Illetve amerikában ugye mindent szabad....itt az élő példa, hisz a keleti parti SM bajnokságból vásárolt Yamaha supermoto-hoz volt carbon, illetve magnézium kerék is, és használták is. Persze plexit vagy hálót, ne is keressetek rajta.....
Így van Horinak igaza van, a Marchessini kerekek csak úgy használhatók hogy benne van a plexi, ez esésnél védi a pilotákat hogy kezük vagy lábuk ne kerüljön bele. Én személy szerint hülyeségnek tartom mert egy küllös kerékbe is belecsuszhat a kezed. Egyébként csak az aluminium kerekek használhatók, a magnézium kerekeket nem szabad!
Az első 1-2 évben cross és endurozásra használtam, helyben és távolabb minden hétvégén, ha pályán mentem vele nem volt kímélve húztam a bajszát addig a pontig míg el nem fáradtam, van pár fotom mikor több motor is áll az asztalon (gyengébbek kedvéért UGRATÓ) feltartott kézzel és én felettük repülök, ezt nem a nagyképűség miatt említem hanem a futómű szempontjából eredmény 2x első teló szimering cserélve amíg nem vettem rá telóharisnyát más gondom nem volt a futóművel. Ha nem versenyzel vele szerintem elég amit a gyári rugóstagok bírnak, de ha fel szeretnéd keményíteni konkrétan csak supermotoként használni 25e ft-ért a yamaha fehér szervíze elvégzi. Az enduró rész amire büszke vagyok egy hosszabb túra Tokod- Sirok oda 12 óra, vissza 11 óra terepen, nem volt közben olajcsere. Az utolsó 2 évben vettem Supermoto kerekeket és belefaragtam. Hétköznap jártam vele melózni ez nem folyamatos tevékenység volt de nem is 1szer 2szer, hétvégén parkoló lábon ( csak 1x vittem futón) 4 szeri alkalom után a hátsó gumi széle is olyan lett mint a közepe ezért kuka (itt sem a motor fogyott!). A váltófogaskerekeket pedig hétköznap elkövetett többszöri Tokod- Budapest és vissza útvonal zabálta meg ugyanis a 4-es 5-ös fogaskerék körmei megkoptak ezért kidobta, párba cseréltem 4db fogaskereket + léptetővillát kb:50e ft az alkatrész ár + munkadíjként pár elvágott és lehorzsolt végtag, ja és igen volt 2 hengerfejtömítés csere az egyik mikor megvettem és mert nem vettem észre hogy rossz a másik pedig gyürüzésnél, az olajat nem előirás szerint cseréltem mert nem volt rá pénzem de ez miatt nem volt károsodás, de a mostani gépen 5 óra az olajcsere a tuning miatt.. A motort 4 évig használtam nagyon meg voltam vele elégedve ezért most ismét vettem egyet.
A 10-40 est olyan motorokba szoktam ajánlani, amit kizárólag túrázásra használnak, nincs agyonforgatva, nincs pályázva vele. Nálunk ( ZZR Club ) a motorok nagy része azzal üzemel.
Én az évi 4-5 pályanap miatt a 15-50 ProRace-t használom - lehet hogy felesleges, de én így vagyok nyugodt.
egybe van poikk pakk jogtiszta megvehető mnotorozható szép nagy ócsó (vagyis szerintemÖ)