oxálsav
60g/liter feloldani be a tankba fullra és kirágja utolsó szemig a rozsdát
télen vidd meleg helyre hidegben nem oldja gyorsan
vegyszerboltokban, és sok méhészboltban is kapni, ilyen kékes zöld kristályos valami, mint a só
Üdv.
Ugyebár a szájával hazudik az ember,újból üzleteltem egy simsont. / itt már többször is mondtam hogy nem kell többet simson /
Mivel ez csak amolyan másodlagos motor,a kinézete érdekel a legkevésbé.
Ez egy S51B 4 sebességes,1987-es évjárat.
Több mint 2 évet állt egy garázsban,de 4.rúgásra már szépen járt is,benzin is volt benne kb.1 liter.
Mielőtt lerakták vettek rá 2 zsír új gumit,1-2 hónapot mentek,látszik is rajtuk,nem kopottak,nincsenek elöregedve.
Itthon öntöttem a benzinhez olajat és járattam vagy 15-20 percet.
A felnik aluk így azok nem rozsdásak,a teleszkópok a régebbi fajták nem a spirálisak,picit rozsdásak.
Kormánya festve volt valami csúnya ezüst színnel,1-2 helyen fel is van pattogva.
Berúgója alulra van rakva,alig racsnizik párat majd fentebb kell állítani,de ennek ellenére nagyon könnyen indul.
Mivel itt hó van,hétfőn ezzel megyek dolgozni,meg lehet holnap kipróbálom az utcába is mert kíváncsi vagyok milyen.
azért a helyedben megnézném az eladó starokat, hogy milyenekért mennyit kérnek el, abból már kb látod, hogy mit érnek a tieid...
ilyen állapotúakat Én ennyiért biztos nem adnék oda senkinek...
Van egy s51-esem gyárilag 4 sebességes blokkal (nem a 3 sebességesből átalakított). Dobálja a 2-es sebességet, és nem bírok rájönni, hogy mi lehet a gond. A váltó tengelyt, és a golyót megmértem, azok akkorák amekkorának lennie kell. Valakinek valami ötlet?
Sziasztok!
Ki tudja a S50/51 lengőkarba hány darab szilent kellene? Mert ugye a motor tartóba oldalanként 1-1 db kell, de a lengőkarba oldalanként kevésnek tűnik az 1 db.
Sziasztok.Olyan keresem lenne hogy tudnatok e segiteni abban, hogy realisan mennyit lehet kerni mukodokepes Simson star motorokert. Egyik jobb allapotban van (kulsoleg) .Motorikusan mindketto rendben van.
Simsonhoz értő szerelőt keresek sürgősen Szolnokon vagy a közelében.
A motor egy Star, múlt héten még hibátlanul működött, húzott, stb.
Most is beindul, alapjárata van, de gázadásra fullad, lehörög, nem indul el. Karburátor kitisztítva, gyertya cserélve, sajnos eddig terjed a tudományom, valamint a szabad időm.
Elsősorban nem Szolnokon lakom de a motor ott van. Heti 2-3x járok ott.
Olyan szerelőt keresek aki jövőhét péntekig meg tudná nekem csinálni, megfizetném.
A levegőcsavart addig tekerd míg már nem emelkedik a fordulat (ugye ha betekered teljesen akkor leáll) ezután állítsd be az alapjáratot a súber tűnél. Ez a beállítás ugye az alsó harmad fordulatnál számít meg az alapjáratnál.
Azt mondjátok el miért van hogy alapjáratról lassan pörög fel a motor. Nem olyan vészesen lassan, de azért lehetne jobb. Új 60as henger, szimeringek, stb.A motor rendben van, indul pöccre, jól is megy, csak valahogy a gázreakció nem az igazi. Ha magasabban tartom az alapjáratot, onnan veszi a lapot ahogy kell.
Mit kéne állítani? A súber tűt is cserélgettem különböző emelkedésű kúposra, meg a keverék állító csavarral is szórakoztam.
de kiszedi a pergős rozsdát is csak ha sok van lényegesebben lassabban
60g/liter feloldani be a tankba fullra és kirágja utolsó szemig a rozsdát
télen vidd meleg helyre hidegben nem oldja gyorsan
vegyszerboltokban, és sok méhészboltban is kapni, ilyen kékes zöld kristályos valami, mint a só
Ugyebár a szájával hazudik az ember,újból üzleteltem egy simsont. / itt már többször is mondtam hogy nem kell többet simson /
Mivel ez csak amolyan másodlagos motor,a kinézete érdekel a legkevésbé.
Ez egy S51B 4 sebességes,1987-es évjárat.
Több mint 2 évet állt egy garázsban,de 4.rúgásra már szépen járt is,benzin is volt benne kb.1 liter.
Mielőtt lerakták vettek rá 2 zsír új gumit,1-2 hónapot mentek,látszik is rajtuk,nem kopottak,nincsenek elöregedve.
Itthon öntöttem a benzinhez olajat és járattam vagy 15-20 percet.
A felnik aluk így azok nem rozsdásak,a teleszkópok a régebbi fajták nem a spirálisak,picit rozsdásak.
Kormánya festve volt valami csúnya ezüst színnel,1-2 helyen fel is van pattogva.
Berúgója alulra van rakva,alig racsnizik párat majd fentebb kell állítani,de ennek ellenére nagyon könnyen indul.
Mivel itt hó van,hétfőn ezzel megyek dolgozni,meg lehet holnap kipróbálom az utcába is mert kíváncsi vagyok milyen.
ilyen állapotúakat Én ennyiért biztos nem adnék oda senkinek...
Van egy s51-esem gyárilag 4 sebességes blokkal (nem a 3 sebességesből átalakított). Dobálja a 2-es sebességet, és nem bírok rájönni, hogy mi lehet a gond. A váltó tengelyt, és a golyót megmértem, azok akkorák amekkorának lennie kell. Valakinek valami ötlet?
Előre is köszi. :D
Ki tudja a S50/51 lengőkarba hány darab szilent kellene? Mert ugye a motor tartóba oldalanként 1-1 db kell, de a lengőkarba oldalanként kevésnek tűnik az 1 db.
Simsonhoz értő szerelőt keresek sürgősen Szolnokon vagy a közelében.
A motor egy Star, múlt héten még hibátlanul működött, húzott, stb.
Most is beindul, alapjárata van, de gázadásra fullad, lehörög, nem indul el. Karburátor kitisztítva, gyertya cserélve, sajnos eddig terjed a tudományom, valamint a szabad időm.
Elsősorban nem Szolnokon lakom de a motor ott van. Heti 2-3x járok ott.
Olyan szerelőt keresek aki jövőhét péntekig meg tudná nekem csinálni, megfizetném.
Üdv mindenkinek!
Tamás
Más: kihajtástengely S51-nél be van dugva gyárilag ?
Azt mondjátok el miért van hogy alapjáratról lassan pörög fel a motor. Nem olyan vészesen lassan, de azért lehetne jobb. Új 60as henger, szimeringek, stb.A motor rendben van, indul pöccre, jól is megy, csak valahogy a gázreakció nem az igazi. Ha magasabban tartom az alapjáratot, onnan veszi a lapot ahogy kell.
Mit kéne állítani? A súber tűt is cserélgettem különböző emelkedésű kúposra, meg a keverék állító csavarral is szórakoztam.
Igazából egy haveromnak kell, gondoltam hátha hányódik valakinél egy valamelyik fiókban. Párezerért megválna tőlle.