Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! felhívjalak?
Szép reggelt!


Én már nem bírom............... mikor csörög az a k@rva telefon!
jó reggelt torna feladat végrehajtva
Hali,
Balut, meg Csabit akarom megfűzni, hogy jöjjön.
20.-án jó idő lesz ha minden igaz. Hétvégén meg megyünk a VB-re.
Rádcsörögök szerdán.
helló bájkör
jössz kecsóra?ha igen lehet hogy kimegyek 2 edzés között.kb 1-4ig ráérek. abba még egy két gurulás is belefér
Mindegy, hogy találkozónak hívod, vagy rendezvénynek. A MAMS részéről tiltott, a licencesei számára.
Zéró tolerancia van!
Ne nevezzük rendezvénynek!
Csak ott találkozunk azt kész.
Szeva Barát!
Jók a képek.Döntöm ja csak utána meg kell keresni a motort.
Augusztus 20.-án Kecsóringre jön valaki?
sm torna!
Előre dönt, lábemelés....
Valószínűleg tiltott rendezvény lesz, a tervezett helyszín Kakucsring, de fix időpont tudtommal még nincs.
De ahogy Lukítót ismerem, biztosan van egy B terv, vagy egy C.
Üdv Barát!
Feltette Laczka a tennnapi fotókat!
A kanyarban dúrván nyomod le a "víz alá" a gépet
Jóreggelt!
A tegnapi előnytelen gumiválasztásom eredménye...
Hy! A csúszás nem gáz, az enyém is olyan lett mikor elcsúsztam aszfalton, de az semmi, ha egy kicsit karcos a kormány (nézd meg nem-e ment el), a lábtartó ha mondjuk kopott akkor az nagyobbat kapott mint az enyém (nekem teljesen karcmentes, csak a kézvédő lett egy kicsit karcos. Ha nem indul, akkor az sokat állt (az enyém 4 hónap alatt nemmerült le télen!) A hátsó fék meg szerintem elkopott és kiesett. Ez annak a jele, hogy a gyerek magasról leszarta a motort és azt sem nézte meg, hogy mennyire kopott, meg nem is akart rá költeni. Igaza van rooftop-nak, hogy ha erre nem figyelt és le is tagadta, akkor mi lehett azzal amit nem is látsz? (Lehet 800 HUF-os olajat rakott bele, 5000 km-enként ) Vigyázz az ilyenekkel. Gondos gazda -- jó motor!
Jó Reggelt!
Mit lehet tudni a gogo2-ról?
ébresztőőőő FÖL!
Az attól függ mikor jelez vissza a bank!
11re majd tudod már?
aszfalton való csúszástól, nagy baja nem lehet a gépnek, azon kívül, ami látszik rajta. viszont ami nagyon nem okés, hogy megpróbálták a szemmel látható jelek ellenére ezt letagadni! az hogy nem indul, az egyértelműen az aksi hibája. 2-3 hét állás után semmi gondnak nem szabad lennie, főleg ilyen meleg időben! szerintem viogyázz vele,mert ha ezekkel a dogokkal sunyúlnak, akkor mi lehet, amit nem is látsz!?
Igen, de majd csak holnap derül ki, hogy lesz-e.
a tiéd fekete lesz?
Oksi! Köszike!
sziasztok,
motorvásárlás elött vagyok és szeretném megkérdezni a véleményeteket
enduroról van szó, de SM-ezés is tervebn van (ezért a 4t-re váltás ), meg egy 2007-es husabergről lenne szó, és ahogy látom itt sok husa tulaj megfordul, ezért irok ide
megnéztük már a motort, és a következő 3 hibán kivül szalonállapotúnak mondanám!
- gyerek azt mondta nem esett vele, ennek ellenére a kormány bal oldali vége elég durván le van karistolva, meg az első tengely csavarja/anyája, illetve a váltókar és a lábtartó is kapott, de az idomok és a kipuff vége is karcmentes, tehát nem endurós sok kis eséstől karcos, hanem egy nagy borulás volt vele aszfalton és elég sokat csúszhatott is a gép... ebből lehet valami komolyabb problémája?
- állitólag sok sok hete nem volt beinditva és lemerült az aksija, ezért rúgásra indult csak, viszont elég sokára... ezt lehet a sok állás számlájára irni? vagy csak a csávó nem értett hozzá!? ami elég valószinű...
- ez a 3. pont a leggázabb, a hátsó féknyeregből kiugrott a belső fékpofa (lehet a nagy esés miatt?), igy csak az átmenő stifft tartotta és belógott a kerékagyhoz, úgy, hogy ki is mart (a fékpofa fémje) 3-4 mili-t az agyon lévő fülekből, amibe a féktárcsa csavarjai mennek bele, de nem olyan mélyen hogy elérje a csavarokat...

ezek tükrében mi a lenne a véleményetek?
előre is köszi ha valaki tudna segiteni!