amúgy jobban belegondolva elég kevés az esély arra hogy 2 karbival ugyanazt a tüneteket produkálja.......
és mégis
ja és a szivató is jó mert ha kihúzom egyből leáll a gumi is puha szóval biztos jó az a rész is
őszig nem fogok győrbe menni addig meg nem tartom itthon
jövő héten megyünk egy nagyobb kört a gyerekkel hátha megjavul, majd jön a robogóval és hazahúz ha beszarik a szimó
Én szívesen kölcsönadnám az n3-at hogy kipróbáld hogy berreg , de van n1 is , ha közelben laknál , megnéznéd melyikkel hogy megy ! Az alapjárat mindegyikkel doxa ! Az 53-ason meg 17-es Bing van ! Az is full tökéletes !
azért szörnyű milyen árak vannak:
https://auto.jofogas.hu/baranya/Simson_Nagy_Suberes_Karburator_16N1_11_78297661.htm
ezért a fosért ennyit kérni...... szarul is néz ki, a csésze csavaroknál a fülek szarrá görbülve stbstb
ez kb 1,5-2 ezeret meg is érne
minden megvan
amúgy az úszószint így nem az igazi a minimum nekem 2mm nagyobb és akkor jó
majd körbenézek hátha van valakinek n1 karbija a környéken
a szomszéd gyerek is elpasszolta a szimót mert akkor meg tudtam volna nézni a karbit ott mit csinál és fordítva
kiganéztam a másik n3 karbit, igazándiból a csésze volt nagyon gáz de azt leszartam mert a másik tiszta volt már
ízekre szedtem kiganéztam minden járat fasza betettem a vadiúj cuccokat szint beállítva( elsőre sikerült annyit baszakodtam már vele hogy hátratett kézzel is megy
a csavarokat alap helyzetbe állítottam
gyertyán szép fehér szikra már akkor is ha csak kézzel lazán lenyomom a berúgókart
ééééés ugyanúgy nem indult ez a szemét állat, hogy rakná tekerbe a mindenható aki kitalálta ezt a buzi n3 karbit
hiába tekergetem ide-oda mindkét csavart semmi javulás
menni megy a gép de alapjárat semmi, ha 10 fokot eltekerek a gázkaron pöccre indul, és szépen tartja a fordulatot, gyorsítás kicsit nehézkesebb mint elvárná az ember de mivel az alapjárati rendszerrel baj van gondolom ezért
még a dekliket is leszedtem megnéztem a főtengely szimeringeket a helyükön vannak, ki is folyt vagy másfél deci olaj pedig ledugóztam a lánckerék tengelyt, szóval vehetek olajat mert nincs több itthon, a drága 10w60ast meg nem öntöm bele ebbe a foshalomba
a főtengely se jár nehezem meg úgy összességében semmi se hogy mondjuk annyira szorulna felújítás után hogy nem bírja az alapjárat kézzel lazán tekergetek rajta mindent, volt már amikor ettől feszesebben járt 0 percesen
most azon agyalok hogy kifúrom a sublert, más ötletem nincs, vagy forrasztik rá egy pöcköt ami tartja azt a pár mm távot, mondjuk ha valami siáter öntvény akkor nem nagyon tudom forrasztani, csak ha full alu
De jó olvasni , hogy törődtök ezekkel a szeretetre méltó retró rárókkal ! Mi az hogy a vezetékelése pokol ? Becsukott szemmel , pince sötétben megbilincselt kézzel fejen állva , egy pirosnál várakozás alatt átvezetékelem az egész retket a megszakítótol a féklámpáig , még az üresjelzőt is belebaszom extraként ! Ini mi van a karbival ? Várom a mai humor adagomat ! Szorítok az exednek !
és mégis
ja és a szivató is jó mert ha kihúzom egyből leáll a gumi is puha szóval biztos jó az a rész is
jövő héten megyünk egy nagyobb kört a gyerekkel hátha megjavul, majd jön a robogóval és hazahúz ha beszarik a szimó
https://auto.jofogas.hu/baranya/Simson_Nagy_Suberes_Karburator_16N1_11_78297661.htm
ezért a fosért ennyit kérni...... szarul is néz ki, a csésze csavaroknál a fülek szarrá görbülve stbstb
ez kb 1,5-2 ezeret meg is érne
amúgy az úszószint így nem az igazi a minimum nekem 2mm nagyobb és akkor jó
majd körbenézek hátha van valakinek n1 karbija a környéken
a szomszéd gyerek is elpasszolta a szimót mert akkor meg tudtam volna nézni a karbit ott mit csinál és fordítva
http://youtu.be/At2AxyfgMAI
vagy ilyet
http://youtu.be/97rk068W4FY
Eredeti német videó.
http://youtu.be/ZsVLZkMn20k
ízekre szedtem kiganéztam minden járat fasza betettem a vadiúj cuccokat szint beállítva( elsőre sikerült annyit baszakodtam már vele hogy hátratett kézzel is megy
a csavarokat alap helyzetbe állítottam
gyertyán szép fehér szikra már akkor is ha csak kézzel lazán lenyomom a berúgókart
ééééés ugyanúgy nem indult ez a szemét állat, hogy rakná tekerbe a mindenható aki kitalálta ezt a buzi n3 karbit
hiába tekergetem ide-oda mindkét csavart semmi javulás
menni megy a gép de alapjárat semmi, ha 10 fokot eltekerek a gázkaron pöccre indul, és szépen tartja a fordulatot, gyorsítás kicsit nehézkesebb mint elvárná az ember de mivel az alapjárati rendszerrel baj van gondolom ezért
még a dekliket is leszedtem megnéztem a főtengely szimeringeket a helyükön vannak, ki is folyt vagy másfél deci olaj pedig ledugóztam a lánckerék tengelyt, szóval vehetek olajat mert nincs több itthon, a drága 10w60ast meg nem öntöm bele ebbe a foshalomba
a főtengely se jár nehezem meg úgy összességében semmi se hogy mondjuk annyira szorulna felújítás után hogy nem bírja az alapjárat kézzel lazán tekergetek rajta mindent, volt már amikor ettől feszesebben járt 0 percesen
most azon agyalok hogy kifúrom a sublert, más ötletem nincs, vagy forrasztik rá egy pöcköt ami tartja azt a pár mm távot, mondjuk ha valami siáter öntvény akkor nem nagyon tudom forrasztani, csak ha full alu
https://www.aliexpress.com/ite...
https://auto.jofogas.hu/csongrad/Simson_Roller__SR__km_ora_tartoval_elado__80208786.htm