Visontán ugyan nem motoroztam, Dömsödön viszont elég sokat és nekem nem tűnt csúszósnak egyáltalán
Viszont tényleg nagyon szűk, 700 m körüli az egész, LC4-gyel komoly kondicionális edzés volt ott körözgetni...
ha nem Ti6Alv4-es ötvözet, hanem mondjuk tiszta titán, akkor jónak kellene lennie. teljesen egyszerű kideríteni. kezedbe veszel egy darabot, ha könnyűnek hat, akkor nem lesz varázslat, ha nehéznek hat, akkor lesz!
Nekem a hátsó csücsök előtti nyújtott jobbos.Már ha az órával szembe megyünk.De én aszondom belefér.
Lehet Luki sokat gyorsult régebbhez képest és nagyobb tempónál zavaróbb a dolog.De szokjad meg,az off-road szakasz sem jobb
nekem mind2 irányban más, más kanyar pattog el. csak azért vagyok nagyon szomorú, mert eddig ezt nem csinálta a gépem. sem visontán, sem kecskeméten, sem kakucson. szerintem a visontai aszfaltnak van valami komolyabb problémája, ha ilyen jellegű gondok jelentkeznek mindenkinél!
Viszont tényleg nagyon szűk, 700 m körüli az egész, LC4-gyel komoly kondicionális edzés volt ott körözgetni...
Hova jérunk akkor motozni?
Pedig ott szerintem elég jó az aszfalt.
Nincs csak egy kis dudor de az meg nem vészes.
Lehet Luki sokat gyorsult régebbhez képest és nagyobb tempónál zavaróbb a dolog.De szokjad meg,az off-road szakasz sem jobb
na akkor jóéccakát mindenkinek!
Szóval melyik kanyarokban van ez az elpattogás konkrétan?
Hátul a nagy jobbosban a lefelé jövet előtt?