nem tudok, nincs jajta a rendszám, meg hátsó lámpa sincs... (persze mindez csak ideiglenesen)
aztán messze is van cross-gumival gyere el, aztán itt az uccába mehetsz is vele 1-2 kört
Laczka, összeillesztettem a karburátoron illetve a motoron lévő gázállás mérő szenzor kábeleit. Azóta jobban megy a motor! Biztos nem véletlenül tették rá az osztrákok! Jobban gyorsul és nagy fordulatról, ha visszacsapom a gázt nem pukkog.
Albijam, úgy néz ki a hétvégén megyek Szegedre, még semmi sem biztos!
Hi,
KTM 560 smr vagy 450 SMR, de nem az új blokkos hanem a 2007. évi modell.
Ha mindenképpen Japán moci a cél, akkor CRF 450 Honda, de lehetőleg az új injektoros.
A nagy víz túlpartján ódákat zengenek róla, hogy mennyire kezelhető de mégis brutális motor...
Nekem még csak honda,suzuki,ktm ,yamaha,husaberg voltak de nem 1xre természetesen és volt amelyik nem a korának a csúcsát képviselte ott tam egy kicsit...de már az a pds sokkal jobb lett mint a 2000ben volt
Biztos azt is azért matricázták fel
Németh Kornél féle edzés igencsak érdekesnek ígérkezik, aki teheti nézze meg szerintem érdemes. Igaz hogy nem supermoto de akkoris
Mit csinálsz Esztergoban?
aztán messze is van cross-gumival gyere el, aztán itt az uccába mehetsz is vele 1-2 kört
Szuper lenne! Ha mész előtte úgyis beszélünk!
Thx!
1997-óta gyűjtöm az Autó Motort és sosem láttam benne SM-ről szóló írást, de most....
Ma sikerült a PAV I-es vizsgám
Laczka, összeillesztettem a karburátoron illetve a motoron lévő gázállás mérő szenzor kábeleit. Azóta jobban megy a motor! Biztos nem véletlenül tették rá az osztrákok! Jobban gyorsul és nagy fordulatról, ha visszacsapom a gázt nem pukkog.
Albijam, úgy néz ki a hétvégén megyek Szegedre, még semmi sem biztos!
Most pedig go Egom!
KTM 560 smr vagy 450 SMR, de nem az új blokkos hanem a 2007. évi modell.
Ha mindenképpen Japán moci a cél, akkor CRF 450 Honda, de lehetőleg az új injektoros.
A nagy víz túlpartján ódákat zengenek róla, hogy mennyire kezelhető de mégis brutális motor...
Amugy superzone.hu
Jó éjt!