Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemtudom még egyenlőre. De biztos nem 1 hétig fog állni ha kirakom. Mert ha eladom tuti nem lesz mégegy.
Tudok egy eladó Hercules RX 9 Replica-t, ha valakit érdekel, szóljon.
Akkor nem adod el a Cobrát?
Lehet tudnék rá egy vevőt.
Hát azon a simsonon már csak szemre merek gyújtást állítani:-D
Annyira odavan hogy nagyon.Amikor tekerem a lendítőkereket a felső holtpont körül ugrik egy nagyot befe meg előre is talán:-D
Megrángatom a lendítőkereket aztán olyan hangja van hogy nemigaz.
Akkor nyomja szét, ha a gyula késői és elhúzódik az égés.
Tudom ismerem azt az oldalt. Nekem csak kipuffot kell méretezni mivel a henger marad a gyári mert keménykrómos. A karburátor (21 mm) gondolom elég 50 köbcentihez. Az használható?
A Gp racing oldalról letölthető egy egészen hasnyálható hengerméretező, és kipu izélgető matéria.
(Gecsei Pista oldala, attól Gp
Nemtudom:(
aham... és a első és hátsó lánckerékfogszáma?
nem a nyomás nyomjaszét hanem a rezonancia ami egy erőteljes rezonanci képes szétkoptatni a menetet.
De nem bontom meg.
te olyan lehet hogy túlnyomás van a Simsonban és állandóan szétnyomja a kiput?
Te ha megbontod az rs 80-ad akkor indexek meg a műszerfala kéne neki.
Szerintem elégett, csak az égés végterméke ami jobb hijján ott is rakódik.Ugynais ha belegondolsz te nem szenet tankoltál de a hengerfejen meg ottvan.Jóvan szénhidrogén...
Hát szerintem nagyon sokat lehet tanúlni abból a könyből is.
A tarajos dugattyú meg a csodaszámban emlegetett 10-es kompreszió ma már tréfás.Azt a hengerfejes vezérőbizgentyűt nem tudtam megfejteni hogy mi akar lenni de majd még elolvasom.
Akkor egy valamilyen formulát tudnál ajánlani amivel használhatót tudnék csinálni? Mert találtam valami Exceles cuccot ami jónak néz ki. Hasonló méretű mint a gyári csak ugye van végkúp.
Ninvs nekem iylen tárgyam, mert drága:)
Köszi megint tanultam ami nem szégyen! Azért még ma is olvasgatom : TERNAI : a MOTORKERÉKPÁR 1964-es kiadású kis gyüjteményét!
Melyikre gondolsz? És honnan tudnám beszerezni? Amúgy ezt a belsőrezós stufát ugyan azt mint amit Simsonra gyártanak, láttam hogy tuningolt Kreidlerre rakták. Képet vagy méreteket nem tudnál mondani?
Sima 50 es nicasilos.
elnézést, nem folyamatosan ellentmondani akarok, de szerintem a fejben a zacc, a mást jelent.
Olajos zacc:
döglött szimmering(szipkázza a váltóolajat)
Eltömődött kipu (nem tud kipufogni)

Szerintem a fejben és a dugótetőn a dugattyú koőásából adódóan iylen olajos feketeség nem keletkezik.
(ez nem 4t motor)

Száraz fekete zacc:
Kihagyogató gyújtás.
Iyílankor a motor kormolja az égésteret.
Mivel sajna a nagy futásteljesítményű motoroknál rendszerint MINDEN szar egy kicsit, általában nem lehet egyértelműen megállapítani, hogy mia pálya, mert kormolnak is, meg a szimering is diszkréten szivárog:)

NAde.

HA oylan lefújásos a dugó oldala körös körül mint ennek a motornak, és a főci, és a karter is tiszta kormos/olajos dzsuva, akkor lehet élni a feltételezéssel, hogy:
A kipu el van tömődve(nem öblít e henger, mert nem tud)
A dugó/henger szett kopott lefúj mellette a gáz
Feltehetően szimmeringes is.

HA meg még a fej is ereszt mint ennél, az csak külön öröm:)
de az elégetlen?
Ezek a táborfalván készült rezók semmihez sem jók.
Ha neked a könyök 28-as (belül, mert kit érdekel kívül mekkora? :)
Akkor például érdemes volna leszednen valahonnan a simson "hasas" rezó(belsőrezós, belsőkúpos satöbbinek emlegetett ) cuccát és azzal próbnálkozni.
Jópeti Isti kolléga cimconny eléggé halad vele.
Egy próbát megérne.
(én megcsináltatnám lemezből, és addig vagdalnám amíg illeszkedik a motorhoz)