Nem probléma ez, csak beállítást igényel (ha tényleg arról van szó, amit én írtam). Picit feszíts a bowdenen a markolatnál, nem kell sokat, csak annyit, hogy ugyanolyan könnyen vegye az összes fokozatot. Ha ezt nem sikerül elérni, akkor a váltón belül lesz a hiba.
uristen mi van itt. bár kit zavarja hogy ki nepper és ki nem. de egy dolgot tartsuk össze hogy mi motoros társadalom vagyunk! Tudom, gondolom slampi baromi rossz napod van... de azért aludd ki magad.
Ittvan az MZ új színe a napokban előkészítettem/fújtam a részeit sok tapasztalt ember segített jótanácsokkal és a végén a kivitelezésben is kaptam segítséget szabadégalatt fújtuk.
nnna ma feltettem a érdekességet ai régóta kérdéses volt. hogy a 4 gangos blokkban is más lehet a áttételek :) azaz a monza és a m50-es blokk között. pl a legnagyobb váltófogaskerék különbség van. a m50esnél 32 fog. a monzáéba meg 39 fog. bazzz. mindkettő 4 gangos. szal vannak különbségek...
Ráadásul Simsonos.
(olykor ez a két halmaz részhalmazt alkot:)
A két 50% nyi emberen kívül az elenyésző ksiebbség aki motoros.
http://youtu.be/Mtl-MmRg3Gk
Nem lenne rossz :D de az ára sem az.
A gond az, hogy állóhelyzetben kicsit nehezen veszi az egyest, akkor valószínű váltóbowden probléma.
Amúgy Gyömrőn is van egy nepper...
Mai témánk: Slampi miért vagy nepper?
Következő téma: Fos-e a Puch vagy nem-e fos-e a Puch?
Utána: Nincs akváriumod?Buzivagy!
Nem én raktam fel a németekhez, így miről beszélni.