Hát azon a simsonon már csak szemre merek gyújtást állítani:-D
Annyira odavan hogy nagyon.Amikor tekerem a lendítőkereket a felső holtpont körül ugrik egy nagyot befe meg előre is talán:-D
Megrángatom a lendítőkereket aztán olyan hangja van hogy nemigaz.
Tudom ismerem azt az oldalt. Nekem csak kipuffot kell méretezni mivel a henger marad a gyári mert keménykrómos. A karburátor (21 mm) gondolom elég 50 köbcentihez. Az használható?
Szerintem elégett, csak az égés végterméke ami jobb hijján ott is rakódik.Ugynais ha belegondolsz te nem szenet tankoltál de a hengerfejen meg ottvan.Jóvan szénhidrogén...
Hát szerintem nagyon sokat lehet tanúlni abból a könyből is.
A tarajos dugattyú meg a csodaszámban emlegetett 10-es kompreszió ma már tréfás.Azt a hengerfejes vezérőbizgentyűt nem tudtam megfejteni hogy mi akar lenni de majd még elolvasom.
Akkor egy valamilyen formulát tudnál ajánlani amivel használhatót tudnék csinálni? Mert találtam valami Exceles cuccot ami jónak néz ki. Hasonló méretű mint a gyári csak ugye van végkúp.
Melyikre gondolsz? És honnan tudnám beszerezni? Amúgy ezt a belsőrezós stufát ugyan azt mint amit Simsonra gyártanak, láttam hogy tuningolt Kreidlerre rakták. Képet vagy méreteket nem tudnál mondani?
elnézést, nem folyamatosan ellentmondani akarok, de szerintem a fejben a zacc, a mást jelent.
Olajos zacc:
döglött szimmering(szipkázza a váltóolajat)
Eltömődött kipu (nem tud kipufogni)
Szerintem a fejben és a dugótetőn a dugattyú koőásából adódóan iylen olajos feketeség nem keletkezik.
(ez nem 4t motor)
Száraz fekete zacc:
Kihagyogató gyújtás.
Iyílankor a motor kormolja az égésteret.
Mivel sajna a nagy futásteljesítményű motoroknál rendszerint MINDEN szar egy kicsit, általában nem lehet egyértelműen megállapítani, hogy mia pálya, mert kormolnak is, meg a szimering is diszkréten szivárog:)
NAde.
HA oylan lefújásos a dugó oldala körös körül mint ennek a motornak, és a főci, és a karter is tiszta kormos/olajos dzsuva, akkor lehet élni a feltételezéssel, hogy:
A kipu el van tömődve(nem öblít e henger, mert nem tud)
A dugó/henger szett kopott lefúj mellette a gáz
Feltehetően szimmeringes is.
HA meg még a fej is ereszt mint ennél, az csak külön öröm:)
Ezek a táborfalván készült rezók semmihez sem jók.
Ha neked a könyök 28-as (belül, mert kit érdekel kívül mekkora? :)
Akkor például érdemes volna leszednen valahonnan a simson "hasas" rezó(belsőrezós, belsőkúpos satöbbinek emlegetett ) cuccát és azzal próbnálkozni.
Jópeti Isti kolléga cimconny eléggé halad vele.
Egy próbát megérne.
(én megcsináltatnám lemezből, és addig vagdalnám amíg illeszkedik a motorhoz)
Hopp ez megragadt:-D
Lehet tudnék rá egy vevőt.
Annyira odavan hogy nagyon.Amikor tekerem a lendítőkereket a felső holtpont körül ugrik egy nagyot befe meg előre is talán:-D
Megrángatom a lendítőkereket aztán olyan hangja van hogy nemigaz.
(Gecsei Pista oldala, attól Gp
A tarajos dugattyú meg a csodaszámban emlegetett 10-es kompreszió ma már tréfás.Azt a hengerfejes vezérőbizgentyűt nem tudtam megfejteni hogy mi akar lenni de majd még elolvasom.
Olajos zacc:
döglött szimmering(szipkázza a váltóolajat)
Eltömődött kipu (nem tud kipufogni)
Szerintem a fejben és a dugótetőn a dugattyú koőásából adódóan iylen olajos feketeség nem keletkezik.
(ez nem 4t motor)
Száraz fekete zacc:
Kihagyogató gyújtás.
Iyílankor a motor kormolja az égésteret.
Mivel sajna a nagy futásteljesítményű motoroknál rendszerint MINDEN szar egy kicsit, általában nem lehet egyértelműen megállapítani, hogy mia pálya, mert kormolnak is, meg a szimering is diszkréten szivárog:)
NAde.
HA oylan lefújásos a dugó oldala körös körül mint ennek a motornak, és a főci, és a karter is tiszta kormos/olajos dzsuva, akkor lehet élni a feltételezéssel, hogy:
A kipu el van tömődve(nem öblít e henger, mert nem tud)
A dugó/henger szett kopott lefúj mellette a gáz
Feltehetően szimmeringes is.
HA meg még a fej is ereszt mint ennél, az csak külön öröm:)
Ha neked a könyök 28-as (belül, mert kit érdekel kívül mekkora? :)
Akkor például érdemes volna leszednen valahonnan a simson "hasas" rezó(belsőrezós, belsőkúpos satöbbinek emlegetett ) cuccát és azzal próbnálkozni.
Jópeti Isti kolléga cimconny eléggé halad vele.
Egy próbát megérne.
(én megcsináltatnám lemezből, és addig vagdalnám amíg illeszkedik a motorhoz)