Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az utcai gumikkal vigyázni kell! ugyanis van olyan, amiből a 165ös szélesebb, mint a 175ös slick. konkrétan ilyen a dunlop d208

a heidenau esőgumikat messzire kerüld el. erről foxy és Zéé is tudna neked mesélni!
aha meg nekem tellegettek a mult héten.
Mihu tegnap alkottak a kilitiek a goába rendesen:Sanyika,Tomasz,kis Igi.................ja Puter
HÁHÁ
miafsszez?
te kerekeztél a rendőrnek mikor mentünk ki a 15-re
Sziasztok! 1 kis segítséget szeretnék kérni SM témában! Kb. milyen SM felnik kellenek egy EXC 400-ra? Azért kérdezem, mert különböző szélességűeket látok hirdetésekben, és általában a masszívabb darabok jóval drágábbak. Fogalmam nincs körülbelül milyen szélességű gumi lehet a gépemre ideális, arról meg pláne nem h. különböző méretű (szélességű) felnikre milyen gumikat lehet ráhúzni. Ha valaki tud valami okosat megköszönném!
te kimentél városba SMR-el?
én 10 méteren kuláztam jogsi nélkül
azon meg gondolom se lámpa rendszám azért azt kicsit jobban kizúrni minthogy van e jogsi a zsebedben vagy nem
Bátor vagy! ha jogsi ugrik akkor minden kategória nem?
. azt a kutya f....át.
lehet a 170et már a villa nem engedi
Tudsz ajánlani valami közepes árkategóriájú utcai gumit,

Ami a foxinak volt a dr-en az a két esőgumi arról tudsz valamit mondani? Most azt mindenképpen megveszem mert a hátsó kicsit kopottas , de az miféle cucc?
na látom nálatok is van ügyeletes főbarom rendőr. nálunk is van: BANDER!
5" lesz az! 160-170ig nyugodtan mehet rá!
szasz Mihu dehogy jegyzi meg a tiedét keresi a Bóka
na akkor kb 13 cm et mértem felniszélességnek akkor 5 colos vagy 5.2 a felnim. arra a 160as gumi jó?
25,4 mm 1 coll...
Behr kerekek vannak a gép alatt, abból van sokféle vagy lehet tudni hogy hanyas az enyém? vagy ha megmérem menyi a váltószám cm ről coll ra?
Én nem mondtam, hogy esni fog az eső...cserélj benne olajat...
háj
nem volt esö ,azthiszem tévedtél
aminek örülök
sajna viszont vinnem kell a telóm futomüveshez mert fos.pattog mint állat hibába tekerem én bármerre meg fujkodom a gumit bármilyen nyomásra.
Én nem szívom a véred...mindenkinek ezt válaszoltam volna. Nincs értelme a kókányolásnak, persze én megértem azt is, ha a szükség az úr...
ez a katalizátor? kiveszem teszek hejette sima csövet mi lessz?
nemakarok spórolnii mert általában annak nincs értelme, mert egyszer ígyis úgyis megkell tenni.

Tudom hogy a főtengely miatt szívod a vérem
Deeeee, persze hogy elég.... sőt, lemosni is elég, vagy bekenni sárral, és akkor nem látszik...---- ez komoly
Ha mindenképpen spórolni akarsz, akkor is ez a legkevesebb. Takarítsd ki a két telót szétszedés után, és figyelj, hogy megfelelő mennyiségű olaj legyen mindkét telóban.
jolvan értem, nemazért kérdeztem hogy kell e mert össze akarom gányolni csak hogy miért is kell igazából de értem igazad van.jó fasza.

akkor meg szétszedem am ásikat is és abban is szimering csere plussz olaj ésakkor az az igazi nemde?
Deeeee, persze hogy elég.... sőt, lemosni is elég, vagy bekenni sárral, és akkor nem látszik... Nézd, minden motornak meg van a maga üzemeltetési periódusa. Ezeket lehet tologatni extrém határokig, max megbosszulja magát...Egy normál használatú enduróban 1-2 évente kellene csúszógyűrűt cserélni, és mivel a szimmeringet előtte ki kell venned, feltételezik, hogy nem azt rakod vissza, szintúgy az olajnál. Mivel ha folyik a szimmering mellett az olaj, úgy a kosz is be tud menni, és be is megy, így az olaj is koszolódik. Tehát, ha csak az egyik oldalt bontod meg, akkor nehéz lesz pont olyan minőségű, és mennyiségű olajat beletenni, hisz azt sem tudod, hogy mi és mennyi van a másikban...
Szevasztok.Börny kenyőcs a siska.biztos hamar megjedzi a KÖZ-EG. .