Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 2008-as modellek nevei, nem epocka és novicka véletlenül ?
Minden évben automatikusan drágítják 100 Dolcsival a gyárban. . .
Lehet, hogy rosszul értelmezem (hiányos az angolom), de az U.S.A. honlapon a 2008-as modell 100 dolcsival drágább mint a 2007-es!
Tetszett? Komolyra fordítva a szót, még mindig , !
HÁÁÁLLLEEELLLUUUJJJJAAA! ! ! Testvéreim! ! !
Azért, mert, ha a Japán motorgyárak vezetői meglátják az Enfield 2008-as modeljeit ,tömeges harakirit követnek el a Fuji tövében ilyedtükben! , , !
Miért is?
Semmit, csak rájöttem, hogy a gyár miért titkolózik
Ilyet?
Találtál valamit?
Jövő hó 2008! Rájöttem, hogy miért-e titkolózás! , !
Jó reggelt!
Sajnos Birmingham-et ki kellett hagyjuk.... Kedvesem lebetegedett /ő az angol kontakt, ezért /is/ nélkülözhetetlen/.... Tegnap hívtak a sajtótájékoztatóról, hogy sajnálják, hogy nem vagyunk ott... HÁT MI IS!
De mondták, hogy sebaj, december közepén jönnek ide ők! Addig is küldik majd a sajtóanyagokat és képeket!
Decemberben meg ki tudja még milyen infókhoz jutunk ? ! ? !
Képek, árak, technikai változások? Vagy még mindig ?
Mi újság Birmingham-be?
Hello!
Hááááááát ez valami gyönyörűséges! ! !
Gratulálok hozzá! ! ! Nem vagyok irigy... ááááá.... neeeem....
Tegyél fel majd még képeket illetve a későbbiekben a tapasztalatokat várjuk! ! !
Gratulálok! Csodálatos mikulás van felétek!
nyammm..british racing green
Üdvözlet Mindenkinek!

Az a megtiszteltetés ért, hogy egy ROYAL ENFIELD BULLET 500 STANDARD tulajdonosa lehetek.
Ezúton szeretném megköszönni MIKI-ék segítségét!
Az időjárás jóvoltából tapasztalat még nincs sok! De ami késik, az nem múlik!
Remélem a közeljövőben sok jóról tudok írni !


Üdv: Radovics Gergely
a vilag egyetlen cege, aki mechanikus befecskendezovel telejsiti az auro normakat az a cseh szekhelyu Tatra, amelynek resztulajdonosa egy indiai ceg. tolu kene vasarolni :D...tenyleg-tenyleg megbizhato.
A Royal Enfield Angol tulajdonú cég, reméljük, hogy a megfelelő beszállítótól szerzik az injektort. . .
Bp. Csiki-Bege Autoplaza
Dorog Esztergomi út 125 Off Road Motor"s
Az injektorral kapcsolatban! Volt szerencsém 17-es lada nivát vezetni pár évig, semmi bajom nem volt vele, utánna megkaptuk az 17i-ket. Onnantól katasztrófa! Az elektronika mindig elromlott. 6 ból 4-et visszakellett alakítani. Reméljük, hogy az Enfield-k tökéletessek lesznek!
Ezt írták az előző oldalon, ezek még jönnek az idén utolsóként.
Keresd TriálosJani-t!
Hali-gali!

Nos ami még van:

Electra 500 3 db
Standard 500 fekete 4 db
Standard 500 zöld 2 db
De-Luxe 500 3 db
Army 500 1 db

16 db-ot rendeltünk, amit már csak mi kaptunk meg Európában, tehát még az Olaszok, Németek is így jártak
Ebből már 3-at rögtön el is adtunk, bár még csak most fog indulni Indiából a szállítmány!
Üdv minden Enfield rajongónak!

Friss húsként kérdezném azoktól akik értékesítik: Hol lehetne még hozzájutni egy karburátoros (Standard, DeLuxe) darabhoz? - az injektoros nem érdekel. Lehetőleg Bp.-n vagy közelében. Mennyibe fájnak tokkal vonóval most? Van-e készleten? Ha nincs mennyit kell rá várni?

Előre is köszönöm a válasz(oka)t!
ez már egy támpont!
A kérdésem az lenne még, hogy szerinted kb. mikor (gondolom 2008-ban) jutnátok hozzá kedvezménnyesebb áron a szetthez? magyarán mikor tudnánk egyeztetni az ügyben? bocs a sok kérdésért.. Azért teszem, mert szeretném a mocim egy nagyobbra cserélni (korábban talán már beszéltük is). Most két, egymástó nagyon eltérő stíluson gondolkodok. az egyik lenne az enfield sportsman.. ami ha elérhető lesz akkor beviszema gépezetem, és ha mondtok rá egy kb. korrekt beszámítási árat, akkor én bólintok is a gépezetre, és alig várom majd hogy rójjam vele az utakat! de hát ugye előbb az kell, hogy ott legyen nálatok, elérhető legyen.