hat ha van motor meg motr ebben a vilagban, amit nem 50, hanem 500ezer k-ren eletben lehet tartani a megfelelo cserekkel, javitassal es torodessel, akkor az enfield az.
A 25000 km nem kevés egy négyütemű motortol? Amilyen robosztus , ennek 50000 km-t tudni kellene! Nem az anyag minőségét kérdőjelezem meg, hanem az összeszerelését (lehet feleslegessen)! Előitéleteim vannak az Ázsiai munkásokkal. A tárgyilagossághoz: A közvetlen családban van egy Maruti és azzal sem volt semmi baj! Láttam a képeket, melyeken igen mostoha körülmények között vannak használva. Használt motrot beszámítanak?
voltak angolok akik meg a 90es evekben egy tura kereteben labon vittek haza, de talalni sok olyan nyomot a neten amely emliti az elvetemult helyeken tett turakat a himalajaban.
az alapkoncepciobol kiindulva, amely a maximalis javithatosagot adja, meg ha valami el is romolna, eleg konynen meg lehet javitani, hiszen hozzaferheto. mondjuk a villanyozasa kicsit kusza, de hal istennek teljesen analog - amig nincs rajta injektor. az egesz gep hangolasa a hosszu elettartamot szavatolja, esetleg reszegysegek cserejen tul, nem kene 25000 km alatt tonkremmenie. remelem en is .)
Mesterien van heggesztve! Kérdés ( mint mindig ) Mindenféle alkatrészt kapni hozzá? Láttam itt a neten a Holland férfit aki Afrikát és Dél- Amerikát bejárta vele, kétkerekű utánfutóval! Kezdek bízni benne! Érdekelne , hogy akinek van ENFIELD-je annak mi a véleménye a megbízhatóságról?
Szerintem 500 standardot már nem hoznak be, az a "legalapabb", nincs önindító, 4 sebességes jobbos váltó és balos hátsó fék van rajta. Amennyire tudom, csak önindítós és 5 sebességes gépek jönnek már, pedig egy négygangos Deluxot elfogadnék 720-ért .
Tehát ES standard 5 sebesség a kapható legolcsóbb.
A Sixty kicsit úgy néz ki, mint az Electra, de a régi blokkal és dobfékkel.
Az adatlapok igen elnagyolt állapotban vannak!
az alapkoncepciobol kiindulva, amely a maximalis javithatosagot adja, meg ha valami el is romolna, eleg konynen meg lehet javitani, hiszen hozzaferheto. mondjuk a villanyozasa kicsit kusza, de hal istennek teljesen analog - amig nincs rajta injektor. az egesz gep hangolasa a hosszu elettartamot szavatolja, esetleg reszegysegek cserejen tul, nem kene 25000 km alatt tonkremmenie. remelem en is .)
bobber build off
A regadó 135.000 Ft, a forg.helyezés 50.000-60.000 körül...
Tehát ES standard 5 sebesség a kapható legolcsóbb.
A Sixty kicsit úgy néz ki, mint az Electra, de a régi blokkal és dobfékkel.