EMINEM88-nak! Külső gumit akármelyik motorosboltban rendelhetsz. Wee Rubber tip. kb:3500ft, Heidenau tip. kb:4500. ft. Szóval nem probléma. Az mz fék nem olyan jól adagolható mint a Grimeca, ezért sokkal nagyobb esélyed lenne fejreállni mint a gyárival. Ha már faragni kell, akkor a Simson S-53-asét ajánlanám, mert az is Grimeca, és alig tér el a puchokétól, tehát sokkal biztonságosabb. Remélem segítettem!
hm nekem a vasárnap nem jó dolgozok éjszaka nappal meg nem vagyok itthon de megbeszéljük hogy mikor tudnék lemenni érte a telcsi számod megvan ugy hogy elötte hivlak m,eg itt is beszélünk közben
Szketinek! Én Domonyvölgyben lakok, Gödöllő és Aszód között 4-Km-rel Gödöllő után, és elvben szombat du. és vasárnap is otthon leszek, de azért légyszi egyeztessünk elötte! Köszi!
Ha Neked úgy a jó, akkor legyen,de az utánvét, meg a póstaköltség még elég plusz. A telcsiszámom: 06-20/ 9530-667. Hívj fel este nyolc körül valamelyik nap, és megbeszéljük a részleteket!
Jol emlekeztem... a legszelesebb reszen 13mm a tengelyfurat es 10 mmre szukul ossze. Mi a fene lehet ez? Mar tobbszor is lattam nagyobb meretu lendkereket, de ilyet sehol. Pedig ez is olasz gyartmany: CEV. Otlet?
Hmmm. Az enyem 13 mm a legszelesebb pontjan. Letezik, hogy ebbol a Morini T4 blokkbol tobb valtozat lenne? Holnap reggel ujra lemerem. A lendkerek magnes eltort es rendezett egy kis rumlit magakorul
leméreteztem az enyém és azon ilyen méreteket találtam,a lendkerék külső kúpméret 13mm ami 15re nől...mi balya a gyujtásodnak?csak egybe eladó..itt az enyém....
Hali ha már lentvan a henger akkor polírozd tükörre az egész szivórészt bent a felömlőket a beömlőt meg a kipufogó nyílást annak elvileg kellene javítania rajta. Gyűrűt azt akármelyik régebbi motorokkal is fogalkozó motorosboltban találsz.
Szia!
Köszi az ajánlatot, de szétszedtem és úgy tûnik nagyon szép állapotban van a henger és a dugó is.
Elsôre inkább megpróbálnám egy új gyûrûvel megoldani a problémát.
Gyûrût nem tudod hol lehet kapni?
Ja igen a karburátorral mit csináljak azt mondtad azt is küldjem el..... azzal mit kéne csinjlnom hogy jobb legyen a gép?
Egyeztessunk: a lendkerek kulso atmeroje 103mm, a belso 80mm, a tengelyvastagsag a legnagyobb pontjan 13mm (kupos a tengely, vekonyodik). (sajna a gyujtasrol nem tudtam infot szerezni). Ezekkel a meretekkel buszkelkedik a magae is? Mennyi lenne kulon csak a gyujtasalap?
Sziasztok! Van egy Puch P1-es 50cm3 kismotorom és az a gondom vele, hogy mikor elindítom nagyon szépen indul és megy is vagy 50km-el alattam én 95kg vagyok .
Viszont sajna ahogy felmelegedik a motor már nem megy többet 35-nél..
Olyan hangot ad mintha kihagyna a gyújtás vagy valami ilyen lefújós hangot ad mintha nem robbanna fel a keverék.
De 35-ig tökéletes hangja van csak itt elkezdi ezt a hangot adni és nem is gyorsúl tovább.
Tud valaki segíteni ez ügyben?
Nagyon megköszönném!
Üdv
Ki tudvalami konkrétat arról hogy mit kell nekem ahoz variálnom hogy a puch-om etanollal üzemeljen?
Kíváncsi lennék rá hogy megy a dolog!
Mondjuk nem tudom hol árulnak ilyent mert errefelé még nemláttam.
Olvastam egy cikket hogy az ember beletöltötte a simsonba az etanolt meg a keverékolajat aztán ugyan úgy indult neki.
Na azért nem ilyen egyszerű mert szedett le a hengerfejbőlmeg megfuratta de naggyábol ennyi volt?
Ha valaki tud valamit akkor tárgyaljuk meg!
AZ biztos jaít a dolgokon!
De egyébként a gyári öntéshiba vagy egyenetlenség segít a keverék levegő jobb elkeveredését!
Köszi az ajánlatot, de szétszedtem és úgy tûnik nagyon szép állapotban van a henger és a dugó is.
Elsôre inkább megpróbálnám egy új gyûrûvel megoldani a problémát.
Gyûrût nem tudod hol lehet kapni?
Ja igen a karburátorral mit csináljak azt mondtad azt is küldjem el..... azzal mit kéne csinjlnom hogy jobb legyen a gép?
Köszi
Dobd föl postán a hengert a karbit dugót meg a hengerfejet aztán kicsit megfaragom még a 70 80 at is viszi majd!
Viszont sajna ahogy felmelegedik a motor már nem megy többet 35-nél..
Olyan hangot ad mintha kihagyna a gyújtás vagy valami ilyen lefújós hangot ad mintha nem robbanna fel a keverék.
De 35-ig tökéletes hangja van csak itt elkezdi ezt a hangot adni és nem is gyorsúl tovább.
Tud valaki segíteni ez ügyben?
Nagyon megköszönném!
Ki tudvalami konkrétat arról hogy mit kell nekem ahoz variálnom hogy a puch-om etanollal üzemeljen?
Kíváncsi lennék rá hogy megy a dolog!
Mondjuk nem tudom hol árulnak ilyent mert errefelé még nemláttam.
Olvastam egy cikket hogy az ember beletöltötte a simsonba az etanolt meg a keverékolajat aztán ugyan úgy indult neki.
Na azért nem ilyen egyszerű mert szedett le a hengerfejbőlmeg megfuratta de naggyábol ennyi volt?
Ha valaki tud valamit akkor tárgyaljuk meg!