Sziasztok! Kéne nekem egy kis segítség, van egy Puch Cobrám és a váltóba le szeretném cserélni az olajat de nem tudom milyen olaj kell bele . Előre is köszi a segítséget!
bár én a csapágy kiszereléskor szoktam egy régi rossz szelepszárat használni a csapány kiütéskor. :) mert az pont belepasszol a csapágyszélső részekre :) és ugyan azzal is befelé ütöm :) és nopara:)
MAgát a blokköntvényt sem illik túlmelegíteni mert eltorzul, de az edzett alkatrészeket meg pláne.
100 fok a határ, 120 foknál már jelentősen romlik a csapágy.
Ha a főcit hűti, akkor az alsó szemet hűtés előtt vastagon be kell olajozni, mert a melegedéskor vízpára bálik ki, amit a görgő nem szeret.
Ez egy idióta!
Beszélgettem én vele mikor csak az Expresszen volt fent, és csak csereként.
Isten óvjon az ilyen debilektől...
Meg a nepperektől főként...
DE azért tedd majd rá vonóhorgot hogy legyen mit vonszolni mocikat Bár sokszor gondolkoztam hogya golf3-asomat lecserélném 1,9-es TD sharanra... De megint egy csomó pénzmunka átítás stb. és így inkább. megtartom csak csinosítani kellene... és akkor majd persze arra is kéne vonóhorog teniszlabdával hogy tudjanak mibe harapni a kutyák vagy hegedűs rétiniggerek. :D
A hatásodra szerintem meg pár dieselest meghallgatva vettem ma egy Golf 2 1.6 szívódízelt. Át sem kell iratnom és mellette még pofátlanul olcsó is volt. (70 pisztolyorrú mátyás) Amennyiért Simsont sem kapok nem hogy 4-4.5 litert fogyasztó olajkályha autót. Műszakilag maximum a motor kifogásolható, meg a beltér. Eszi az olajat de megvan bele már a másik blokk. Gyűrűzve. Rat Style ra lesz megcsinálva. Elkrúzolgatni tökéletes lesz. No meg 80/60 as ültetés mellett...:D
Hát a külső futógyűrűnél én némi meleggel próbálkoznék de csak módjával az alu az tud érdekesen viselkedni.Meg szerintem arra is kéne figyelni, hogy mennyire nyomod vissza a futógyűrűt a fészkébe meg mennyire ferdén meg milyen erővel tulképp a sajtolásnak több formája van hűtés, melegítés (kombinált pl hevítési (korlát) hőmérséklet nem lehet túl nagy) meg amikor sajtolsz simán
összenyomatod pl ilyen fészkeknél ha elég nagy hőmérsékletre hevíted a csapágy beleesik a helyére simson kerékcspágy amikor szétszált és nemtudtuk hogy veszük ki a futógyűrűt akkor megmelengetük mint a barom és kipotyogott simán.De erről kérd ki szakértő véleményét.
Hat haladok vele de lassan... sok a melo.. a g;pem is szar ayert irok ekezet nelkul, uh. ezert elnezest kerek... kicsit elakadtam ugyanis mar csak 2 csapagy hianyzik a blokkhoz.. meghozza a fotengelycsapagyak... mivel kicsit megzavarodtam mert ezek ilyen erdekes 2 darabbol allo csapagyak, na azt ki kellene varazsolnom a blokkfelekbol h tudjam mi a szamuk utana meg hozni bele ha kapok egyagyaltalan... kozben festenem is de most ho elejen veszek meg egy kis buta mocit, az erdobe kijarni.. de szep lassan csinalgatom... tennek fel kepeket is de sajna azt sem tok
Udv.
Ez az a hozzá nem értés, amitől talán jobb lenne ha nem a motorokkal foglalkoznál.
100 fok a határ, 120 foknál már jelentősen romlik a csapágy.
Ha a főcit hűti, akkor az alsó szemet hűtés előtt vastagon be kell olajozni, mert a melegedéskor vízpára bálik ki, amit a görgő nem szeret.
Szerelés után a vizet ki kell törölni-fuvatni.
Beszélgettem én vele mikor csak az Expresszen volt fent, és csak csereként.
Isten óvjon az ilyen debilektől...
Meg a nepperektől főként...
összenyomatod pl ilyen fészkeknél ha elég nagy hőmérsékletre hevíted a csapágy beleesik a helyére simson kerékcspágy amikor szétszált és nemtudtuk hogy veszük ki a futógyűrűt akkor megmelengetük mint a barom és kipotyogott simán.De erről kérd ki szakértő véleményét.
Így néz ki a Coupe
Udv.