Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A TriálosJani (Török Jani) száma: 06306633513
Uraim!
Az adatlapok igen elnagyolt állapotban vannak!
Akkor meg fogod rendelni, mert magassarkú! ! !
A fűrdőruha túl sok, azt nem rendelem , de ha a csizma magassarkú akkor jöhet!
A nejedről! A bébi csak opció?
? te kész vagy ! !
igen a fürdőruha és a csizma opcióként rendelhető rá , a baby az alap csomag ! vagy te a mociról beszélsz !? az is gyönyörű !
Már régebben meg akartam kérdezni,hogy az ilyet így lehet kapni vagy megveszi valaki az alapot és a kit-et. ILYET=NAGYON SZÉP.
milano, motorshow.
Hello. Tudja valaki, hogy mennyiért lehet vásárolni Indiában egy 150 köbcentis motort?
Nos, használt motor beszámítás? " A MAGYAR LEGENDA". Ilyen utánfutóra gondoltam csak egy kicsit kisebbre: www.travett.hu .
Meg vagyok győzve!
hat ha van motor meg motr ebben a vilagban, amit nem 50, hanem 500ezer k-ren eletben lehet tartani a megfelelo cserekkel, javitassal es torodessel, akkor az enfield az.
A 25000 km nem kevés egy négyütemű motortol? Amilyen robosztus , ennek 50000 km-t tudni kellene! Nem az anyag minőségét kérdőjelezem meg, hanem az összeszerelését (lehet feleslegessen)! Előitéleteim vannak az Ázsiai munkásokkal. A tárgyilagossághoz: A közvetlen családban van egy Maruti és azzal sem volt semmi baj! Láttam a képeket, melyeken igen mostoha körülmények között vannak használva. Használt motrot beszámítanak?
voltak angolok akik meg a 90es evekben egy tura kereteben labon vittek haza, de talalni sok olyan nyomot a neten amely emliti az elvetemult helyeken tett turakat a himalajaban.

az alapkoncepciobol kiindulva, amely a maximalis javithatosagot adja, meg ha valami el is romolna, eleg konynen meg lehet javitani, hiszen hozzaferheto. mondjuk a villanyozasa kicsit kusza, de hal istennek teljesen analog - amig nincs rajta injektor. az egesz gep hangolasa a hosszu elettartamot szavatolja, esetleg reszegysegek cserejen tul, nem kene 25000 km alatt tonkremmenie. remelem en is .)
elég komolyan csinálgatják, mindenhova kis merevítők
Mesterien van heggesztve! Kérdés ( mint mindig ) Mindenféle alkatrészt kapni hozzá? Láttam itt a neten a Holland férfit aki Afrikát és Dél- Amerikát bejárta vele, kétkerekű utánfutóval! Kezdek bízni benne! Érdekelne , hogy akinek van ENFIELD-je annak mi a véleménye a megbízhatóságról?
Jah, szép, de szerintem kicsit rázós...
Jó az ízlésed!
en ezt fogadnam el, igy ebben az allapotban, akkor lenne mit barkacsolni telen.

bobber build off
így igaz!
Sziasztok!
A regadó 135.000 Ft, a forg.helyezés 50.000-60.000 körül...
Szerintem 500 standardot már nem hoznak be, az a "legalapabb", nincs önindító, 4 sebességes jobbos váltó és balos hátsó fék van rajta. Amennyire tudom, csak önindítós és 5 sebességes gépek jönnek már, pedig egy négygangos Deluxot elfogadnék 720-ért .
Tehát ES standard 5 sebesség a kapható legolcsóbb.
A Sixty kicsit úgy néz ki, mint az Electra, de a régi blokkal és dobfékkel.
Lenne pár kérdésem! Mi a külömbség a BULLET 500 STANDARD, ES STANDARD, ES DELUX STANDARD,SIXTY KÖZÖTT ? Köszönettel!
kb 150k a regadó és még a forgalomba helyezés, asszem össz 180k jön rá.