Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát nagyon szívesen látunk Titeket
A helyszín Rechnitz gokartpálya(Speed-Arena).A határtól nem lehet messze mivel Burgenland tartományban helyezkedik el.
Asszem feldobok rá egy "hónajszárítós" csopperkormányt!
összeröffentem a cimbiket én is leszünk páran,tényleg buli lessz, azt is mondtam Sanyinak,hogy kijövünk a sógorokhoz megnézünk benneteket. Hol is lesz pontosan a verseny?
mint mindenre erre is van logikus magyarázat,de szerintem az a jó ahogy magadnak beállítos,ahogyan kényelmesen és otthonosan érzed a motorodon

...a többit meg majd a depóban elmondom
Köszi, akkor szerintem maradok az öntöttnél...az kijön 50e ftból
Szia.Dehogy deformálodik el max ha nagyot repül de akkor már nemcsak a kerék deormálodik
Szóval érdemes venni öntött felnit, vagy inkább megéri beruházni a fűzöttre?
És mi az a 'csuda' motor ? ( jöhet privátban is.)
a kérdés jó és egyben jogos is...még Ausztria elött szeretnénk leruccanni,de úgy lenne jó ha egy nagyobb supermotos csapattal tudnánk lemenni és persze nem csak egy délutánra...

A hangulat garantált lesz
Laczka!
Jó hogy beraktad ezt a képet!
Nézd csak mennyire előre van döntve a kormánya?
Nekem többen mondták (mint ahogy Ti is), hogy egyenesen, vagy inkább picit magamfelé legyen állítva.
Akkor most melyik beállítás jó?
Honnan tudtad?
hé ez véletlenül nem keverék olajzásos ?
NS-1:
Nem reklámozni akarok (de fogok... ) Nekem is van egy eladó moto-m. 2004-es 525-ös EXC, rendszámos, fekete behr sm kerekekkel (5 col), kicsit átalakított első telókkal, pár extrával: powernow, hűtőventillátor, renthal kormány stb, stb... (kb 2 hónapot használtam pályán) Jah, és vannak hozzá enduro kerekek.
(Azok a rohadt sárga csekkek nekem is jönnek rá, de csak 13.500 a havija, és ha jól emlékszem 250 kezdővel száltam be. Ezt csak azért írtam le, mert lehet jó hitelt intézni, és ez igazán kibirható...)
Bocs az off-ért!
De legalább van terved! igen a csekk az jön, mint a duna! Szegény Pelikán elvtárs megmondta.
Én 1milla körül adok neked olyan játszós motort, hogy csuda.
Egy kérdésem lenne, öntött kerekek jók lennének a Gas Gas-ba, vagy hamar deformálódnának? Kijönne kb 1/4 annyiból, mint a fűzött...róla lenne szó:
Kösz Laczka rendes csapat ez a supermonkey . Na ezek a képek nem gyengék. Mikor jöttök mifelénk a pancsira?
Vagyis rosszul mondtam: a Hypermotarddal már mentem egy pár kört.
Tudom más tészta, de a keskeny tank-széles kormány-keresztben a kanyarba érzés azzal is nagyon bejött...
miazisten az az ns-1 ojasmi mint az NSR ha jóltudom, de engem csak kp érdekel vagy ha mondjuk Börni azt mondaná hogy 1-1 be elcseréli az SMR-re ám legyen rábólintanák talán de csak talán...
Szia!
hajrá!
Ha lenne ennyi lóvém 'játszani' akkor mást 'játszanék'...

Ebben a sportban az elején pont az fogott meg, hogy már félelmetes jó kívülről is, az itt olvasottak alapján remek a társaság - de a kezdő költségek mégsem érnek a gyorsasági, vagy a quad-trophy költségei környékére.
No mindegy, amíg nem próbálom testközelből, úgy sem leszek okosabb. Azt hiszem 4-5 típust megrágok valami erősen kanyargós helyen ( azt hiszem a KTM-et nem lesz nehéz kipróbálni, a többivel lesznek bajok ) és utána mégegyszer nekiállok megnézni: milyen magas a fiók, hány sárga csekk fér bele.
Börni,holnap repülnek majd a csizmavasaid,sajna hiába trepniztem a skyline-nak bezárt a posta

Amúgy üdvözlet a tisztelt társaságnak!
Adok érte egy 97-es Honda NS-1-est, meg 50ezret kp-ban
Na ja, a van miből sem olyan vastag.
Nem kajára gyűjtök - de azért meg kell néznem, hogy egy egy havi törlesztő, meg egy-két pályanap az milyen összeg egy hónapban...

Annyira nekivetődnék már alapból pedig egy ilyen 4-500 ezres Duke II.-nek, vagy DRZ/FMX variánsnak - de félő is hogy:

1, nem lesz igazi megoldás pályára
2, egy nap csönget a rendőrség és elszállítják az eredeti tulajnak a gyanúsan olcsó mexerzett gépet, én meg nézhetek...