Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A saját privát mailcímemre se küldhettem át. . .
Még titkosak!
2008-as modellekről valami kép?
Na ezen lepetéztem!
okés köszi!
Itthonról kicsit nehéz árakat mondani, hülyeséget pedig nem akarok.
Holnap megnézem a kapott árakat, ha benne van, iderakom.
Már csak néhány 2-3 darab van, és az UTOLSÓ szállítmányt nemsokára hajóra rakják.
:) és miylen költségekkel lehet számolni?
tényleg idénre már kifogytatok a gépekből, vagy van még?
Megoldható!
Az egész hátulja, az ülés, a tank, a fejidom, indexek azthiszem ennyi. .
tényleg olyan esetleg van hogy lefeléívelő kormányra cserélitek az electra eredetijét? illetve krómtükör, és brit első sárvős rendszám utánzat?
okés köszi!
Néztünk már egy csomó fajta kitet, 350-750.000 Ft közé estek nagyjából. . .
Amint érkezik, jelzem!
pedig nagyon jó lenne egy ilyen különleges, cafe racer mocit birtokolni.. a clubman miben különbözik a sprtsman-től?
Bár ahogya brit árakat nézem dupla annyi mint az alap electra. :( :(
JA! Megoldható. . .
Nem tudom mennyi lenne. . .
Január vége felé jön 2 komplett átalakító szett, akkor meglátjuk az árakat.
dome74 előző krdés neked, illetve trialosjaninak ment!
Mennyiből tudnátok ezt kihozni, és rendelkezésre állnak-e olyan kiegészítők amiből meg tudnátok csinálni?
komolyan érdekelne!
üdv

atti
Elmondom, mi tetszik a régi blokkban és mi nem. Tetszik a vashenger, manapság ilyen már nincs, javítható, fúrható, stb. Keménykrómozott alumíniumot dobhatok a fenébe, ha elkopik, ami persze elég sokáig tart. Tetszik a megszakító kalapács, cserélhetem, állíthatom, nem kell ilyenért szervízbe menni. Tetszik a végtelenül egyszerű karburátor, szintén a fenti okok miatt. Viszont nem tetszik az elbarmolt kuplungfedél az idétlen dudorral az elején (a tiéden nem ilyen van, hanem az Electráé), nem tetszik, hogy a kipufogó egy hegesztett szögvassal van a vázhoz erősítve és a kipufogógáz-visszavezetés is elég sufni módon lett megoldva. De ezek igazából nem feltűnő hibák annyira azért nem zavarnának.
Fontosabb, hogy ezeken a gépeken látszik, hogy emberek rakták össze embereknek, sosem szívelhettem igazán az egybeöntött tömbnek látszó japán gépeket, még ha a technikájuk lenyűgöző is.
nem helyhiany van, hanem akkut penzhiany :D
A költözés miatti helyhiányon tudok segíteni! Az Enfield nálam elfér télire!
szerintem ez a blokk szebb mint az electra-x blokkja. olyan egyseges es tiszta. azzal, hogy nem olyan csapott a hengerfej, nalam erre billen a merleg nyelve. igaz nem probaltam meg az ujabbik verziot, de ezzel amximalisan elegedett vagyok formailag es mukodesileg is.