Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így néz ki
Szia törpös. Az Army fényszóróján is van két lemez csavar oldalt, és egy befogó csavar fölül, de ezeket meglazítva, a fényszórót buktatva kifelé a keret is eltávolodik a helyéről és a legalsó állásban is magasabbra világít, mint kellene. Esztétikailag sem szép, ha így állítom be, mert nincs a helyén a keret. Sajnos a betét nem buktatható külön, erre keresek megoldást.
Üdv mindenkinek!az én gépem egy electra és tökéletesen állítható rajta a fényszoró.a két oldal és a fölső csavar meglazítása után buktatni lehet előre ill.hátra.én kb.öt motort láttam az enyémen kívül és mind ugyanígy állítható volt.jó szerelést!
A legfelső állásba van emelve a rugóstag.
azért mondtam :D
ha utassal megyek, még rosszabb a helyzet...
emelj a hátulján
Szia Ritt! Köszönöm a választ, hasonlóban gondolkodom, már nézegetem is a kínálatot. A keleti blokk fényszórói néhány ezer Ft-ért kaphatóak, Hella és társai 10 körül. A legtöbb keleti tip. sajnos nem állítható. Egyébként ez mindenkinél probléma, vagy csak nálam világít az égbe?
Üdv Krokis

Elvileg az Enfield-é nem állítható, Hitchcock gyárt hozzá, de az áraikat ismerve nem olcsó... szerintem valami home made megoldással próbálkozz...
Ma "falhoz állítottam a gépet", miután szét és összeszereltem a fényszórót, hogy tuti minden a helyén legyen..5m távolságból a feljelölt vonal fölé világít jó 25 cm-el (alá kellene világítani kb. 5cm-el). Nem csoda, hogy villognak rám! Továbbra is várom az ötleteket tapasztalatokat, mitévő legyek? :) Köszönettel Krokis
Sziasztok! Fényszórót hogyan lehet állítani? Túl magasra ver tompítottal is, villognak a szembejövők. Nincs állítócsavar az enyémen. Lehet esetleg cserélni állítócsavaros fénysz.betétre?
Most szombaton volt az utolsó Millenáris Velodrom....
Nem láttam Enfieldet, csak én voltam kint motorral?
Hosszabb végáttétel, nagyobb utazósebesség.
Sziasztok! Jocó! Az egy foggal több, az mit jelent a gyakorlatban?
Sziasztok Royalisták!

Most fordultunk át a 20 megaméteren, és lánccsere már volt, 16480km-nél. A lánc megnyúlt, de lánckerekek nem lettek farkasfogasak. Cserélve lettek, az első kerék egy foggal hosszabb lett.

Mindenkinek jó pöfékelést!

Sir John & Jocó
Üdv!

Nekem a napokban fordult át az óra a 10 000 km-en, de láncot még nem cseréltem, sőt olyannyira nem, hogy még a gyári feszességen sem kellett állítanom. 5-600 km-erenként lánc sprayel kezelem és nagyjából ennyi!

Rubens & Sir Bernie
Mostanában mindenki eltűnt :-(
Egy kérdés, ki hajtott már végre lánccserét? Meddíg bírtatok egy lánccal menni? (Hány ezer km cca?)

üdv ritt
Látom megy a szerelés ezerrel :-)
Szia attip!

Köszönöm a tanácsaidat! Tök érdekes, hogy azután olvastam miután pont megcsináltam a beállításokat! Kezd összeállni a kép!
A súbert már régen vissza állítottam a második fogra alúról vagyis a gyári beállításra. Ez rögtön 4 dl üzemanyag fogyasztás csökkenést eredményezett! Ma a karbi átvizsgálása következett. Hát kérem szépen a gyári úszószint beállítás igen komoly! Azon csodálkozom, hogy egyáltalán ment ez a gép annyira kevés benzin volt az úszóházban! Adtam neki kaját rendesen és hogy, hogy nem megszűnt a visszadurrogás! Szombaton ill vasárnap megyek vele kb 200 km-ert így mindenképpen elegendő lesz a tapasztalatok begyűjtésére a megtett út! Remélem megoldódik most már véglegesen mert nagyon uncsi volt! Minden tapasztalatról beszámolok, hogy mire jutottunk!

Üdv Rubens & Sir Bernie
Szia Rubens,
a benzin szinthez nem szabad hozzányúlni, csak akkor, ha túlfolyik, vagy elfogy (túl alacsony). Semmi köze a fogyasztáshoz és a gyertyaképhez. Én a suberhez sem nyúlnék. Legmélyebb, vagy eggyel felette lévő állásban jónak kell lennie. A fehér gyertya 7-esnél azt jelzi, hogy túlmelegszik, ezért neked jelenleg szegény a keveréked, tehát 8-as gyertya kellene hozzá. Ha dúsítani akarsz, csak az alapjárati levegőcsavarral és egy, vagy két mérettel nagyobb főfúvókával próbálkozz. A főfúvóka méretét egyébként addig lehet növelni, amíg gázadásra nem kezd el fulladni. Akkor vissza kell tenni az előző, kisebb, még jól működő fúvókát.
Üdv.
Sziasztok!

A hozzászólások egyértelműen a szegény keverék irányába mutatnak. Azt hiszem nálunk is ez lehet a probléma. A gyertyakép egyértelműen szegény keverékre utal mivel ki van fehéredve a gyertya. Érdekes viszont, hogy a fogyasztás 4,2 -re nőtt, de volt már 4,6 is amikor a subert teljesen fel vettem. Most a második horonyba van így lett 4,2. 3,3 után ezt sokallom főként annak tükrében, hogy általában mindenkinek 3-al kezdődik a fogyasztása.Kétségtelen az is, hogy az állandó gázhúzogatás a lámpáknál többletfogyasztást eredményez! 7-es gyertyát használok ezzel próbálkoztam először, de a jelenség megmaradt. Mekkora benzinszint az optimális? Mert ez a következő lépés!

Rubens & Sir Bernie
Attila, ezt az opciót én is megpróbálom, a 8-as gyertya érintkezővégek "őzbarnák" - ahogy mondják - azonban az áthajlás és a gyertya függőleges szára kormos, a perem szintúgy... majd beszámolok.
Köszi szépen, mindenképpen kicserélem 7-re.
Sziasztok,
a BR8-as gyertya a gyárilag beállított szegénykeverékes üzemhez való, ahol extrém magas hőfokon jár a motor. Ha a motornak kedvezőbb, nem teljesen elszegényített keverékre van a karburátor beállítva, akkor csökken az üzemi hőmérséklet. Ez esetben a BR8-as sok, bekormosodik és gyengül a szikra, vagy teljesen eltűnik. BR7-est kell betenni és nem lesz több ilyen probléma.
Üdv.
Megvolt a próbakör, 2 személlyel lazán hozta a tartós 110-et, érezhetően jobban megy. Az alapjárat hidegen kevés volt, leállt a motor, de kézmelegen már szépen, egyenletesen járt és a kör végén, üzem melegen se pörgött túl. Visszadurrogás, kihagyás nem volt. A gyertya egyébként egy NGK BR8ES. Majd megnézem némi motorozás után, hogy változott-e a színe. Reménykedem... :)