És ezzel együtt ugye jelentősen növekedett a gyűrű hengerfalra gyakorolt nyomása.
Az élt azért szokták letörtni (jobb helyeken) hogy ne reszelje a hengerfalat, Kromozott gyűrűnél ez kötelező mert másképp hámoz.
Ma haverral megfejtettük a kreidler dugattyúgyűrűket!
A felsőnek az felületet elvan vékonyítva ahoz a mérethez képest amivel a horonyba illeszkedik tehát csökkentették a sulódást!
Az alsó gyűrű pedig kb 20 30 fokban levan törve allul és föllük is.
Tehát ez is csökkenti az érintkezést.
Nagyon precíz műszer majdnem beszartunk olyan érdekes volt!
Szia
Lehet venni főtengelyt is!
CSak hát nem olcsó! ausztriában hol lehet puch boltot találni?
a határ mellet?
és a hengereket magyarhonban hol lehet találni?
Maxihoz még 120 köbös hengerek is vannak.
De szerintem a Monza főtengely elbírna egy 70 körüli hengert.
Nem tudom léteznek-e erősítettfőtengelyek a monzához.
DE szerintem egy ATENA vagy POLINI kittel jobban járnál a monzára 130-170 euróért nagyon kajakok és több felömlősek.
Adnak hozzá dugót és a dugóhoz is mindent talán még átalakított hengerfej is van azthiszem.
azért mert maxikhoz vannak 70 80 ccm es tuning hengrerek is !
meg a maxi hengert fel lehet persejezni azthiszem nagyobbra is!
Alkatrészt nem tudsz rangerhez?
Miért ne?
Ha a tőcsavarokkal stimmel akkor biztos belemegy!
De azok úgytudom gyengébbek voltak.
De ez a blokk nem csak a monzáéval hanem a Ds 50 4 gangos blokkjával is egyezik Abból indult ki a monza is.
szia
jaja ezek határőr motorok voltak!
a blokk az mint a monza!
nekem is van egy csomó blokkalkatrész!
de ezek kellenének ! amiket megjelőltem!
amugy ezekre rámegy a maxi hengere?
Kérdésem az lenne hogy ausztriában a határmentén hol van Puch bolt?
Mert Puch rangerhez kellene alkatrész!
pl kipu meg oldalidom a jobb oldali ami a légszűrön van!valamint a blokk alatti védőlemez!
amik a mellékelt képeken van
a cuccok használtan is érdekelnének ugyhogy bátran irjatok!
Az élt azért szokták letörtni (jobb helyeken) hogy ne reszelje a hengerfalat, Kromozott gyűrűnél ez kötelező mert másképp hámoz.
A felsőnek az felületet elvan vékonyítva ahoz a mérethez képest amivel a horonyba illeszkedik tehát csökkentették a sulódást!
Az alsó gyűrű pedig kb 20 30 fokban levan törve allul és föllük is.
Tehát ez is csökkenti az érintkezést.
Nagyon precíz műszer majdnem beszartunk olyan érdekes volt!
érdkel a mció irj le mindent kössz
érdeklene a putch irj le róle le mindent!
köszI
Itt vannak jó dogok
Lehet venni főtengelyt is!
CSak hát nem olcsó! ausztriában hol lehet puch boltot találni?
a határ mellet?
és a hengereket magyarhonban hol lehet találni?
De szerintem a Monza főtengely elbírna egy 70 körüli hengert.
Nem tudom léteznek-e erősítettfőtengelyek a monzához.
DE szerintem egy ATENA vagy POLINI kittel jobban járnál a monzára 130-170 euróért nagyon kajakok és több felömlősek.
Adnak hozzá dugót és a dugóhoz is mindent talán még átalakított hengerfej is van azthiszem.
meg a maxi hengert fel lehet persejezni azthiszem nagyobbra is!
Alkatrészt nem tudsz rangerhez?
Ha a tőcsavarokkal stimmel akkor biztos belemegy!
De azok úgytudom gyengébbek voltak.
De ez a blokk nem csak a monzáéval hanem a Ds 50 4 gangos blokkjával is egyezik Abból indult ki a monza is.
jaja ezek határőr motorok voltak!
a blokk az mint a monza!
nekem is van egy csomó blokkalkatrész!
de ezek kellenének ! amiket megjelőltem!
amugy ezekre rámegy a maxi hengere?
Kérdésem az lenne hogy ausztriában a határmentén hol van Puch bolt?
Mert Puch rangerhez kellene alkatrész!
pl kipu meg oldalidom a jobb oldali ami a légszűrön van!valamint a blokk alatti védőlemez!
amik a mellékelt képeken van
a cuccok használtan is érdekelnének ugyhogy bátran irjatok!
Hol találtad?