Sajnos a rossz idő miatt elmaradt a 2008. szeptember 21-i Zakar pályamotorozás örkényi Euroringen, de szeptember 28-án bepótoljuk! A motorozás változatlanul 13:00- tól kezdőddik 17:30-ig ! Részletekről a 20/3197876, 20/319-7866, 20/319-7869- os telefonszámokon lehet! Tesztmotorozás és saját motorral is ingyen fel lehet menni a pályára.
Aludtam jóbarát! Minden nap 4-kor kelek ebből adódik korán fekszem, vagyis inkább zuhanok az ágyba...
Privátban oda adom Giraffe telefonszámát, neki lesz ideje felhomályosítani téged supermoto ügyileg, és persze a gyakorlatban is tud segíteni.
Futómű ügyben is beszélgess el vele.
Van kuplungom a tiédhez igen jutányos áron, új bontatlan csomagolásban!
háj.
most értem haza izsákrol.hivtalak párszor.
ez akipufogo tuning nálam nem a tuningot tartalmzza ha érted mire gondolok.mit számit az az egy két loerö.a fontos a nagyon szép hang.a motor teljesitményével teljesen elégedett vagyok. gyári dob hány decibeles szerinted?egyébként tiszta fasz vagyok.lehet hogy tök fölösleges rá-.csak ahogy nézegettem öket...hát királylene biztos...
köszi a dicséretet.
hát igen.tetszene egy csuszokuplung.csak sajnos nem olcso mulatság.
ezt a futomü kérdést nem vágom sajnos.mit érdemes ráköltenni?illetve mit lenne?
na peace joccakát
Ssszzzátok meg régi gépek találkozója,vagy mi?Nem tok képet betenni,mert ez a tartalék gép nem hajlandó cdről olvasni.Örülök hogy magyarul ir(néha,mert német szar).
Pedig volt egy zsírrá tett 89es hondám,rajta egy jóllakott napközis...
Hali,
Sőt még karburálni is kell a motort, egy új kipufogó rendszerhez. Kecskeméten úgysem mehetsz nagy hangal, de szerintem sok helyen bevezetik a 96db-es határt!
Szerintem ha van egy kis potya pénzed, akkor azt a futóműre költsd rá!
Meg még 15 olyan dolgot tudnék felsorolni, ami fontosabb mint egy dobcsere...
Én ha úgy tudnék menni pályán mint Te, tuti egy köridőmérőt vennék első körben, aztán gumimelegítőt, esetlegesen anti-hopping kuplungot.
Bár kinek mi a fontos, viszont ha mindenképpen egy komolyabb kipufogó tuningon töröd a fejed, akkor ajánlom a dupla dobos rendszert, ezeknek kurva jó hangjuk van, és lehet vele tartani a limitet.
beszarás!
nagyon vad!
Csak oldalról láttam enyémbe nincs iv csak lemez kivágva m,eg összeheggesztve.. jóvolt az akkor
megkaptam érte a lóvét rendesen amikor megvették mármint az egész motort...
OFF:
Jah hát abban hasonlo, csak én ugy gondoltam h azért kicsit kifinomultabb darab az enyém, Jopár darabbol van és ha hátulrol belenézel van benne egy kis iv.
Plussz kapsz egy ráadás képet a fejidomomrol. Arra olyan büszka vagyok én csináltam kézzel (5honap alatt )
Pelikán elvtárs vallomását is így írták..."ürgebőrbe varrva"
Privátban oda adom Giraffe telefonszámát, neki lesz ideje felhomályosítani téged supermoto ügyileg, és persze a gyakorlatban is tud segíteni.
Futómű ügyben is beszélgess el vele.
Van kuplungom a tiédhez igen jutányos áron, új bontatlan csomagolásban!
Ma és holnap Go Go van ám embérék!
Go Talma Go!
most értem haza izsákrol.hivtalak párszor.
ez akipufogo tuning nálam nem a tuningot tartalmzza ha érted mire gondolok.mit számit az az egy két loerö.a fontos a nagyon szép hang.a motor teljesitményével teljesen elégedett vagyok. gyári dob hány decibeles szerinted?egyébként tiszta fasz vagyok.lehet hogy tök fölösleges rá-.csak ahogy nézegettem öket...hát királylene biztos...
köszi a dicséretet.
hát igen.tetszene egy csuszokuplung.csak sajnos nem olcso mulatság.
ezt a futomü kérdést nem vágom sajnos.mit érdemes ráköltenni?illetve mit lenne?
na peace joccakát
Az azt jelenti kb 80-90 liter tiszta Gönci barack minőségi pálink!
SM-re, a másikkal pedíg végigmenem a királyválasztón 2003-ban.
Brutál volt akkor a gép, de a mai 450-es gépek gyorsabbak.
Pedig volt egy zsírrá tett 89es hondám,rajta egy jóllakott napközis...
Sőt még karburálni is kell a motort, egy új kipufogó rendszerhez. Kecskeméten úgysem mehetsz nagy hangal, de szerintem sok helyen bevezetik a 96db-es határt!
Szerintem ha van egy kis potya pénzed, akkor azt a futóműre költsd rá!
Meg még 15 olyan dolgot tudnék felsorolni, ami fontosabb mint egy dobcsere...
Én ha úgy tudnék menni pályán mint Te, tuti egy köridőmérőt vennék első körben, aztán gumimelegítőt, esetlegesen anti-hopping kuplungot.
Bár kinek mi a fontos, viszont ha mindenképpen egy komolyabb kipufogó tuningon töröd a fejed, akkor ajánlom a dupla dobos rendszert, ezeknek kurva jó hangjuk van, és lehet vele tartani a limitet.
Pedig nagyon megy!
És nem mertem kipróbálni!
nagyon vad!
Csak oldalról láttam enyémbe nincs iv csak lemez kivágva m,eg összeheggesztve.. jóvolt az akkor
megkaptam érte a lóvét rendesen amikor megvették mármint az egész motort...
Jah hát abban hasonlo, csak én ugy gondoltam h azért kicsit kifinomultabb darab az enyém, Jopár darabbol van és ha hátulrol belenézel van benne egy kis iv.
Plussz kapsz egy ráadás képet a fejidomomrol. Arra olyan büszka vagyok én csináltam kézzel (5honap alatt )
Az új motorod is SMR 450? ha jól látom?!
Miben más ez az új, mint a másik? Fiatalabb évjárat? Vagy van más is benne?
A foto bomba! Verseny gép a szobába nagyon tetszik!
Van az a dolog hogy tanulo létra. Hát itt nem lesz.
nemnagyon használom mostanába de amint kész csinálunk róla egy kis videót!
kurvajó vele stoppizni