Elmondom, mi tetszik a régi blokkban és mi nem. Tetszik a vashenger, manapság ilyen már nincs, javítható, fúrható, stb. Keménykrómozott alumíniumot dobhatok a fenébe, ha elkopik, ami persze elég sokáig tart. Tetszik a megszakító kalapács, cserélhetem, állíthatom, nem kell ilyenért szervízbe menni. Tetszik a végtelenül egyszerű karburátor, szintén a fenti okok miatt. Viszont nem tetszik az elbarmolt kuplungfedél az idétlen dudorral az elején (a tiéden nem ilyen van, hanem az Electráé), nem tetszik, hogy a kipufogó egy hegesztett szögvassal van a vázhoz erősítve és a kipufogógáz-visszavezetés is elég sufni módon lett megoldva. De ezek igazából nem feltűnő hibák annyira azért nem zavarnának.
Fontosabb, hogy ezeken a gépeken látszik, hogy emberek rakták össze embereknek, sosem szívelhettem igazán az egybeöntött tömbnek látszó japán gépeket, még ha a technikájuk lenyűgöző is.
szerintem ez a blokk szebb mint az electra-x blokkja. olyan egyseges es tiszta. azzal, hogy nem olyan csapott a hengerfej, nalam erre billen a merleg nyelve. igaz nem probaltam meg az ujabbik verziot, de ezzel amximalisan elegedett vagyok formailag es mukodesileg is.
http://www.royalenfield.
com/ap...
http://www.royalenfield.com/ap...
:) ezekre gondoltál? :)