Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

RENCÁMOS
egybe van poikk pakk jogtiszta megvehető mnotorozható szép nagy ócsó (vagyis szerintemÖ)
Rendszámos, ez ezer százalék....
ez egy jó kérdés!
én is nézegettem az októberit, de abba semmi sincs.
Bár már szeptember közepén a boltokban volt, ezt sem értem....
Én tudok egy szerkesztőséget ahol már be van tördelve - de sajnos az én újságírói részem itt véget is ér.

Előbb a hirdetések, utána nagy márkák hirdetései+tesztjei, Országos Bajnoki versenyek - és csak ez után jönnek a privát rendezvények, mint a GoGo is.

De amint utcán lesz a lap, jelzem itt (is) !
Ha csorelt a moci fijjamm!
De ez sztem nem az,azt írja műszakis
forró = capcarás, durrantott....
...ha jól gondolom!?
Jóestét Mindenkinek!
Pár hete még 650 ér nyomatt.....aztán rájött sztem ,hogy nem biznisz
2x vették 1x észre másod x el, ez az én véleményem de, ez nem 100%
most vagy a te írásod zagyva vagy én vagyok debil de mi az hogy forró a blokkja? (=szar?!)
hát aki tudja...

Előzménygombot nem használtam...
Kicsit zagyva az írása a tulajnak, a Goldspeed az gumi fajta nem teló, ha meg forró motor akkor meg drága is
Ezt kitől szeretted volna kérdezni ?
Mi a vélemnyed erről a motorról?
KTM LC4 620
Kicsit lecsökkent a hsz mennyiség
okés
Hát ebben mi az off? SM cucc vagy nem.. na mindegyy

AMUGY
NEm ismeri ezt valaki?
Vagy vélemény vagy valami...
Szupermoped-KTM 600
http://www.kepesmotor.hu/felni...
ha esetleg érdekel valakit.
Bocs az OFF-ért
HÉÓÓÓÓ
A kakucsi dolgon az a fotós meg a papirkitöltős téma melyik ujságban lessz benne vagy mivoltaz?
mert az októberi motorinfóban semmi nincsen !
A héten táppénzrejöttem haza nem vagyok pesten de jövöhéten kiugrok a dévédével
Illetve amerikában ugye mindent szabad....itt az élő példa, hisz a keleti parti SM bajnokságból vásárolt Yamaha supermoto-hoz volt carbon, illetve magnézium kerék is, és használták is. Persze plexit vagy hálót, ne is keressetek rajta.....
Így van Horinak igaza van, a Marchessini kerekek csak úgy használhatók hogy benne van a plexi, ez esésnél védi a pilotákat hogy kezük vagy lábuk ne kerüljön bele. Én személy szerint hülyeségnek tartom mert egy küllös kerékbe is belecsuszhat a kezed. Egyébként csak az aluminium kerekek használhatók, a magnézium kerekeket nem szabad!
Kisebb betegségei voltak a gépnek, de remélem ez csak a tuning miatt volt és hogy mostmár rendben lesz minden.
Így egyszerübb:

Az első 1-2 évben cross és endurozásra használtam, helyben és távolabb minden hétvégén, ha pályán mentem vele nem volt kímélve húztam a bajszát addig a pontig míg el nem fáradtam, van pár fotom mikor több motor is áll az asztalon (gyengébbek kedvéért UGRATÓ) feltartott kézzel és én felettük repülök, ezt nem a nagyképűség miatt említem hanem a futómű szempontjából eredmény 2x első teló szimering cserélve amíg nem vettem rá telóharisnyát más gondom nem volt a futóművel. Ha nem versenyzel vele szerintem elég amit a gyári rugóstagok bírnak, de ha fel szeretnéd keményíteni konkrétan csak supermotoként használni 25e ft-ért a yamaha fehér szervíze elvégzi. Az enduró rész amire büszke vagyok egy hosszabb túra Tokod- Sirok oda 12 óra, vissza 11 óra terepen, nem volt közben olajcsere. Az utolsó 2 évben vettem Supermoto kerekeket és belefaragtam. Hétköznap jártam vele melózni ez nem folyamatos tevékenység volt de nem is 1szer 2szer, hétvégén parkoló lábon ( csak 1x vittem futón) 4 szeri alkalom után a hátsó gumi széle is olyan lett mint a közepe ezért kuka (itt sem a motor fogyott!). A váltófogaskerekeket pedig hétköznap elkövetett többszöri Tokod- Budapest és vissza útvonal zabálta meg ugyanis a 4-es 5-ös fogaskerék körmei megkoptak ezért kidobta, párba cseréltem 4db fogaskereket + léptetővillát kb:50e ft az alkatrész ár + munkadíjként pár elvágott és lehorzsolt végtag, ja és igen volt 2 hengerfejtömítés csere az egyik mikor megvettem és mert nem vettem észre hogy rossz a másik pedig gyürüzésnél, az olajat nem előirás szerint cseréltem mert nem volt rá pénzem de ez miatt nem volt károsodás, de a mostani gépen 5 óra az olajcsere a tuning miatt.. A motort 4 évig használtam nagyon meg voltam vele elégedve ezért most ismét vettem egyet.
Hello.engem is érdekel mindenféle leírás! atsz350@gmail.com
előre is köszi,ha elküldöd nekem is!
A 10-40 est olyan motorokba szoktam ajánlani, amit kizárólag túrázásra használnak, nincs agyonforgatva, nincs pályázva vele. Nálunk ( ZZR Club ) a motorok nagy része azzal üzemel.
Én az évi 4-5 pályanap miatt a 15-50 ProRace-t használom - lehet hogy felesleges, de én így vagyok nyugodt.