Pedig 3 egymástól független helyről is leinfoztam a gépet...mondjuk amit mondtak az végülis helytálló volt, mert a blokknak tényleg szép hangja van és a futómű is oké...csak az embernek fáj a szíve egy ilyen szép motort ilyen állapotban látni
most mondjam azt,hogy ez a magyar valóság..trehányságok,igénytelenség,sufni faragás....sajnos legtöbben a két küllős kerekeken meg a narancssárga színen kívűl semmit nem tudnak a motorról.......
a motoroknak ha gazdájuk lenne nem pedig tulajuk nem itt tartanánk....
Annyira részletesen nem akarok azért belemenni a dologba. Amugy ez a moci is az ócsaiaktól van és akkor még lehet ott melóztál ,csak a vasgereben uti KTM-be volt átvíve én onnan hoztam el.
mi is csak a 660assal addig jutottunk el,hogy már fekete volt a blokk,a váz, a lengővilla,a kormánybefogó és kapott egy dupla csöves Akrapovic rendszert...és itt ért végett a dal és most várja a következő gazdáját
Nem egészen...ma elindultam vele motorozni, kb. fél óra lájtos kóborlás után letörött a hátsó dobot tartó fül a vázról
Amúgy a blokk meg a futómű az patent, de a többi része a motornak az olyan szinten kókány hogy félelmetes...nincs rajta olyan idom amiben egyformák lennének a csavarok, menet megszakadva, törött műanyagok gyorskötözővel összefogatva...esküszöm a 6 éves, 70e+ km-t futott SC újnak hatott volna emellett, pedig az öreg traktor is kapott az élettől rendesen...
Luki,nem kellene inkább visontára tenni a 2-t
Majd dobj egy képet,hogy hogy néz ki amasinád most meg miután rendbek aptad,mert gondolom gatyába rázod majd az új jövevényt,addig is kitartást!
Na én eltettem magamat holnapra!
a motoroknak ha gazdájuk lenne nem pedig tulajuk nem itt tartanánk....
Amúgy a blokk meg a futómű az patent, de a többi része a motornak az olyan szinten kókány hogy félelmetes...nincs rajta olyan idom amiben egyformák lennének a csavarok, menet megszakadva, törött műanyagok gyorskötözővel összefogatva...esküszöm a 6 éves, 70e+ km-t futott SC újnak hatott volna emellett, pedig az öreg traktor is kapott az élettől rendesen...