csak azért írom le mert valaki írta, hogy használd csak, majd kiderül ha baja van. No a fentiek miatt jobb óvatosnak lenni! Nézesd meg egy szakértővel! Ja és ha nincs is baja, az első dolgod egy olajcsere legyen mielőtt elkezded hajtani!
egyébként milyen végzetséged van (most vagyok pályaválasztás előtt és teljes a káosz)
most is csinálsz valami aszfaltszaggatót?vagy terepszörnyeteget?
Egy a lényeg ha van kedvem akkor cseréljem le ha nincs akkor ráér tavasszal is?
csere semmiképp sem érdekelne...mert egy 125-ös rx ert akarok veni ...de ha felvesezl msn-re akkor ott beszélhetünk!nem-ethakos@hotmail.com
meglett a 2000km a motoromban lecseréljem most az olajat vagy majd tavasszal, én szívem szerint lecserélném most csak nem tudom mennyit fogok menni télen és azt mondják felesleges akkor lecserélni ha nem megyek vele.
Megkaptad a mailemet?
NEm ugy mentem oda hogy mindenkppen elhozom! nagyon csalós ez a videó!
de amint mondtam utánnajárok, nagyobb baja nem lessz .
A szerelem vakit.... Persze hogy nem veszel semmit se észre ilyenkor amikor bele vagy vmi ugy bolndulva
Hát így a videóról nem tűnik normálnak ez a hang. DE persze ez csalós, hisz nagyon nehéz így megállapítani bármit is, élőben kellene hallani. Szerintem próbáld megmutatni egy olyan embernek, aki ért egy kicsit hozzá, és beszélj a volt tulajjal, hogy mi volt a felújítás a motoron ill. jó lenne ha a szerelővel is tudnál beszélni, mert sok értékes infoval szolgálhat.
Az LC4-nek szólhat a kuplungja erősen, de ha behúzod teljesen el kell hallgatnia. Ha behúzott kuplunggal fémes hangot hallat, akkor valami nem OK. A szelephézag finomabban szól, nekem nem annak tűnik. De egy ellenőrzés sosem árt. A gyári érték 0,1mm (szívó-kipufogó) de 0,15-re állíthatod nyugodtan mindet, főleg ha egy kicsit sportosabban akarod használni.
Ha hajtókar csapágy gyanúja merülne fel a motorral, akkor sehova tovább, még beindítani sem szabad, mert az olajrendszerbe kerülő csapágyfém felkerülve a hengerfalra tönkreteheti a nicasilt és a dugót (persze ha még nicasilos a henger és nem jó magyar módra meghüvelyezett...). Ezzel kapásból egy ~2-300eFt-os javítási költségbe vernéd magad. Nem akarlak megijeszteni, csak azért írom le mert valaki írta, hogy használd csak, majd kiderül ha baja van. No a fentiek miatt jobb óvatosnak lenni! Nézesd meg egy szakértővel! Ja és ha nincs is baja, az első dolgod egy olajcsere legyen mielőtt elkezded hajtani!