Sziasztok!
Abszolút kezdő vagyok, elkélne egy kis segítség.
Most készülök megvenni életem első 50 c3 feletti motorját. A Royalt nézegetem, azt hiszem ez szerelem első látásra. Jelenleg a használtautó.hu-n 2 eladó van. Ismeri vki konkrétan ezeket a darabokat? Szabad megvenni? Mire figyeljek? Vagy esetleg van vkinek más javaslata?
Köszönöm előre is: fz
Start Time & Place
16:00 Felvonulási Tér
Departure Time
16:30
Finish Location Name & Address
FRÖCCSTERASZ.
Erzsébet tér 13. Budapest, Hungary.
Route
Felvonulási tér-Hősök tere-Andrássy út-Lánchídon át Budára-back to Pest http://youtu.be/KZTh8gXjUN4
Tisztelettel ajánlom becses figyelmetekbe a Distinguished Gentlemen's Ride elnevezésű programot, amit szeptember 28-án tartanak meg világszerte. Mottó: Egy motoros legyen mindig úrvezető! Támogasd a prosztatarák elleni küzdelmet a 2014-es Distinguished Gentleman’s Ride-dal! Egy elegáns jótékonysági gurulásról van szó, ami remekül illik közös motormárkánkhoz.
Az alap Enfi is elmegy annyival, de nem szereti...szerintem az EFI sem. Én több hónapig használtam az enyémet napi 100-at nyomtam le vele, de nem volt gond. Bár nem 110-el hanem cca 90-el.
Valaki kis hazánkban tuningolgatott már Enfieldet? Jó lenne tapasztalatot cserélni!
Jön a tél és terveim vannak a motorral:
hengerfej portolás, kompresszió növelés, jó lenne valamilyen "okos" vezérműtengelyt is szerezni.
Most 26LE a gép, jó lenne még egy 8-10LE-őt bele varázsolni.
A gyújtás pipecz volt, ahhoz nem kellett nyúlni, a váltó olaja meg egy éves volt, így ezért (no meg kíváncsiságból is) cseréltük. A kupplungkar kenését magam szoktam intézni.
A gyári füzetke ajánlása szerint 3 megaméterenként elvégzendő feladatok:
Olajcsere a motorban
Olajszűrő csere a motorban
Olajcsere a kupplungtérben, a primer láncnál (a váltóban 9Mm-enként kell)
Szelepállítás
Megszakító, gyújtás, gyertyakábel ellenőrzése, szükség esetén állítása, cseréje
Gyújtógyertya ellenőrzés, szükség esetén hézag állítása, gyertya cseréje
A teásdoboz légszűrőbetét cseréje (szerszámdobozost 12Mm-enként kell)
Porlasztó ellenőrzése, szükség esetén állítása
Benzincső ellenőrzése, szükség esetén cseréje
Kupplungállítás, kupplungkar kenése
Primer lánc ellenőrzése, szükség esetén cseréje
Mindenkinek jó pöfékelést, balesetmentes utat, szép hetet!
Sir John & Jocó
Uraim! Mint annyiszor az életben, az egyszerű megoldás segített a hiba felderítésében..szétszedtem újra, de most a betétet is, a rugókat eltávolítottam, a keretből kiemeltem a fényszóró betétet. Alatta rögtön látszott a hiba oka. A terelő ív, vagy szemöldök felfogatása kb. 1mm vastag lemez, de csak a felső részen, az ív nagyságában van. Ez kitartotta a betét felső ívét, ezért világított az égbe. Az alsó félkört is kihézagoltam, így most tökéletesen világít.. Köszönöm a sok segítséget, okos gondolatot, kívánok szép hétvégét, balesetmentes motorozást minden Motorostársnak!
Régebben is ilyen volt, de mivel szinte kizárólag nappal használom, nem okozott nagyobb gondot, mint az a néhány szembevillogtatás. Most jutottam el oda, hogy a végére járok :) Szétszedtem és nagyon gondosan raktam össze, sőt fénysz. izzót is cseréltem, de hiába.
Csak egy kérdés.. ha mindíg volt ez a gond, akkor javítani kell az tuti. De ha csak most jött elő akkor valami csak "elmozdult".. vagy rosszul lamentálok?
Bocs, de csak a saját példámra hivatkozva gondolom: érdemes megnézni, hogy az izzó jól ül-e a helyén és hogy másik izzóval is ezt teszi-e. Anno autónál jártam úgy, hogy nem ült pontosan a helyén az izzó, és tényleg nem az előírás szerinti fénysugara volt ettől!
Talán még az izzó is lehet hibás...
Köszi a segítséget. Arra gondoltam még, hogy kipattintom a befogó rugókat a keretből és valami stabil alátéttel, távtartóval megpróbálom beállítani. Marad a home made tényleg... :)
Két electra van fent, milyen modell érdekel? Van eladó több is.