verettünk egy 30ast óra szerint 40-50 között
azért az úr velünk volt mert bár a radarképen tök tiszta volt az ég( esőmentes) azért egy 50-600 méteres foltban eléggé megáztunk előtte utána kb ennyit meg csepegett
a szimó megy, de valahogy nem az igazi, az alapjárat is kb helyreállt
olyan erőltetettem megy mintha sokallna pedig csak szivatóval indul nem is füstöl vészesen, ha kihűl megnézem a gyertyát
70es főfúvóka, és fentről a 4. helyen van a tűállás, minden gyári érték
a váltó is beállt mert eleinte sokszor volt üres a 3. és a 4. között a vége felé már egész jól vette
még csavarunk egyik nap egy 50es karikát és megy fenébe a háztól
ma sem lesz motorteszt, jön pár felhő
meg aztán úgy vagyok evvel a teszttel mint a ministráns fiú a seggbedugással, ameddig elkerülhető addig el is kerülöm
majd holnap veretünk, már ha nem lesz felhő
Szerintem az N-es szimókon alapból nincs csomagtartó,meg a hátsó teleszkópja sem ilyen.....
Tudomásom szerint az N széria volt a legfapadosabb,se kilóméteróra,se semmi.
Az első lámpa is kerek volt mint az 50-eseken,nem ilyen mint ezen.
De ne vedd kézpénznek amit írok,lehet badarságot írok.
A színe az passzol.
az az usás motorépítős sorozat kutyafasza lenne hozzá képest
pedig ott is ment a sípszó
olyan 15 éve ment a tévében sok része mindenféle elbaszott csoppereket csináltak
hazahúzni gondoltam....
amúgy annyira nem érdekel a téma hogy ma beindítani is lusta voltam, a gyereknek se volt kedve motorozni de én se erőltettem
majd esetleg holnap
most vagy a benzin old ki valami szart az alapjárati részből vagy a fene se tudja mi miatt lett tegnap kicsit jobb a helyzet
bevilágítotam lámpával is én ott semmi oda nem illőt nem láttam
na mindegy
legalább már 2 okom is lesz hogy nem szarozzak az ilyen fosokkal
bár a múltkori robogó az hibátlan lett, csak egyre mélyebben bele kellett bújni.....
azért az úr velünk volt mert bár a radarképen tök tiszta volt az ég( esőmentes) azért egy 50-600 méteres foltban eléggé megáztunk előtte utána kb ennyit meg csepegett
a szimó megy, de valahogy nem az igazi, az alapjárat is kb helyreállt
olyan erőltetettem megy mintha sokallna pedig csak szivatóval indul nem is füstöl vészesen, ha kihűl megnézem a gyertyát
70es főfúvóka, és fentről a 4. helyen van a tűállás, minden gyári érték
a váltó is beállt mert eleinte sokszor volt üres a 3. és a 4. között a vége felé már egész jól vette
még csavarunk egyik nap egy 50es karikát és megy fenébe a háztól