Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor miért nem ő csinálja a nagy versenyKTM blokkot?
Igen, volt még a régi korban a a parafás és a ferrodol kuplung között de nem igazán alkalmazták (ami most tudok az a Riga ami bakelit kuplungos, ami addig jó ameddig jó utána meg cserélni kell.)
A vídia nekem mindig a volfram-karbid lesz (más néven tungsten és igen innen a tungsram márkanév az izzóban található volfram szál miatt) és nem egyéb keményfém. A flex az a sarokcsiszoló de a flexet gyorsabban ki lehet mondani. A slusszkulcs-nak sincs értelme mert csak kulcs kulcs (német) illetve a bacon szalonnának sem. Keményfémből van többféle is mint a kobalt is.
mivel motorszerelő volt és kisgépszerelő igen valószinűleg többet mint te............
Pl Gyáva musztáng.:D
a traktor meg zetor. aztán megkérdezték hogy milyen színű? Piros. Ja akkor MTZ
Nagyanyámnak "fridzsider" votl a hűtőszekrény, és stollwerk a töltött cukor:)

ezeket a márkákat forgalmazták akkoriban.
és akkor ilyenen van kiakadva meg jön a netről szedett okossággal
Volframkarbid a vídia.
A név "mint a gyémánt" ból ered
Többnyire de ha már ezt sem értik akkor nagy a baj és messzire mentél otthonról.
jaja :D
a keményfémre azt mondod "vídia" pedig az sem igaz mert nikkel, króm, stb ötvözeteket használnak manapság. a láncfűrész sem sthil hanem az egy márka. a sarokcsiszoló sem flex.... stb. stb. stb.
ezek megszokott szavak amit Pista bá a falu végén is megért.
Teljesen más a két motor és ezért is jó egyik allul él a másik meg ameddig elnem veszed a gázt!
Na azért az MZ-nek is megjön a hangja 90-nél de az biztos, hogy néhányezerrel kevesebbet forog. :D
persze a herculesnél a 90vennel toprpm-en íyg megy vííííííííííííííííííjúúúúú a mznél meg pöpöpöpöpöpöööööö ez a különbség. És mégis mindenki szereti jobban a visítóhangot... ennyi erővel lehet stihlt bőgetni. Bár ezért vettem a pocketbikeom mert a hangja miattszeretem..
Szeretem a hercules egyes részeit többretartom mint az MZ-nek a részeit de hát ha olcsón kell közlekedni akkor MZ ha élvezetesen gyorsulgatva akkor hercules.A hercules 4 5 -litert lesszippant a BING 21-nek köszönhetően de az MZ 2,5 3 -literrel eljár nemkell pörgetni meg ilyenek ég és föld akét motor de szeretem mindkettőt.A hercules élménydúsabb az biztos de nem minden esetben. herculessel a 90 az már csodálatos élmény hang stb.
ÁÁÁÁÁÁruló!
A válsaz errénél megláthatod, hogy mi betyáros amúgy a mz fékfalat csak úgy betettem nem tom minek de már azóta fentvan a gépemen.Krómbetéted nincs véletlenül a tankra?Meg indexkonzol a lámpafejbecsavarósból?Enyém már leamportizálódott.
mi ebben a betyáros? ezek az alkatrészek,nemsokat érnek.....nekem is van belőlük vagy egy zsákkal,soha nem adtam el belőlük 1darabot sem.ja,h.polírozott? dolgoztál a semmiért........
Ez nagyon betyáros.
Faterod mindent tud...
Régen valóban volt parafás, jó szar is volt:)
Hidegen csúszott, melegen bedagadt, és nem emelt ki.
értem fater mondta hogy az volt :)
bár régen az volt de ma már inkább ferodol alapú anyagot használnak fel.