Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csőőőőőőőőőő gumóóóóóóó
mer versenyezni fox a szimóval?
am épp msot lettem kész az etx el,maj gyorsulhatunk
Honnan veszed, hogy nem fog a haverod vele versenyezni? A mostani állapotában lehet, hogy nem! Jelen pillanatban pici gyújtás problémák vannak de ez ekecsülhető, inkább a karbival kellene már valamit kezdeni mert törött még :((( Holnap küldöm a hengerfejet Tujihoz picit még alakítattunk rajta. A kanyarvadászokra természetesen az első egy kettőre nem igen megyek lehet csak nézőként :S De majd májustól már lehetséges. Minél többen mennénk futóval akkor kényelmesebb lenne, mint talpon ...

Yeti
simsonos@citromali.hu a győri srás címe, az én msn címem : emzoli22357@freemail.hu
Köszönöm szépen..de emgin adodott 1 probléme ami ismét a szakszerü szerelésnek tudhato be!
elgörbült a fötengely mert a OKOS volt gazdi nem volt képes lehuzoval leszedni a lendkereket hanem csavarhuzoval...szval
emzoli:megtudnád adni az msn cimed?szeretnék kérdezni 1-2dolgot?
köszi:)
Na akkor könyvből a tutit: mindegyik bicikli hátsó és fékfénye 5 és 21w. Indexek mindegyiken21w;fényszóró sr50n:52/52w sr50b3:25/25, sr50b4:25/25, s51n:25/25 s51b1-3:25/25 , s51b2-4/1 s51b e-h:35/35, s51c:35/35w
Indexek 15W, hátsó lámpa/féklámpa: 5/21W (ha jól csal az emlékezetem)
A zindex és a féklámpa huszonegynéhány, taláőn 21, a hátsó lámpa eredetileg 5 wattos, de azt általában be kell lőni az első izzó teljesítményéhez, ha nincsenek túl közel a mágnesek a pólusvaashoz elmegy ötössel, ha folyton leveri az első izzót, akkor pl 8-10-essel érdemes próbálkozni hátul, mert az össz terhelés számít, elöl-hátul.
OK köszike:)
lehetne még 1 kérdésem?
-hát persze
Akkkor: a mofaker oldalrol szeretnék rendelni index égöket hátsolámpa,féklámpa,elsölápa égöket illetve aKKsit B51re..tudnátokse giteni h mien tipusjelzésü, illetve mien fogyasztásu..rtb..stb kell?:)
kösz csáóóóó
Tudom, hogy nem illik egy másik oldalra utalni, de van a simson.hu-n Győr Moson Sopron régió, tőlük szeméyes segítséget i skaphatsz, ha felveszed velük a kapcsolatot.
Ha csúszkál, be is fogja kajálni a lendkerék! Mikor legutóbb így jártam egy barátom motorjával az út szélén, akkor sörösdobozból csináltam egy bejlagolást. Szerintem azóta is úgy megy a motor, ahogy a gazdit ismerem
én a kuplung deknimet akarom így megcsinálni
én a helyedbe az elejét ugy hagytam vna vagy ültettem vna, vmi fejidomot tennék rá és az első indexet leszedném ha központi telós lenne akkor a kipufogó eltudna menni beljebb is és nem zavarná a lábad tetszik a gép amúgy
Hali!

Mindenhez hozzányúltam egy kicsit: elő telók(5centivel hosszabbak),kormánycsapágy (acél zárt golyós csapágyak),a blokk szét reszelve(60ccm, négy felömlő határig reszelve,4 seb. oldalsztender (nem a megszokott helyen),a váz (kátúlja teljesen kihegyezve farokidom,a többi látszik elsőre.
szép a simsonod a kurva jó rezón kivül mivan rajta még csinálva??
Igen teljes mértékben igazat adok neked,nekem is naon szarul esett amikor megvettem és sehol a 2.illetve 3.fokozat...
de mostmár vigyázook a kicsikére:)
az áras dologba is igazad van.de az csak rajtunk,tulajokon mulik!
esetleg nem tudsz györ közelébe 1 olyan embert aki ért az elektronikájához?:)
Üdv nektek..
jól néz ki a kipufogó de hogy ülsz rajta?
ez fasza! NEked mozog nekem meg alig akart belemenni is!
de beleerőszakoltam és müxik
Hali
Én ezt némi szigszallaggal oldottam meg....párszorkörbetekertem,hogy szoruljon és máris faszalett
Hali mindenkinek ! Még új vagyok ezen a fórumon gondoltam megmutatom a verdát ma lett kész !Röktön az első kérdés:a kondinak szabad mozogni az állórészben? Mert az enyém csúszkál benne és attól félek egyszer benyeli a lendkerék.
Jaja, azt a vonóék pisztergáló ipszilon alaku micsodát szokták fordítva berakni, akkor meg beakad ebbe, abba, meg még a reteszelő kilincsmű alatti csőalátét helyét szokták elcserélni, de nembaj, elgörbítik a kilincset, az meg mivel edzett anyag bereped! A sok barom! A simsonok legdurvább hibái a szakszerűtlen(balfasz) szerelésből adódnak. Ha tehetném felnyomnám a simók árait úgy 2kiló közelébe, akkor a sok suttyónak túl drága lenne, és valami szar robogót basznának széjjel. (elnézést)
Sziasztok!
na jo lett a simom,a kuplung kosár volt eltörve meg ami a sebességeket rakja a léptetö villa heyett, na az volt forditva!
szval miután mocit vesztek sztem nézessétek meg h minden ok-e, mert nagyobb baja is lehetett volna ha nem nézetem meg:S
de mostmár megy a simom, most szeretnék bele 1 60as, 4felömlös hengert, valszeg ez meg is lesz 1-2héten belül,illetve a külsejére szeretnék 1-2 aproságot!
és akkor remélhetöleg jo kis gép lesz!ja meg hát a festése de az majd csak akkor ha meglesz hozzá minden alkatrész és akkor festés után fellehet rá rakni és lehet csodálkozni h mien szép lett !
ESetleg tudtok vhol Györközelébe olyan embert/szervizt ahol a indexeket,akkist, dudát rárakják, és átnézik az elektronikáját?!
köszi elöre is:)csácsá
csőcső meg szeretném kérdezni tőletek hogy melyik a leg oplcsóbb bisztosittás ?Simsonhoz
FIgy.
először legyen meg a szimó fighter
eladó 2 mbx 80 villaszár! simsonba belehet tenni, az enyémbe használtam akit érdekel vegyen fel msnre! 8ezer ft