Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dízellel hogyan egykerekeznél?
Kár hogy nem dizel!
nyamm..ezt a sargat mar en is posztoltam eccer..de a repulo bolha is nagyon csemege...meg kepet, meg. meg!
Ő az, bocsi!
Ő Vinodh, a RE gyárban dolgozik!
Küldött egy rakat képet, meghaltam rajtuk!
nem nem, csak a katonai mivolta miatt...akkor oylan durvan vilagvege hangulata lenne.
de igy is baba. sőőőőt!
az örök elégedetlen.. tutiszáz hogy otthon a ház mattfekete, a tető piros, és az aplakkeretek fehérek.
kar h nem mattfeketek a kromreszek...
Gazdira várva....... ......árván egyedül......
Ő már az enyém.....bibíííííí
hat akkor kivanom, hogy jol eladjatok mindet :D

esetleg majd ha meglesz egyszer a trial vagy cafe racer verzio, akkor riasszatok, aztan irok tesztet vhova.
Részünkről a megtiszteltetés!
Kissé túlzsúfolt lett az üzlet, még nem tudom hova férnek a motorok. . .
Azért ha erre jársz, ugorj be megnézni!
Ez szép. Nem gondoltam, hogy fehéren ilyen jól néz ki.
oooo de nagyon csinos...szinte sikit a fekete felnik utan a draga...

orulok h megismertelek benneteket szemelyesen!
Megszületett!
Baowah!
Kitesszük az ajtó környékére!
P20! Pontossan!
Én úgy tudom, hogy nem a kipufogó volt az igazi titok ( bár nem vitatom ennek a nagyságát), hanem a forgótárcsás vezérlés! Kérdés: A WOODSMAN-ban milyen motor van? Nekem ez a blokk jön be a legjobban!
Az Enfield saját fejlesztésű motorokat gyárt, modernizálással megbízott külső cégeket, de nem licence és nem koppintás.
A Pannonia P20-ra mondták, hogy Yamaha másolat, de ez ebben a formában nem igaz. A P20 blokk egy nagyon különleges és egyedi konstrukció, gyakorlatilag úgy szedheted szét teljesen, hogy a blokkot ki sem kell szedni a vázból, a főtengelyeket két oldalra lehetett kivenni, a komplett váltó balról volt kihúzható, mint egy fiók. Ilyen konstrukciója közútra, tudomásom szerint nem volt senkinek akkoriban.
Ettől még a motor vezérlése, a karburátorok és a gyújtás tényleg elég csereszabatos volt a Yamaháéval.
Igen, ez az új Enfield blokk. Azért remélem nem csak ezzel jönnek majd a gépek, hanem a régebbi Electra blokkal, injektorosítva.
Jaja. Walter Kaaden volt a mérnök, aki kitalálta a rezonátor kipuffot, az MZ ennek köszönhetően érte el először a világon a 100LE literteljesítményt. Gyorsak voltak, de nem megbízhatóak a gyenge gyújtás és nem megfelelő anyagminőség miatt.
Aztán Ernst Degner versenyző, aki mérnök is volt, elszökött a Suzukihoz, magával vitte az MZ titkát, így lett aztán világbajnok - Suzukival.
A mai kétüteműekről nem hiányozhat a membránszelep (szívásvezérlés), ezt meg a Puch gyárban találták fel a "30-as években.
Biztos volt róla szó (akkor bocs) Az Enfield milyen eredet? Saját egyedi fejlesztés vagy valamiből kiindultak/esetleg megegyezik valami más gyártmánnyal?
En ugy hallottam hogy valamelyik Pannonia Yamaha koppintás volt, nem igy van?
Állítólag 2008-as E.F.I. Blokk