Köszi a segítséget A 2xs lehet jó a fejemre, csak az a baj, hogy maga a sisak héja túl nagy, ezért kellene a gyerekméret. Túl pici a fejem, meg a vállam
ZSír A régebbi blokkosra(olyan van nekem) való vagy az ujabra? Vagy nincs is különbség? esetleg kompatibilis a kettő?
De egyébként ha jó a cucc akkor feltétlen kell! Postán lenne tutkó a dolog! Adsz egy e-mail címet és elküldöm a címet!
Köszi
Tényleg most jut eszembe, a KTM-re kellene nekem sürgősen valami mérőeszköz kilóméteróra vagy üzemóra vagy bármi mert semmi nincs rajta!
tudtok valamit ajánlani?
Minden tömítésről megtudod mondani, hogy most lett cserélve, vagy már régebb óta van benne. Hengerfejtömítést meg sosem szabad visszatenni, főleg ha lemez. Max addig bonthatod vissza, hanem volt még beindítva a motor....szerintem...
Tudtam, hogy ezt fogod válaszolni! Korrektség is kell hozzá, valóban minden kijátszható, ami szervizként hosszútávon nem túl kifizetődő. Biztos nem kéri mindenki a kibontott alkatrészeket, esetleg már ott a kukába hajítja őket, amiket később ki lehet halászni stb, stb. Pár decivel több olajat számol, velem is volt ilyen.
Ez bizony így igaz. Én is vissza szoktam kapni mindent. Egy helyen nem, de oda nem is vittem többet. A lényeg. szerintem nem kell minden egyes alkalommal újra cserélni, hacsek nem indokolt. Azért egy tömítésnél szerintem ezt szemre el lehet dönteni. De ha hazamegyek megnézem nem-e eszi a gép a vizet.
Ezért kell szervizben mindenből elkérni a régit. Régi gyertya, régi csapágy, régi hengerfejtömítés, mindent. Jobb helyeken összekészítve adják. Minden megvan, fizetsz.
Fogadjunk a kicserélt tömítésről senki nem mondja meg 2 hét után, hogy az még az eredeti, vagy már előtte is az volt benne. Kizártnak tartom, hacsak nem szakadt az előző darabokra, hogy azt valaki ránézésre megállapítja. Aztán meg rotyogsz vele, mintha új lenne. Az emberek meg összesúgnak a hátad mögött, hogy ez az a srác, akinek 2-szer használt tömítés van a mocijában . Az állatja
Semmi nem történt. Mondom benn a szervízben a srácnak, hogy cserélve lesz minden, mert szarrá ment a vezérműtengely. Kérdezem tőle, milyen tömítések kellenek? Mondja semilyen. Na akkor szerintem mikor sokan azt hiszik, hogy a szervízekben mindig mindent cserélnek, akkor nagyot tévednek. Nem kell mindig mindenből újat venni, ha a réginek még semmi baja. Persze ha valakinek olyan nagyon sok pénze van, akkor hajrá. Ha ki kellett volna cserélni, akkor gondolom mondták volna, hogy cseréld ki. Nem én szedtem szét, mert nem voltam otthon. Mondtam a srácnak, hogy nem gányolunk, mindent ami szükséges újra cserélünk, még csak ha a gyanú árnyéka is az alkatrészre vetül. Szervízt is kérdeztem, ott sem mondták. A Repair persze írja, azért is kérdeztem, de ha semmi nem indokolja, és még a főfoglalkozású szerelő sem javasolta? Pedig neki érdeke lett volna az alkatrész miatt! Nem?
De egyébként ha jó a cucc akkor feltétlen kell! Postán lenne tutkó a dolog! Adsz egy e-mail címet és elküldöm a címet!
Köszi
tudtok valamit ajánlani?
Kérdés.
Találkozott már valalaki ilyen kütüvel?
Esetleg hol lehet itthon venni?
Üdv.BoB.
forgalmi: 12.000
Új rendszám: (az nem fontos csak nekem el volt törve) :4.200 + a cimke 450
eredetvizsga: 17.000
inkább kussolok és csak kérdezni fogok.
na akkor most megint balfasz vagyok