Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na és samasung billentyűzeten zenélő módban?na?
én a süss fel napot is tudom!
Azt én is el tudtam, sőt gitáron is lejátszom neked
az biztos nem mintha érdekelne...2dallamot eltudok zongorázni az egyik a bociboci tarka
Egyébként szeretem a suzuki meg hondát is, de ezek tények...
De jó zongorát
A rezó kipuff titkát is németektől szerezték, lehet pont ugyanaz az ember, ezt nem tudom pontosan...
a yamaha meg zongorát
Hát igen, angolok picit korábban kezdték mint a japcsik, 50es évekbe már az angolok régóta csináltak nagyon tuti kis mocikat, akkor még a suzuki szővőszékezett....
Még egy érdekesség 1956-ból: Bol d" Or. 24-órás megbízhatóségi verseny eredménye 250 ccm-ben: 1 Reisz-Kurucz, Pannónia, 2.NSU, 3.Szűcs-Cserkuti, Pannónia, 4. Peugeot, 5. Zündapp, 6. NSU, 7.Puch ! A Pannóniák átlagsebessége: 101.036 km/h. A japánok közben pálcikát hegyeztek!
nem igaz,csak következő sort akartam kezdeni erre elküldi
na akkor folytatom:D
szal első tipus:
fiatal 16-25-- éves hülyegyerek aki még életében nem látott motort neki az r1 a motor mert 180paci és 3kiló felett megy azt nem tudja hogy egy motoron melyik az elsőfék és melyik a kuplung csak szarozza ami 180paci és 1000ccm alatt van
második:
helyi menő gyerek 1000res vagy rosszabb esetben 600as sportmotorja van de az már ciki picit nekik egykerekezni csak gázzal tudnak meg csak egyenesben huzzák kanyarban gyökketővel...
mondjuk én se ülnék speedmotoron kívül (egyenlőre) más gépremert ez tetszik és kész.de ettől nemfikázom le acsopperosokat ,túrázókat...enfieldeseket se.kicsit meglepődtem hogy 500ccm 30 paci 90km/hs végsebesség mi a francra jó ez de azóta változtam és rájöttem hogymindenki másért vezs mocit és igen is az ilyengépeknek is megvan a feelingjük.szal az ilyenek elöbb utóbb vagy "felnőnek" (mint én) vagy ilyen szüklátokörű motort csak azé veszek hogy menőzzek tipusok maradnak mint a második tipus
Jani ha megnézed ezeket az emberkéket akkor azt fogod látni hogy két csoportból áll
erre mondják..... mikor a tanítvány messze túlszárnyalja a mesterét !
Ezt az az ember aki igazi motorosnak vallja magát mind tudja! Sajnos viszont a mai fiatalok többsége bizony szellemi analfabéta a motorkerékpárok tekintetében!
Ilyenek a mai fiatalok! Érdekesség: Az 50-es, évek végén és a 60-as évek elején 125 ccm-ben tarolt az mz. A nagy Japán márkák nem bírtak a kis mz-vel! (versenypályán) Végül egy N.D.K.-s szerelő disszidált és ő mondta el a japóknak, hogy, hogy működik a forgótárcsa. Ezután azt továbbfejlesztve meglett a fölényük! A prototipust bezúzták! Nem azt mondom, hogy buták a Japánok, de a technikai sportok többségében európaiak az istállók vezetői, és szeretettel alkalmaznak európai mérnököket!
Ezt most vajon miért küldte el kétszer?
Az Enfield egy teljesen és brutális erővel megával ragadó fogalom a motorkerékpárok történelmében!

Érdekes, hogy az ügyfeleink döntő többsége ha betér hozzánk és elkezd szétnézi a különböző motormárkáink között és meglátja az Enfiled-et akkor először a döbbenet látszik rajtuk, majd kivétel nélkül magával ragadja Őket a történelem és az a szinte megfogalmazhatatlan erő amit ezek a motorkerékpárok sugároznak ki magukból!

És a következő reakció, hogy "nekem egy ilyen kell"!

