Talán nem használnak túl sokat azok a zavaró tárgyak
Legalulra (ahol egyik sem él) tényleg jobb az alacsonyabb felömlő (ill. kisebb felömlő keresztemtszet), de utána elvileg a magasabb/nagyobb jobb (a magas se sokkal magasabb 50%-nál, a Mikié szerintem kifejezetten alacsony).
Alacsonyabb felömlők és kisebb beömlő esetén PONT NEKI kellene alulra jobban húzni, illetve az övének.... Mondjuk mikor simsonálisról hazajöttünk, Miki felhívott, hogy valami zavaró tárgyak vannak az úszóháza aljára rakódva(az egyik úszódob), szóval, hogy ez baj e, ezt kérdezte:)
A Blokk tetejének bal aldalán a karbi mellett/alatt van egy 8-as anya. Azt csavard le. Alatta pedig van egy 2 helyen behasított állítóanya (én pl. drótból hajlítottam egy U alakú villát, a végeit laposra kalapáltam, hogy beférjen az állítóanyához, és egy fogóval lehet tekergetni, de lehet pl. rossz villából is, vagy talán zégerfodó vége is befér). Ha a felfelé váltás megy nehezen, akkor balra kell tekerni (negyed, fél fordulatot), ha lefele szar, akkor jobbra. Ha véletlenül picit benyomnád az állítóanyát, akkor picit nyomd felfele a váltókart, és visszamegy a helyére. Utána mehet vissza a záróanya és lehet teztelni, esetleg újból állítani.
hát én MZ-n próbáltam váltótállítani, az oan nehéz h ha 2mm-errel arréb csavaros semmien sebesség sem lesz:S:S(tapasztalat)ugyhoz azt tom ajánlani h inkább vidd el szerelőhöz
Hello! Eltudnátok magyarázni h hogyan kell beállítani a simson (S51b) váltóját? Mert az a helyzet h elkezdte nehezen venni a sebességeket aztán végül teljesen tönkre ment, csak 1esben lehet vele menni. Elvittem egy "szerelőhöz" de az olyan jól megcsinálta h 3 napig volt jó... Szal tudnátok segíteni?
Jobban belegondolva önmagában a kamrás rezó még nem indok, mert Mikién is olyan volt. Ezen kívül még annyi különbség van a 2 között, hogy Mikiének alacsonyabbak a felömlői, kisebb a szívónyílása és direktszűrő van rajta. Utóbbival én még nem kísérleteztem, de elvileg a légszűrődoboz jó hatással lehet az alacsony fordulati fogyasztásra, nem?
9-nél adja le a max.ot, de 4.-ben is elforog 11ezerig (én 15-ös lánckerékkel használtam, Gumónak 16-os van fent, azzal is közelíti a 11ezret). Végre nekem max. 104-et ment, az volt a baja, hogy 91-nél gondolkozott és nem mindig ment tovább. 16-ossal 96 volt a vég és kész. De valami gixer van még a rendszerben, majd tavasszal javítok rajta kicsit (mégiscsak az enyém volt, nem kerülheti el, hogy olyan legyen, mint szerettem volna ). A saját új tuningom meg remélem elsőre úgy sikerül, ahogy szeretném .
Na ennyit ér a kapkodás, látom utána már írták, hogy az enyém volt . De a fogyasztása tényleg nem volt sok, lehet, hogy a kamrás rezó műve, alacsony fordulaton elég nyugisan el lehet vele motorozgatni, közel sem olyan halott, mint a Mikié.
Hát Zoli ebben most nincs igazad . Ugyanis az említett gép, ha jól tévedek a Gumóé, ez alapján az én tuningom van rajta (neki adtam el). Ha 50-es tempóval közlekedtem, 3 alatt evett. A végefelé, mikor nem kíméltem annyira, akkor se nagyon ment 4l fölé.
gyári alkatrészekkel még, a középső óra pedig fordulatszámmérő
Talán nem használnak túl sokat azok a zavaró tárgyak
Legalulra (ahol egyik sem él) tényleg jobb az alacsonyabb felömlő (ill. kisebb felömlő keresztemtszet), de utána elvileg a magasabb/nagyobb jobb (a magas se sokkal magasabb 50%-nál, a Mikié szerintem kifejezetten alacsony).
Vki nem tudna a sámsonjárol 1 viszonylag nagy felbontásu képet dobni ami olyan nézetből van mint az adatlapomon?
bármilyen szimorol