Szezon kezdet ami nem jól sikerült.Motor előhozás-karbantartás-indítás/első rúgásra indult/.Jóidő ,irány egy kör-kb 30 km-semmi gond-otthon leállítás-dekompresszorral-minden rendben.Másnap indítási kísérlet-nem lehet berúgni-mintha valami csúszna,sebaj ott az indító motor -az is csúszik-ellenörzés kuplung dekompresszor szelephézag stb.Nem hinnétek el a főtengelybe a hosszú csonk amin a primer kislánckerék is van -megfordult.Bánatom mérhetetlen,szétszedtem -jelenleg új főtengelyt keresek.Nem tudom járt e már így valaki? Esetleg új főtengely forrást tud e valaki? Ez az amit senkinek sem kívánok :jawzsef/csupa kisbetűvel/
Nekem felköszörülték a berágódott felületet. Nem kellett sokat leszedni róla szerencsére. Kicsit lazább lett az illesztés, de működik.
A visszarúgás tényleg mindenáron elkerülendő, tehát igazából jobb, ha az ember az önindítót használja, mert berúgásnál nagyobb eséllyel rúg vissza. Akksi legyen a lehető legjobban feltöltve, leállítani csak dekompresszorral és kerülendő a nagyon alacsonyra engedett alapjárat.
1310145 számon is elérhető. Akárhonnan is szerzed be, 20-25 ezer Ft.
A nagyobb baj, hogy ez egy ház nélküli szabadonfutó, aminek a két háza a két fogaskerék, ami rendszerint berágódik amikor a csapágy széthullik és megszorul. Ez az igazán drága dolog a buliban.
Nem túl szerencsés technikai megoldás. Egyébként a visszarúgás löki szét a szabadonfutót. Tehát a visszarúgás MINDENÁRON elkerülendő.
Stieber Part DC 4127 (3C)
Asszem nekem egy ilyen van beépítve. Beszerezhető Magyarországon, de sajna nem tudom, melyik cég forgalmazza, de nem olcsó, viszont szerintem még mindig olcsóbban megúszod így, mintha ebay-ról rendelnéd a cuccot.
Royal Enfield Bullet 500-as motor önindítójához keresnék /2007-es évjárat/ szabadonfutó csapágyat.Hol tudom ezt leghamarabb beszerezni?Köszönöm a segítséget!
Köszi a megosztást, emlékszem erre a cikkre. Amennyire tudom az AVL (Electra) blokk jórészt az Egli által elkövetett változtatásokra épül. De volt teszt az akkori eredeti Enfieldekről is, csak nem emlékszem melyik számban. Két darabot hozott be egy cég, egy piros krómtankos 350-est és egy fekete 500-ast. Az 500-as sem került 400-ba, de senkit sem érdekelt akkoriban a retro, mindenki használt japó gépet akart.
Nem állhattam meg, hogy tegnap be ne röffentsem a gépet, amely "pöccre" indult a hosszú pihenő után. A benzinbe tavaly ősszel beleraktam valami punnyadásgátlót, amely olcsó nem volt ugyan, de megspóroltam vele a tavalyi gyertyakivevős, porlasztóállítgatós frusztrációt. Igaz, a karbi is új azóta!
Sziasztok!
A napokban kaptam egy Motor Revü 1994. 10. számot.
Ez az újság, ill. ez a szám 20 (!) éves!. Van benne egy érdekes cikk amit megpróbáltam beszkennelni.
Bizonyára érdekelni fog titeket, már a címe is felkeltette az érdeklődésemet, "Gyorslövedék"
Ma olyan jó idő volt, hogy gyorsan nekiálltam a akkut feltölteni...
Van egy-két tavaszi, "indító" túratervem itt a Börzsönyben, csak az idő legyen egy kicsit melegebb.......
Üdv: Imre
Jó látni, hogy vannak helyek, ahol maradt még kreativitás, mert ami itt van (motor fronton), az dögunalom (tisztelet a kivételeknek ). Persze nem akarok senkit sem megbántani, aki gondolkozik, mert a szép átalakításokat nem adják ingyen. Nagyon nem pörög ez a fórum, ezért ide teszek párat a kedvenceim közül, hátha valakit érdekel.
Szia Attip,
Küld el légyszi a szàmodat, felhívnálak, mert lekerült a műszerfal a Lightningról. Említetted, hogy érdekelne.
Számom:
+36-20-972-9597
Üdv:
Attila
Jó napot Royalisták! Eladó eredeti kipufogó Royal enfield Bullet 500-ról és egy egyszemélyes nyereg. Ha valakit érdekelne, emaliben szívesen válaszolok. Köszönöm
Így hirtelen ezt találtam, de még alaposabban körülnézek.