Sajnos viszont van ellenpélda is! A mai kor nagytudású gyermekei, akiknek csak az a motor a motor amelyik 200LE körüli (vagy inkább az feletti) teljesítmény és 300 km/h feletti sebesség elérésére képes! Na ők (és most nem véletlenül írtam kis betűvel az ők-et) azok akik amikor elmennek egy Enfield mellett csak annyit mondanak, hogy "mi ez a szar?"
Majd amikor elmesélem nekik, hogy az a "szar" több világbajnoki címet tud magáénak és több világrekordot állított fel történelme során mint az ő általa favorizált Japán márka egyike és amikor az Enfield márka már több 100ezres darabszámot legyártó motorkerékpár gyártó cég volt a világon de az a bizonyos Japán márka még csak szövőszékeket gyártott bizony meglepődik!

Ezeknek a motormárkáknak bizony csókolommal kell köszönni! Hiszen ha nincs DKV akkor ma nincs Yamaha, ha nincs MotoMorini akkor ma lehet, hogy nem itt tart a Honda és sokan nem tudják de a Honda gyár előtt a mai napig is két motor van a bejáratnál kiállítva, az egyik a legbecsesebb saját motorjuk a másik pedig az olaszok általi tiszteletből egy olasz járgány mása!

Nekem minden motormárka a szívemben van, hisz motorosnak vallom magam! Sajnálom és szánalommal nézek arra az emberre aki motorosnak vallja magát de nem ismeri a nagy motormárkák jeles képviselőit!
Az Enfield egy teljesen és brutális erővel megával ragadó fogalom a motorkerékpárok történelmében!

Érdekes, hogy az ügyfeleink döntő többsége ha betér hozzánk és elkezd szétnézi a különböző motormárkáink között és meglátja az Enfiled-et akkor először a döbbenet látszik rajtuk, majd kivétel nélkül magával ragadja Őket a történelem és az a szinte megfogalmazhatatlan erő amit ezek a motorkerékpárok sugároznak ki magukból!

És a következő reakció, hogy "nekem egy ilyen kell"!

Sajnos viszont van ellenpélda is! A mai kor nagytudású gyermekei, akiknek csak az a motor a motor amelyik 200LE körüli (vagy inkább az feletti) teljesítmény és 300 km/h feletti sebesség elérésére képes! Na ők (és most nem véletlenül írtam kis betűvel az ők-et) azok akik amikor elmennek egy Enfield mellett csak annyit mondanak, hogy "mi ez a szar?"
Majd amikor elmesélem nekik, hogy az a "szar" több világbajnoki címet tud magáénak és több világrekordot állított fel történelme során mint az ő általa favorizált Japán márka egyike és amikor az Enfield márka már több 100ezres darabszámot legyártó motorkerékpár gyártó cég volt a világon de az a bizonyos Japán márka még csak szövőszékeket gyártott bizony meglepődik!

Ezeknek a motormárkáknak bizony csókolommal kell köszönni! Hiszen ha nincs DKV akkor ma nincs Yamaha, ha nincs MotoMorini akkor ma lehet, hogy nem itt tart a Honda és sokan nem tudják de a Honda gyár előtt a mai napig is két motor van a bejáratnál kiállítva, az egyik a legbecsesebb saját motorjuk a másik pedig az olaszok általi tiszteletből egy olasz járgány mása!

Nekem minden motormárka a szívemben van, hisz motorosnak vallom magam! Sajnálom és szánalommal nézek arra az emberre aki motorosnak vallja magát de nem ismeri a nagy motormárkák jeles képviselőit!
Gratulálok Jani! Látjuk, hogy szíveden viseled a kis Enfieldek sorsát
Irigylem a büszke gazdit . . .
Uhhhhh . . . Szóhoz sem jutok . . . . .
EZ AZTÁN A. . . Ez aztán a . . . VALAMI ! ! !
Most született meg a kis drágaszág!

Még nincs 10 perc, hogy végeztem vele! Olyan megható pillanat ez
veterán börze,,hihiiihhii
Igaz!
Azért ez tényleg röhej.... Az emberről a bőrt leszedik... Külföldön ezt elmeséled, hogy miket és miért fizetsz egy új jármű után, el sem hiszik..