Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Megválnék Tschul motoros bőrdzsekimtől 25e Ft-t mert kifogytam belőle.

Amit tudni kell róla hogy minden szezon előtt lekentem méhviasszal és rendszeresen takarítottam.
A mostani bogarakat természetesen leszedem róla csak még a hétvégi dobogókői kerülő nyomai rajta vannak.

Egyetlen szépség hibája az ujjánál lévő tépőzárt levágtam mert már szétfoszlott a szőrős rész de így sem nyílik szét a zipp-zár.

Nincs kiszakadva szétkopva besárgulva.

Van hozzá gerinc proti is de azt kivettem mert vettem normálisat illetve belső termo bélést is kivettem de nyilván ezeket belerakva adom hozzá.

Mérete 54-s és 190 cm 100kg-s emberre sztem jó.

Budapesten hétköznap felpróbálható illetve utánvéttel bárhova elpostázom.
de elmesélek nektek egy kis anekdotát, ami itt nem messze esett meg pár enyhén italos barátomal,,szoval az élet irta hogy ugy mondjam... aztán mindenki vonja le a mese tanulságát....

történt hogy a társaság eléggé beitalozott egy szülinap alkalmábol, és nem mellesleg motorfelszerelés árusitásal foglalkozott az egyik résztvevő...
na szoba került ugyan ez a téma, mint itt alant karbon igy, kompozit ugy mennyi idő után kell cserélni stb... sziporkázott a vita erre a srác kihozott egy raktári visszamaradt karbon krossz bukot, ami jopár éve figyelt a polcon, és elkezdtek fogadásokat kötni mit bir-mit nem....
és elindult a teszt,
addigra már az alkahol dolgozott szépen, egyik állitotta hogy nem fog 5-nél többet kibirni földhözcsapásbol, volt aki 10-re tett ,
a lényeg tiszta erőböl csapkodták ugyan azon a ponton hátha akkor beszakad... hát nem szakadt....
itt jegyezném meg hogy a csapkodok között volt 120 kg-os gumiszerelő srác nagyon komoly fizikumal...
aztán kitömték mindennel amit találtak hogy majd ugy... na ugy sem... a végén már fociztak fém elejű krossz csizmában, aztán kapura rugtak vele a falnál, kb fél ora után annyi történt a kalapal hogy egy helyen megpuhult a szerkezete, de nem anyira hogy belehetett volna ott nyomni...
aztán megunta a társaság már nem volt aki rugdossa tovább, akkor az egyik srác na ennek már ugyis mindegy felkiáltásal bele küldött egy nagy kalapácsot....

ennyi a sztori, mindenki vonja le a konkluziot mennyi igaz ebböl a leesett a kezemböl és cserélni kell rögtön a bukot tipusu piár történetböl...

aki nem hiszi járjon utána és probálja ki a saját shoei-jén mennyit is bir valojában....
meg fog lepődni...
ez fiuk a szépen hangzo piár duma a sisakokrol, és ha a fele is igaz lenne akkor én kb hetente-kéthetente cserélhetném enduroban a sisakomat....

persze ...leesik és felpuhul.....

a gyakorlat hálistennek teljesen más...egy tüzetes átnézésel simán kiszurhato ha a sisaknak volt olyan károsodása ami már tényleg eldobossá teszi, a hajszálrepedések a festéken elég beszédesen elmondják .. természetesen komolyabb kompozit és karbon sisakokrol beszélek....
Eladó Falco cross csizmám 45-ös méret , még a Yamaha TDR 125-ös korszakomból maradt itt! Teljesen hibátlan állapotban! Semmi szakadás repedés! Csak a helyet foglalja!
5000 Ft ért vihető!
Eladó egy Dainese nadrág és egy shox kabát ami össze cipzározható.

Kabát 3xl
Nadrág 60-as.

100-115 kg motorosra jó.
Ára :35.000ft
Eladás oka:Kifogytam!
szia! igen megoldható.
Annyiban pontosítanék, hogy a karbon is kompozit
Már csak azért is, mert full karbonból nem is lehet sisakhéjat csinálni, mivel a szénszál szilánkosan törik
euromotor.
Annyiban pontosítanék, hogy a sisakot anyagtól függően illik cserélni. Műanyag 2 évente, kompozit vagy carbon 5.
De igaz, egyszer használatos. Ha leesik és felpuhul egy pontban, akkor az kuka.
Szia!
Shoei sisaknak a bélését szeretném felujítani.A szivacs kezd szétmenni,viszont a bélés maga az nem kivehető,csak az arcpárnák.Ilyen sisakoknál is megoldható a felujítás?
sziasztok! segítünk! bukósisak és ruházat javítás olcsón,próbát meg ér ! képet küldesz a problémáról, legolcsóbban orvosoljuk! nem tákolmány,minőségi anyagokkal dolgozunk,szerintem jobb a gyári anyagoknál ,amit max 1,5 évre gyártanak! ha nem tudjuk megoldani,inkább szólok h nem vállaljuk!

Motorosruházat,bukósisak bélés javítás!Bőrruházat javítása.Cipzárcsere is!
- Cipzárcsere kabátban: kb. 3000-4000 ft.
- Bukósisakbélés javítás: 3000-7000 ft
Komplett béléscsere: kb. 10000 ft
Állapottól függően!
határidő, max. 14 nap!
postai utánvéttel is!
A műhely megtalálható Budapest-től 4 km-re Halásztelken.
Érdeklődni: brigililla@gmail.com
vagy
zoldalma@freemail.com
http://motorosruhaja

v.blogger....
06303282168
Ezek szerint téged a szellemi képességeid, khm...mondjuk úgy korlátozottságáért a motorozási tudással kárpótolt...váljék egészségedre

Bár arctalanul mondjuk én is simán beírhatnám hogy a Rossi tőlem tanult kanyarodni...
bennem nincsen harag
csak ami tény az tény
azért körbemotorozlak bármikor ha szere tnéd
Ebbvől is látszik, hogy igaz a mondás, miszerint: aki nem ért hozzá, az tanítja
Látom akkor zseni vagy hogy egy normális linket beilleszteni az már meghaladja a tudományodat...
az a baj hogy sok az ilyen téren alul iskolázott és amikor megyek anyunak, apunak megmondani h meghalt akkor meg sírás rívás van és lehet ha használja azt a gumót a nyakán megmenekülhetne
téma részemről lezárva de ha összefutunk egy vezetéstechnikai tréningen majd kitárgyaljuk, gondolom T is sokat tartasz!
http://www.tesztmotor.hu/vezetestechnikai_tanacsok/a_bukosisak_csak_egy
szer_hasznalatos
beszélhetünk így is te kis bazdmeg
De bazmeg, minek az energiáját kéne letompítsa, a levegőét?!?
A felnyitott plexire esett rá, amitől megfeszült a nyító mechanika és eltört . A sisakon már csak kigurulta magát, nem az kapta az ütést.
Írok nekik, köszi!
röviden
amikor ütés éri ezeket az anyagokat elnyelik azt magyarul letompítják, egyszer nem ezerszer!
utána már nem tud azon a hatásfokon működni ami elő van írva, hogy a kis buksink ne sérüljön meg! Aki ezt nem érti vagy nem akarja megérteni valószínűleg már bukott ilyen sisakban